Post Page Advertisement [Top]

Vianoce sú čarovným obdobím. Dlho sa naň pripravujeme a neuveriteľne rýchlo zbehne. Mnoho z nás má už vianočnú výzbodu zloženú, niektorí si ju však zachovajú aj do konca januára. A to čaro si môžete pripomenúť aj rôznymi kozmetickými produktami. Ja som si takto dávnejšie objednala cukrovú pastu na depiláciu z vianočnej edície. A keďže počasie povianočnej náladičke praje, prečo si nenavodiť sviatočnú atmosféru pomocou vône aj po sviatkoch?



O cukrovej depilácii ste na mojom blogu už čítali. Trošku som pochybovala, že to zvládnem a celkom realisticky som si predstavovala, ako skončím celá polepená a nikto ma nikdy nedá do pôvodného stavu, no zvládla som to a zapáčilo sa mi to omnoho viac ako depilácia strojčekom, ktorú som preferovala dovtedy. O tom, ako som cukrovú pastu vychválila, si môžete prečítať v tomto článku.





Princíp je taký istý ako pri klasickej paste - ohrejete ju podľa návodu, nanesiete proti smeru rastu chĺpkov tak, aby ste ju mohli strhnúť v smere rastu chĺpkov. Je to skvelé, lebo eliminuje zarastanie. Navyše, pokožka po použití nie je podráždená, ako sa mi to stávalo, keď som použila vosk. Pasta je jednoducho odstrániteľná teplou vodou a aj z oblečenia ju jednoducho vyperiete. Efekt bez chĺpkov mi vydržal približne týždeň, závisí to však aj od toho, aké máte chĺpky. S cukrovou depiláciou som veľmi spokojná a po strojčeku siaham len vtedy, keď sa naozaj ponáhľam.
Jedno balenie vydrží dosť dlho a ak nechcete kupovať depilačné pásiky, viete si ich vyrobiť zo starej textílie.
V jej vôni prevláda škorica, vanilka a klinček, ale zacítite aj badián - jednoducho takto si predstavujem vianočné korenie. Ak vás pasta zaujala, teraz ju v menšom balení nájdete vo výpredajovej zľave. 

4 komentáre:

  1. Já jsem hrozná citlivka, takže si myslím, že bych skončila přesně tak, jak jsi popisovala na začátku článku. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě ty cukrové pasty tak lákají :3 hodně jsem slyšela o různých značkách a i to, že to není tak strašné, ale stejně mě to pořád děsí a ne a ne se k tomu odhodlat :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, tuhle neznám. Mám zkušenosti s tou z DM, teď si nemohu vybavit název (značku), ale já s ní prostě neumím pracovat, achjooo..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]