Post Page Advertisement [Top]

Kto by nepoznal guľôčkové púdre. Väčšinou si pod týmto pojmom predstavíme farebné guľôčky - bronzové, zlatisté, ružové, či zelené a trblietavé. No viete, že aj transparentný púder môžete mať v guľôčkovej verzii? Tento nápad sa mi veľmi páči, a tak som ho musela vyskúšať.


Ako sme už pri líčidlách od Avonu zvyknutí, aj tieto púdre prichádzajú v čiernych škatuľkách s popisom a zložením. Oceňujem však, že tu nenájdete zbytočnú fóliu.





Púder sa nachádza v balení typickom pre guľôčkové púdre. Šrubovací uzáver, špongia, ktorá delí uzáver od guľôčok a samotné guľôčky.






Bude to znieť divne, keď napíšem, že som z tých guľôčok celkom namäkko? Sama nechápem prečo, veď je to len obyčajný púder :-) Možno tým, že je to niečo iné. K dispozícii sú 3 odtiene - Fair, Light a Medium Light, pričom každý z nich je transparentný a nič nimi nepokazíte. Zaručene. Aktuálne sú v akciovej cene 6, 99 €, čo je naozaj dobrá ponuka, pretože ten púder je ťažko a pomaly minuteľný.


Pleti dodá príjemne prirodzený jemne matný nádych bez pocitu nánosov. A toto je jeho veľká výhoda, pretože aj s púdrom, tak, ako s ostatnými líčidlami, to môžete ľahko prehnať. Nebola by som si to pomyslela, ale ten púder milujem! Neuveriteľne si užívam jeho nanášanie, pretože sa nepráši a nehrozí, že keď zabudnem oklepať štetec skončí zvyšný púder na mojom oblečení. Zároveň si viete pekne regulovať fixovanie mejkapu - od jemnučkého, skoro mierne glow až po matné :-) Ak chcete vyskúšať niečo iné, toto je zaujímavá voľba :-)


Recenzia je sponzorovaná.

5 komentárov:

  1. Pudr vypadá super, je fajn že je takový přirozený :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám už několikáté balení bronzovacích perliček od Avonu :) joo, ty jsou moc fajn. S jinými zkušenosti nemám, ale mamka i sestra mají rozjasňující a taky si je moc pochvalují, mnoho let :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto púdre ma nejako obišli avšak zaujímavý nápad.
    Biankanotes by Janka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S inými guličkami - transparentným púdrom - som sa nestretla (teda, nie žeby neexistovali, ale nepoužívala som ich). A tieto sú zaujímavé a celkom fajn :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]