Post Page Advertisement [Top]

Kedysi som sa vedela vyhrať s očnými tieňmi, dnes uprednostňujem iba riasenku a očnú linku. Ale tá riasenka musí byť sakra dobrá. Dodať riasam objem aj dĺžku, nezlepovať, neopadávať pod viečko a nedráždiť oči. Línia Giordani Gold ma presvedčila, že v ponuke Oriflame nájdem aj riasenky, ktoré stoja za to. Dnes sa pozrieme na dve lacnejšie a a prezradím vám, či ma ohúrili alebo by som si ich nekúpila.


Obe riasenky sú zabalené vo fóliovom obale. Na jednej strane máte istotu, že riasenku pred vami nikto nepoužil, na druhej strane je to odpad navyše.










Riasenka má jednoduchý dizajn a kefka vyzerala prijateľne. Keď som ňou však líčila mihalnice, bol to značný boj a s výsledkom som nebola celkom spokojná. Dodala dĺžku a aj objem, ale skôr sa "sústredila" na korienky a ku končekom sa až tak nedostala napriek tomu, že som sa samostatne snažila nalíčiť si aj končeky rias. Mierne zlepovala, takže vrstviť až tak možné nebolo. Nuž keď mám však brať do úvahy jej cenu, tak za 1,99 € sa síce žiaden zázrak na mojich riasach nekonal, ale nie je to ani úplný prepadák. A odličuje sa celkom dobre :-) No znovu by som si ju nezaobstarala.









Ak si dobre pamätám, tak práve riasenka Wonderlash patrila k tým vydarenejším. Kefku má zaujímavú, ale pre túto líniu tradičnú - jedna strana má dlhšie štetinky, tá druhá ich má kratšie. Pracuje sa s ňou veľmi dobre. Nesmierne pozitívne ma prekvapila tým, že je možné ju krásne a bezproblémovo vrstviť. Prvá vrstva je veľmi slabučká, postupne je to lepšie. Podľa fotiek medzi riasenkami až taký výrazný rozdiel nie je. Dokázala som si ňou však nalíčiť rovnomerne aj to druhé oko a riasy o čosi viac predĺžila a dodala objem ako tá predošlá. Fajn produkt za 2,99 €, ale taktiež nečakajte žiadne zázraky v podobe efektu umelých mihalníc.




Ak by som sa mala rozhodnúť medzi týmito dvoma riasenkami, volila by som Wonderlash. 


Recenzia je sponzorovaná.

5 komentárov:

  1. Tu druhou řasenku jsem taky měla a za tu cenu byla fajn. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mala som obe, wonderlash vo vsetkych verziach akoby sa celkovo pokazila konzistencia, nanasa malo farby a pomerne rychlo vyschne, zato fatlash je moj favorit, pre ma top spirala a vzhladom na cenu ine uz ani neskusam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za skúsenosť. Wonderlash som nemala... dááávno, preto neviem veľmi porovnať, ako sa zmenili. Celkovo dosť záleží aj od mihalníc a čo vyhovuje mne, inému nemusí.

      Odstrániť
  3. Ani s jednou zkušenosti nemám. Nějak mě od Oriflame řasenky nelákají.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rozumiem, popravde, asi by som si ich nekúpila, hoci som sa už viackrát na vlastnej koži naučila, že aj lacné produkty a na prvý pohľad nezaujímavé môžu neuveriteľne prekvapiť ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]