Post Page Advertisement [Top]

Prednedávnom ste si na blogu mohli prečítať o jednej z najlepších prírodných riaseniek, aké som kedy skúšala - od značky Annemarie Börlind. No z e-shopu naureus.sk som nedostala iba riasenku a očný odličovač, ale aj mejkap a korektor, a práve týmto dvom kráskam sa budem venovať dnes. Prírodných mejkapov a korektorov som veľa nevyskúšala, takže nemám s čím porovnávať, no veľmi ma zaujali a myslím, že toto duo zaujme aj vás.





Annemarie Börlind má v ponuke 3 druhy mejkapov - hydratačný, kompaktný a anti-age. Spomedzi tejto trojice bola moja voľba jasná takmer ihneď - hydratačný. Problém mi robilo vybrať si odtieň, predsa len cez obrazovku je to náročné a výsledok nemusí byť podľa očakávaní. No vyzerá to tak, že som sa trafila.







Oceňujem, že ani mejkap ani korektor neboli zabalené vo fólii, iba v papierovej škatuľke. Na škatuľke mejkapu sú uvedené všetky podstatné informácie - pôvod, zloženie, popis, vrátane slovenského variantu na nálepke. Dozviete sa tiež, že tak, ako ostatné produkty značky aj dekoratívka je označená viacerými certifikátmi: výsledné produkty a ani ich zložky nie sú testované na zvieratách (certifikát BDIH), firma sa riadi princípmi trvalej udržateľnosti (certifikát CSE), biokozmetika spĺňa kritériá najprísnejších štandardov (certifikát Eco Control) a neobsahuje žiadne živočíšne látky (certifikát Vegan). 


Nevedela som sa rozhodnúť medzi prvými 3 odtieňmi, a tak som zvolila NATURAL. Myslím, že celkom vhodne. Bleduľkám však jednoznačne odporúčam Ivory.

Mejkap sľubuje optimálne krytie, dokonca hovorí aj o prirodzenom anti-age efekte, má pleť chrániť proti škodlivým vplyvom prostredia. Toto však nie je všetko. Sľubuje aj prirodzený a rovnomerný vzhľad po celý deň, vyvážené sfarbenie pleti a vyhladené kontúry tváre. Ako som písala v úvode - prírodných mejkapov som mala len zopár a ak si dobre pamätám, tak toto je môj prvý tekutý prírodný mejkap. Tých drogérkových, ale aj luxusných som už mala mnoho a presne viem, čo chcem od mejkapu. Chcem, aby vydržal, aby neoxidoval, aby pôsobil prirodzene a aby bol kompatibilný s mojou zmiešanou pleťou.






Mejkap pekne vonia, jemnučko tam cítiť kvetiny. Trošku sme však spolu bojovali pri jeho aplikácii. Vyskúšala som rôzne spôsoby, nakoniec som ostala pri aplikácii prstami. Spočiatku sa rozotiera veľmi dobre, no keď som ho chcela rozotrieť dostratena, začal vytvárať menšie mapy a akoby sa hromadil. Nech som robila čo som vedela a čo mi napadlo, toto som nedokázala vylepšiť. Preto som si nakoniec povedala, že najlepšie bude použiť ho málinko a nerozotierať dlho, nezapracúvavať do pleti, pretože toto nedal. Hocijaký pokus o dôkladnejšie zapracovanie do pleti dopadol tak, že som si mejkap skôr akoby z tváre mazala. Toto je jediná nevýhoda a na foto nie je veľmi viditeľná. Skôr naživo a najmä zblízka.
Pleť je nevysušuje, mojej zmiešanej stačí, no myslím si, že pre suchú bude málo hydratačný. Na pleti však pôsobí prirodzene, žiaden efekt masky. Výdrž je slabšia a po čase som sa začala poriadne lesknúť, avšak mejkap ustál aj "behačky", aj čiapky a kabáty (mimochodom, na čiapku sa otláča menej ako BB krém Missha) a ustál aj zmeny počasia a teplôt. Nuž ale bolo to na ňom vidno. Nedávam mu to za zlé, keďže nesľubuje vysokú odolnosť a extrémnu životnosť. Ide skôr o ľahší mejkap na každodenné líčenie. Ak chcete, aby váš mejkap vydržal poriadnu záťaž (oslava, ples, svadba), voľte iný produkt.



Annemarie Börlind má v ponuke dva druhy korektorov - tuhý v tyčinke a tekutý, a keďže preferujem tekuté, voľba bola jasná. V tomto prípade nebol výber odtieňa vôbec náročný, pretože ponúkajú iba dva: NATURAL (svetlý) a BEIGE (tmavý). Vybrala som si svetlý.






Korektor sľubuje, že prekryje nedokonalosti, neusadí sa vo vráskach (ani v tých mimických), pomôže unavenej pleti znovu získať jas a rovnomerne prekryje.





pred
aplikácia
po nanesení
Priznávam hneď tu a teraz, že s korektorom sme si sadli viac ako s mejkapom, no na druhej strane ho neodporúčam používať na prekrytie tmavých kruhov pod očami, pretože sa mi zdá na to hutný. Mala som aj ľahunké korektory, ktoré pri nesprávnej aplikácii v oblasti pod očami vytvorili skôr katastrofu ako rozjasnenú nádheru - resp. tesne po použití tak na fotku alebo na video to všetko vyzerá nádherne, no po pár hodinách sa najmä v očnom okolí usadzujú korektory v mimických vráskach. Preto na tieto partie len veľmi ľahunký produkt, nič hutné a ťažké. 
Na ostatné nedokonalosti však funguje celkom dobre. Netvrdím, že prekryje aj tetovanie, ale nedokonalosti pleti zvládne prekryť celkom prirodzene a jemne tak, že nevytvoríte nános. 
Aplikácia je vďaka štetčeku jednoduchá a precízna, ak sa však bojíte, že si štetček znečistíte, skúste si korektor aplikovať na čistú pokožku chrbáta ruky a odtiaľ štetcom/prstom/špongiou/čímkoľvek na inkriminované miesto. Ak však máte čistú pleť, čo predpokladám, že áno, keď sa líčite, nevidím problém ani v aplikácii priamo štetčekom.


Myslím, že slová niekedy nevystihnú podstatu, a tak si môžete pozrieť líčenie s mejkapom a korektorom Annemarie Börlind:







Po skúsenosti s pleťovkou a dekoratívkou od značky Annemarie Börlind môžem povedať, že stojí minimálne za prelustrovanie. Kvalitné, prírodné zloženie, rôzne certifikáty a spokojnosť zákazníkov hovorí sama o sebe :-) Ak hľadáte účinnú prírodnú kozmetiku, toto je jedna z možností.



Ak rozmýšľate nad prírodnou dekoratívkou, z tejto trojice s plnou spokojnosťou odporúčam riasenku a korektor. Ak chcete mejkap na každodenné ľahké prekrytie a zjednotenie pleti, budete spokojné aj s týmto :-) Celkom priaznivo na jeho zložky reaguje pleť. 

Ak vás značka zaujala, odporúčam pozrieť si aj tento Vianočný výpredaj, rôzne kozmetické sady či pleťovka za super ceny :-)


Recenzia je sponzorovaná.

2 komentáre:

  1. Make-up som davnejsie skusala tiez a zial musela som ho vyradit nespotrebovany. Skoda, pretoze tuto znacku mam specialne rada. Na ich pletovu starostlivost nedam dopustit. Zo vzorky som skusala este anti-aging verziu make-up a ta sa mi zdala ovela lepsia ako tato hydratacna. Mala lepsie krytie, lepsie sa rozotierala, nezaliezala do porov. Len anti-age rada ma mensi vyber odtienov a mne zial uplne dokonale nesadol odtien. Ja tuto znacku kupujem vzdy v rakuskom Muellerovi, takze je super vidiet, ze sa da kupit uz i na Slovensku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za tip. Nabudúce musím vyskúšať anti-age, lebo od tohto som si dosť sľubovala a nie je to ono :-( Inak značku mám veľmi rada :-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]