Post Page Advertisement [Top]

Moje prvé zoznámenie s nemeckou značkou prírodnej kozmetiky Annemarie Börlind zostalo pre mňa dosiaľ nezabudnuteľným. Skvelé prírodné produkty, ktoré si moja pleť zamilovala. Skúšala som čiernu pleťovú masku a píling 2 v 1 a pleťový krém z radu Energynature. Už dávnejšie som pokukovala aj po ich dekoratívke a vďaka spolupráci s Naureus.sk som sa k nej aj dostala a testujem mejkap, korektor, riasenku a očný odličovač. No a dnes začneme práve s produkatmi na oči :-)


Odličovač aj riasenka boli zabalené vo fólii so slovenskou nálepkou a popisom produktu. Bola to pre mňa výzva vyskúšať ďalšie prírodné líčidlá a odličovadlá.











S prírodnými riasenkami mám všelijaké skúsenosti, no prevažne nie veľmi pozitívne. Našlo sa ich pár, ktoré boli dobré až nadpriemerne, väčšina však sklamala tým, že efekt bol takmer žiadny. A ja mám rada výrazné mihalnice. Bola som celkom zvedavá, čo dokáže Annemarie Börlind. Kefka vyzerala prijateľne a nemýlila som sa. Pracuje sa s ňou nesmierne dobre.



interiér, umelé svetlo
interiér, prirodzené svetlo

Z tejto riasenky som úprimne PAF! Nielenže sa dá krásne vrstviť bez akéhokoľvek zlepenia poskytuje intenzívny objem a predĺženie mihalníc. Je suchšia, a tak sa nemusíte obávať, že by sa otláčala na viečko alebo pod obočie. Počas dňa objem mierne klesne, nie je to však nič závratné. Navyše počas dňa neopadáva a nedráždi oči. Žeby dokonalá prírodná riasenka? Nuž, vyzerá to tak! Má iba jedinú nevýhodu - moje citlivé oči ju ťažšie odličujú. Keďže je naozaj dlhotrvácna, odličovanie je intenzívnejšie a potom ma trošičku štípu oči, avšak je to len moment. Líčim sa ňou rada, pretože viem, že to vydrží a ani v rannom zhone si ňou nepolepím mihalnice, ale dokonale učešem do príjemného tvaru. Skvelé je, že aj nalíčené mihalnice vyzerajú prirodzene, hoci ten efekt je zjavný.
Všetko super, až na ten moment odlíčenia. Ale to jej celkom milosrdne odpúšťam, hoci práve vďaka tomu ju neklasifikujem ako perfektnú, ale ako skvelú nad očakávania, krôčik od tej pomyselnej dokonalosti.
Značka Annemarie Börlind ponúka 4 rôzne riasenky: Mascara Black, Mascara Brown, Long Lasting Volume Mascara (tá moja) a Precise & Care Mascara. Starostlivo som vyberala a porovnávala, kým som sa dopracovala k dlhotrvajúcej objemovej a nemenila by som :-) Celkom ma láka ešte tá precízne tvarujúca, tak možno nabudúce ;-)







Pri pohľade na 125 ml balenie som si pomyslela, že dlho teda spolu nebudeme, pretože to miniem ako nič. A ako som sa mýlila! Stačí totiž málo a on odlíči očný mejkap! Míňa sa teda celkom pomaly, ak sa líčite väčšinou ako ja - teda do práce iba riasenka, sem-tam očná linka. 
Na odolnú riasenku Annemarie Börlind (vyššie) som spotrebovala 4 tampóny, kým som ju dokonale odlíčila, pričom s inými odličovadlami ich bolo aj 6. Keď som ho použila prvýkrát po použití Long Lasting Volume riasenky tej istej značky štípali ma oči. Myslela som si, že je to tým odličovačom, a tak som sa ho bála používať. Na iné riasenky, ktoré mám momentálne doma (Avon, Oriflame, Rimmel, Dermacol) stačili 2 tampóny /dokopy, nie na jedno oko/ a boli preč! Oči však neštípali, pretože tie riasenky neboli odolné. Teda problém bol v odolnosti riasenky, ktorú bolo potrebné odstraňovať o čosi prácnejšie ako iné. 
Ale teda iba riasenky, žiadne tiene ani linky. A oči neštípali. Štípali len pri odolnejších riasenkách, akou tá od Annemarie Börlind zaručene je. A tak sa mi začal celkom pozdávať.
Nie je úplne tekutý ako klasický odličovač, je to niečo medzi vodou a gélom. Moje odporúčanie - radšej použite menej odličovača a viackrát ako viac tekutiny na jedno použitie.


Je pravdou, že ide o drahšiu dekoratívku a nemôžeme ju cenovo porovnávať s tou v drogériách. V tomto prípade si však neplatíme len za značku, ale najmä za kvalitu a zloženie opečatené niekoľkými certifikátmi. Výsledné produkty a ani ich zložky nie sú testované na zvieratách (certifikát BDIH), firma sa riadi princípmi trvalej udržateľnosti (certifikát CSE), biokozmetika spĺňa kritériá najprísnejších štandardov (certifikát Eco Control) a neobsahuje žiadne živočíšne látky (certifikát Vegan). Tak, ako ma Annemarie Börlind očarila na prvý krát ma očaruje aj po pravidelnom používaní ďalších jej kúskov.



Recenzia je sponzorovaná.

4 komentáre:

  1. Musím uznat, že ta řasenka mě překvapila. Ještě jsem nenarazila na přírodní dekorativku, která by byla tak dobrá.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár, presne toto bola moja reakcia, pretože prírodné riasenky ma zväčša neohúrili :-) Táto je iná, lepšia :-)

      Odstrániť
  2. Teda ta řasenka vypadá fakt skvěle musím říct! Po značce se teda podívám, je super že je přírodní :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]