Post Page Advertisement [Top]

účinnej prírodnej kozmetike Annemarie Börlind ste už na blogu čítali v recenzii o čiernej pleťovej maske s pílingom 2 v 1. To však nebol jediný produkt, ktorý som sa po dohode rozhodla vyskúšať. Keďže prírodu neoklamem a moje pleť už postupne začína mať iné potreby ako pred takými 10 rokmi, stavila som na pleťový krém EnergyNature, ktorý je vhodný na normálnu až suchšiu pleť vo veku 20 - 30 rokov a sľubuje jej ochranu pred predčasným starnutím. To znie celkom dobre, však?


Myslím, že značku už netreba predstavovať, ale ak áno, môžete si čo-to pozrieť v mojej prvej recenzii. Počúvate to často z rôznych reklám, stretávate sa s tým v časopisoch, na bilboardoch, u kozmetičky, ale aj v zrkadle. Keď vám prvýkrát (hoci aj zo srandy) niekto tipne o 10 rokov viac ako máte, začnete chytať záchvat paniky. Pleť vplyvom rôznych podnetov, ale aj časom a vekom stráca svoju pružnosť a postupne sa na nej začnú prejavovať prvé známky starnutia.
Prosím, neberte to tak, že teraz chcem silou-mocou bojovať proti starnutiu a pri každom pohľade na vrásku v zrkadle začínam plakať, pretože nezačínam. Starnutie jednoducho patrí k životu, je to naša prirodzená súčasť a ak by to nebolo zdravotne potrebné, nešla by som na plastickú operáciu, na to sa až príliš bojím nemocničného prostredia.
Trošku tej pleti ale dopriať viac výživných látok vo forme starostlivosti však nikdy nie je na škodu. Hlavne, ak ide o prírodnú kozmetiku!








Krém je zabalený v peknej škatuľke, z ktorej sa dozviete všetko podstatné. Zloženie, pôvod a popis na nálepke je aj v slovenskom a českom jazyku, takže s porozumením by problém nemal byť. Zaujalo ma to už pri maske a tento detail sa mi páči aj na tomto dennom pleťovom kréme - tá modrá nálepka na vrchu škatuľky o nemeckej prírodnej kozmetike z Čierneho lesa založenej v roku 1959.




Ako väčšina prírodných produktov, ani na tomto neočakávajte spotrebu X rokov po otvorení. 6 mesiacov je taký štandard, ktorý sa pri dennom používaní ani nedá dodržať. Po mojom viac ako mesačnom natieraní sa je v balení už "iba" čosi viac ako polovica krému (lenže nepoužívam ho len na pleť, ale aj na krk a dekolt, inak by ho bolo trošku viac ;-)). 



Na spodnej strane tégliku je číselko identické s číselkom, ktoré nájdete na obale nad zložením.




Krém príjemne vonia po ruži, ale naozaj slabučko, nevtieravo. Má ľahkú konzistenciu, ktorá sa dobre nanáša, rozotiera a rýchlo vstrebáva do pokožky.


Jeho aktívne zložky obsahujú kmeňové bunky zo Schwarzwaldskej ruže, ktoré dokážu chrániť kolagén v pleti a podporujú tvorbu kyseliny hyaluronovej, o ktorej účinkoch tiež počúvame. Túto cennú zložku nájdeme. Bio kofeín zase sľubuje oživenie a zjemnenie pleti. 

Viete, keď v puberte žijete s tým, že máte určite mastnú pleť (a potom si ju poškodíte používaním prípravkov pre teenagerov na mastnú pleť až tak, že je suchá), časom sa z nej stane zmiešaná a ste zmierené s tým, že ju máte zmiešanú, ani vám nenapadne obzrieť sa po kréme, ktorý je určený pre normálnu až suchú pleť. Veď by mi ju určite zmastnil, pomyslela som si. V Annemarie Börlind mi však poradili, že hoci to tak nevyzerá, tento krém by mohol byť pre mňa vhodný. A tak som sa na to dala. 
Pravdupovediac, prvé použitia boli boj. Možno si pleť aj zvykala na jeho zložky a účinok a mala som pocit, že toto naozaj nebude pre mňa. Zdalo sa mi, že je príliš hydratačný. Vôbec však nebol mastný, čo na ňom oceňujem a vyzdvihujem. A potom to prišlo. Nepamätám si presne, kedy sa to stalo. Jednoducho sa moja pleť a krém EnergyNature dostali do harmonického vzťahu. Takmer celé leto (s výnimkou pár situácii) som chodila bez mejkapu, maximálne s BB krémom. A moja pleť vyzerá bez nánosu omietky celkom obstojne (alebo som si aspoň ja zvykla na to ako vyzerám nenalíčená a celkom som sa s tým stotožnila - aj vďaka tomu, že som isté obdobie nemohla používať žiadnu riasenku, pretože som mala precitlivené oči). Tento krém jej stačil (okrem prípadov, keď som bola na slnku, keďže neobsahuje SPF).
Pleť je dokonale zjednotená, regenerovaná a hydratovaná, ale nie mastná a ani sa nepremasťuje (a to dokonca ani na T-zóne). Ani po našom extrémnom výlete, keď som spala necelé 4 hodiny pred cestou a dospávam doteraz nevyzerá tak unavene ako sa ja cítim. Tento krém už patrí do mojej dennej rutiny a na každé jeho použitie sa vždy teším. A čo je najlepšie? Cena! 50 ml denný krém kvalitnej prírodnej kozmetiky vám neukráti rodinný rozpočet nijako výrazne! Stojí totiž len 23,90 €! (a to momentálne nie je v žiadnej akcii!). Na prírodnú kozmetiku naozaj skvelá suma.

Na záver zhrnutie, v ktorom, aj keď som tuhšie zapojila mozgové bunky, som na negatíva neprišla:

+ účinné zloženie
+ prírodný vegan produkt
+ ľahká textúra
+ vhodný aj na zmiešanú pleť
+ nezaťažuje pleť
+ rýchlo sa vstrebáva
+ hydratuje
+ nemastí
+ nespôsobuje žiadne negatívne reakcie ani na citlivej pleti
+ pleť je svieža, pružná, oddýchnutá a zjednotená
+ cena!!!


Recenzia je sponzorovaná.

3 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]