Post Page Advertisement [Top]

S tipmi na vianočné darčeky sme neskončili, tak vám hádam ešte nelezú na nervy. Prvý darčekový príspevok bol venovaný tipom pre ňu a pre neho. V druhom som sa sústredila na vlasy a elektrických pomocníkov, vďaka ktorým si vyčaríte krásny účes v pohodlí domova. Tentokrát vám ukážem kozmetické sady, ktoré sú fuknčné, účelové a voňavučké. 


Ak si totiž nie ste istí druhom vône, odtieňmi mejkapu alebo jednoducho veľkosťou a neodvážite sa kúpiť oblečenie, takáto telovka a pleťovka zaručene nie je na škodu.





Mám rada trblietavé telové produkty, ale také, z ktorých tie trblietky nekričia ako lacná diskoguľa. Využijete ich nielen v čase rôznych vianočných firemných večierkov, silvestrovskej párty, ale aj v blížiacej plesovej sezóne či na karnevaloch. Vôňa je jemnučká - cítite zmes broskýň. Penu do kúpeľa môžete použiť aj ako sprchový gél - raz som si takto nevšimla, že to nie je sprcháč a efekt bol rovnaký (aspoň som si nevšimla rozdiel), ale aj ako penu, keď si chcete oddýchnuť v napustenej vani. Pení statočne, netreba to s ňou teda preháňať. Osobne však takéto kúpeľe neuprednostňujem, pretože v nich neobsedím.
Telové mliečko je nelepivé a rýchlo vstrebateľné. Trblietky vidíte na foto, sú naozaj jemné. Ak vás táto sada zaujala, dostanete ju za skvelú cenu 4,99 €.








Pre milovníčky, ale aj milovníkov domácich pleťových rituálov je táto sada zaujímavou možnosťou. Nemusíte špekulovať, všetko máte v návode alebo presne popísané v katalógu: najprv si pleť naparíte a to tak, že do 500 ml horúcej vody pridáte 2 lyžičky parného kúpeľa, zopnete si vlasy, prehodíte  cez hlavu uterák / šatku alebo niečo podobné a približne 3 minúty naparujete. Po naparovaní si tvár osušte uterákom a použite pleťovú masku. Nechajte pôsobiť 5 minút a následne opláchnite vlažnou vodou. Po takomto rituáli máte pleť prečistenú, zregenerovanú, ale určite nie vysušenú. Sadu kúpite za 7,99 €. 








Ak máte radi jemne sladučkú vôňu medu s mliekom, toto bude pre vás to pravé. Líniu Milk&Honey mám v obľube už pár rokov a nič sa na tom nezmenilo doteraz. Ich mydlo je krémové a nevysušuje pokožku, sprcháč sa na nej rozplýva a telový krém završuje dokonalý pôžitok zo sprchy a hydratuje pokožku. Vhodné pre každého, kto sa rád rozmaznáva, alebo o kom si myslíte, že jeho pokožka si zaslúži niečo navyše. Táto sada sa predávala za 7,99 € - áno, dobre čítate, predávala. Je totiž vypredaná, ale v Oriflame ponúkajú náhradné riešenie, ktoré mi je omnoho sympatickejšie ako pôvodná voľba a bola by som po ňom siahla, ak by bolo v ponuke skôr. Pôvodná sada bola síce zabalená v škatuľke, ktorá je fajn a hlavne použiteľná, trošku to pokazil ten plast, v ktorom boli produkty naukladané. A po novom dostanete presne tie isté produkty s darčekovou taštičkou, s ktorou sú na foto, čo je, myslím, praktickejšie a zaberie menej miesta :-) Viac info v katalógu.


Recenzia je sponzorovaná.

4 komentáre:

  1. Krásné tipy, kosmetiku Oriflame mám moc ráda a tyhle balíčky jsou skvělé :) je to taková sázka na jistotu :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja tiež väčšinou kozmetiku nakupujem pod stromček a oriflame mám rada majú široký sortiment kvalitných výrobkov

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Medově voňavé produkty mám moc ráda. Ani jsem netušila, že Oriflame má stále kolekci Milk and Honey, pamatuji si jí z dřívějška :) vůni produktů jsem měla ráda, hlavně krém na ruce a tělo.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem vám za komentáre, dámy :-) Som rada, že kolekcia Milk&Honey sa v Oriflame drží už niekoľko rokov, patrí medzi moje obľúbené :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]