Post Page Advertisement [Top]

Keď niekam cestujem, mám dilemu, či si nalakovať nechty. Pretože čo ak práve vtedy niekde "trepnem" s rukou alebo si necht o niečo zakvačím a lak pôjde dole. A pri mojich obľúbených výrazných odtieňoch to celkom dosť vidno. A často sa mi nechce so sebou ťahať ešte aj odlakovač a laky na nechty. Viem, že už kedysi existovali také odlakovače s hubkou - téglik, do ktorého ste strčili prst a otáčaním okolo hubky sa necht postupne odlakoval. Neviem, či sa ešte tieto produkty predávajú. No aktuálna novinka od Dermacolu ma nesmierne potešila. Odlakovacie tampóniky. To je nápad!


O tom, že Dermacol má dobré a účinné odlakovače nepochybujem. Sama som ich vyskúšala a aj dlhé roky používala/používam. No táto novinka ma celkom nadchla a prekvapila zároveň.





Keď som otvorila zásielku od Dermacolu obsahujúcu aj tieto tampóniky, prvé, čo som urobila, bolo, že som ich otvorila. A ovoňala. A nemohla uveriť vlastným zmyslom. Odlakovacie tampóniky dokonale pripomínajúce ananás. Žiaden zápach, žiadne zhnusenie, jedine príjemná vôňa. Urobila som aj test a bez toho, aby moji príbuzní vedeli, o čo ide, som im dala otvorené balenie ovoňať. Nikto by si ani netipol, že toto je produkt na odlakovanie nechtov. Len ich nenechávajte dlho otvorené, lebo začnú vysychať :-)

Balenie obsahuje 32 tenučkých tampónikov napustených odlakovačom. Zdá sa to celkom dosť, no potom príde na rad odlakovanie sýtočervených nechtov a zistíte, že....






Obe ruky - 10 červených nechtov som odlakovala pomocou 11 tampónikov. Podarilo sa mi odlakovať ich úplne, možno pod nechtom ostalo čosi ružovej, čo sa zmylo hneď po umytí rúk. Tampóny sú mierne olejovité, teda ruky ani pokožku nevysušujú a nechty sú po použití pripravené na ďalšiu akciu.

Tampóniky sú tenučké, ale veľmi pevné. Len tak ľahko sa neroztrhnú a ani nestrácajú svoj tvar. Taktiež sú poriadne napustené odlakovačom, v prípade svetlejšieho laku možno ani nespotrebujete 11 tampónov na celé odlakovanie. Možno..

Toto je D-O-K-O-N-A-L-Ý produkt! Má iba jeden jediný háčik. Určite nie je určený na pravidelné odlakovanie, to by ste sa nedoplatili. 32 tampónov - 11 na jedno použitie, to sú také 3 použitia a balenie je prázdne. Na cestovanie (tak sa aj píše v popise), keď potrebujete dať lak dole alebo na nejakú korekciu či v prípade lakovacej núdze sú však perfektné. 

Prosím Dermacol, aby vyvinuli klasický tekutý odlakovač s touto úchvatnou ananásovou vôňou - P.S. budem vás za to milovať ešte viac ;-)


Recenzia je sponzorovaná.

7 komentárov:

  1. Tiež som si zakúpila tieto tamponiky na dovolenku. Odlakovavala som syto fialove nechty a bola som prekvapena ako to slo rychlo a lahko:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. odporúčam! Nevyleje sa a zmestí sa do každej kozmetickej taštičky či kabelky ;-) ďakujem za komentáre, žienky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nikdy jsem tyto, ani podobné nezkoušela. Mě bohatě stačí obyčejné a odlakovač, ale na cesty fajn :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na bežné domáce použitie je ich aj celkom škoda, presne ako píšeš, stačí klasický odlakovač ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]