Post Page Advertisement [Top]

Väčšinou produkty X v 1 neobľubujem, resp. som skeptická k ich účinkom. Už sú to roky, čo som naposledy použila šampón a kondicionér 2 v 1 a viem, že takýto produkt mi nevyhovuje. 
Miláčikovi však nevadí. Aj keď sme dosiaľ používali iba šampón a boli sme zvedaví, či bude rozdiel v použití šampóna s kondicionérom, keďže priamej reakcie sa nedočkáme, musíme pozorovať. Možno tak trošku netradične, no tento príspevok je naozaj o produkte pre štvornohých miláčikov. Zoznámte sa so šampónom a kondicionérom pre psy.


V prvom rade mi na tomto produkte bolo sympatické, že je vyvinutý veterinárom, čo vzbudzuje dôveru. Predsa len ide o človeka, ktorý by mal poznať zvieratá a vedieť, čo je pre ne vhodné a dobré.


Stávalo sa, že po niektorých druhoch šampónov mala naša slečna na koži akoby lupiny - biele mini chrastičky. Po iných mala zase lesklú srsť iba krátko a potom zas drsnú. Tento používame mesiac a srsť má nádherne lesklú. Páči sa mi, že nie je parfumovaný, nedráždi a nepôsobí negatívne na pokožku psíka. Ako to môžem povedať, keď som ho neskúšala na sebe? :-) Jednoducho, stačí svojho miláčika pozorovať a uvidíte, čo mu (v našom prípade jej) vyhovuje.

Zoznamujeme sa ;-)
Skvelé je, že stačí máličko - na celú srsť sme použili veľkosť 1 - 2 € mince na jedno kúpanie. Pení tak akurát, nie príliš. Tých 200 ml nám pri súčasnom tempe spotreby vydrží celkom dlho. Kúpite za 4,80 € tu. Ďakujem Majke zo slovenskej firmy Sirael (spolupracujú aj s Topvet - výrobcom prírodnej kozmetiky už viac ako 25 rokov), ktorá mi ho zaslala. 

august 2015
PS. spočiatku sme mali veľký problém dostať ju do vane. S prírodnou vodou (jazerá, riečky, mláky) nemá žiaden problém, dokáže v nej stráviť dlhý čas, ale s kúpaním sme mali veľký problém. Pomaly ju z toho dostávame, nezažila žiadnu traumu pokiaľ ide o vaňu, kúpanie, šampón alebo niečo podobné, máme ju od malinkého šteniatka
Mali ste podobný problém s vašim psíkom? Ako ste ho nakoniec presvedčili? Nám sa to nejak podarilo na vôdzku, ale hoci nevyzerá stresovane, stále to nie je ono.

2 komentáre:

  1. Naše Betynka se velmi ráda sprchuje, ale za to nerada šlape do kaluží a neskočí do žádného potoka. Je to prostě primadona. Šampon vypadá dobře, líbí se mi, že je bez parfemace a vidím ho úplně poprvé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já "vlasy" svému pejskovi umývám pouze lanolinem, který se mu osvědčil mnohem lépe, než nějaké šampony.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]