Post Page Advertisement [Top]

O jednom z najikonickejších fixátorov - značke Skindinävia - ste na tomto blogu už čítali. Keď si dobre pamätám, mala som len tri - Skindinävia, Urban Decay a Elf. Okrem toho od Elf to boli výborné produkty. Dlhšie som používala len kórejský BB krém od Missha, a tak som fixátor nepoužívala. Keď som sa však prednedávnom vrátila k mejkapom (hlavne preto, že sa mi tak trošku nakopili a chcela som ich poriadne vyskúšať, ale aj preto, že BB krém je na mňa teraz trošku svetlý), vrátila som sa aj k podkladovej báze a fixačnému spreju. Momentálne používam tú od ZAO (recenzia bude neskôr). Dnes si povieme čo-to o fixačnom spreji MARK od Avonu.


Balenie je celkom praktické. Akurát z mojich skúseností - pokiaľ ten sprej nepoužívate pravidelne, nemáte šancu 125 ml minúť do roka :-)






Tento sprej môžete použiť aj ako podklad. Vyskúšala som to iba raz, potom už nie. Zdalo sa mi totiž, že takto sa mejkap usadil v póroch a po celom dni bol mejkap už iba v tých póroch, vďaka čomu som vyzerala celkom bodkovane (najmä zblízka).

Keď som ale na vyčistenú pleť naniesla pleťové sérum, na to podklad od ZAO, potom líčenie (mejkap Noblesse Fusion od Dermacolu), ktoré som zafixovala sprejom, nepotrebovala som ani púder.



Efekt je to naozaj krásny! Mejkap drží ako najatý a aj napriek celému dňu v práci, behačkách, nákupoch nie je roztečený a moja zmiešaná pleť nevyzerá ako potretá olejom. (síce neboli horúčavy, ale taký bežný deň v tomto týždni). Fixátor používam už dlhšie a efekt bol vždy rovnaký - teda okrem toho, keď som ho použila aj ako podklad - toto radšej nie.

Ako ho použiť? Na nalíčenú pleť zo vzdialenosti 20 - 30 cm nastriekajte sprej a nechajte uschnúť. Cítiť, ako doslova fixuje líčenie na tvári, ale ten pocit nie je nijako nepríjemný. Pokožku nevysušuje a necháva ju dýchať.

Bude to možno odvážne tvrdenie, ale dovolím si ho prirovnať k fixátoru od Skindinävia. Zloženie bude trošku iné, ale efekt ten istý! A čo je ešte lepšie - nedráždi pleť (ani oči, keď sa vám podarí omylom si streknúť aj do oka) a nesmrdí! Snáď to najlepšie na záver. Tento skvelý produkt s kvalitou a výsledným efektom sprejov Skindinävia (ktoré sú ale v úplne inej cenovej hladine) získate momentálne len za 2,99 €!

2 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]