Post Page Advertisement [Top]

Ešte v marci som publikovala recenziu na vitamín C a retinol od značky L'Oréal Paris. Boli to celkom príjemné séra. Vzbudili vo mne zároveň aj zvedavosť. Aké budú ďalšie séra tejto značky? Bude to fajn drogériová línia? A tak, keď som dostala ponuku od Elnino, aby som si niečo vybrala na testovanie, dlho som neváhala a stavila na ďalšiu dvojicu sér. Tentokrát som sa zamerala na rozjasnenie a hydratáciu.





Séra majú zjednotené balenie. Oceňujem, že sú na pohľad rozdielne, a teda sa nestane, aby ste si ich pomýlili. Pri kyseline hyalurónovej a niacinamíde by to nebola až taká chyba ako by to bolo s retinolom a vitamínom C. Ale ako hovorím, L'Oréal má toto ošetrené aj vizuálne. 

L'ORÉAL PARIS BRIGHT REVEAL NIACINAMIDE DARK SPOT SERUM

Niacinamíd mám celkom rada. Používam ho s prestávkami od rôznch značiek už pár rokov. Istú dobu sa o tejto zložke hovorilo ako o superstar. Možno oprávnene, možno nie. Kadňždopádne nie je taký potenciálny iritant ako retinol a zároveň dokáže postupným, pravidelným a dlhodobým používaním eliminovať škvrny, zjednotiť pleť, pomôcť v liečbe proti akné a urýchliť proces obnovy pleti.
Toto sérum má farbu grapefruitu a zdá sa mi, že takto jemne aj vonia. Na pleti nelepí a dobre si rozumie s ďalšími krokmi skincare rutiny.
Je celkom príjemné, nevysušuje pleť, ale napriek tomu nezabúdajme na hydratáciu. Rozumie si aj s retinolom. Myslím, že by som bez problému išla do tejto kúpy zas. Aj keď aktuálne používam už niacinamíd od La Roche-Posay a ten sa mi páči o čosi viac (ale aj cena je niekde inde).
Ak však nechceme mať škvrny na pleti, nestačí používať aktívne látky v sérach. Zdôrazňuje sa to pomerne často, ale bez adekvátnej a pravidelne reaplikovanej slnečnej ochrany, a.k.a. SPF si nepomôžeme. Práve vystanovanie pokožky slnečnému žiareniu spôsobuje okrem iného aj škvrny, preto naozaj nemá význam používať podobné séra, ak si najprv nezaumtomatizujeme používanie SPF.
V aktuálnej akcii vychádza na 14,37 €.






L'ORÉAL PARIS REVITALIFT FILLER HA 1,5%


Je nutné používať samostatné sérum s kyselinou hyalurónovou? Nie. Tak ako nie je nutné používať žiadne sérum. Avšak je dôležité myslieť na hydratáciu pleti. Či už vo forme tonera, hmly, séra, fluidu alebo krému. Hydratácia je základ. Zvonku aj zvnútra. Toto sérum nelepí. Dobre a rýchlo sa vstrebe aq dodá pleti potrebnú dávku hydratácie ešte pred použitím samotného krému. Nenechajme sa úplne obalamutiť reklamnými sloganmi, v ktorých sa dozviete, ako je kyselnia hyalurónová zázrak na omladenie pleti. Snáď nikto reálne neočakáva, že akékoľvek sérum ho omladí o 15 rokov a vyzmizíkuje mi všetky známky starnutia pleti. Toto by mohol dokázať len zákrok estetickej medicíny.
Čo však dokážeme pomocou skincare je trošku spomaliť tieto procesy a dodať pleti látky, ktoré ju naštartujú, vyživia, hydratujú, obnovia.
Toto sérum je príjemné a narodziel od sér Geek&Gorgeous sa mi zdalo trošku ľahšie na pleti. Používať ho môžete ráno aj večer prakticky bez obmedzenia.







Až do 8.7.2024 prebiehajú na Elnino Skincare Days a s kódom SKINCARE15 máte zľavu 15 % aj na nákup vybraných značiek pleťovej starostlivosti. A áno, je medzi nimi aj L'Oréal. Tak ak ste s kúpou váhali a čakali na akciu, možno toto je ten správny čas. 



Recenzia je sponzorovaná (barter).

1 komentár:

  1. Ahoj, jj revitalift filler mám již podruhé, nyní s novým složením a je naprosto skvělý. ☺♥ Moc hezká recenze. Prima víkend přeji. ☺

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]