Post Page Advertisement [Top]

Mám rada tieto aktívne látky, majú potvrdené účinky a pár rokov som ich s prestávkami používala, ale od iných značiek. Keď malo Elnino pred časom akciu, rozhodla som sa vyskúšať 12 % vitamín C od značky L'Oréal. A potom neskôr prišla ponuka v rámci spolupráce a vybrala som si nočné sérum s 0,2 % retinolom od tej istej značky. Ako milovníčka aktívnych látok som sa teda po prvýkrát ponorila do drogériovej kozmetiky za relatívne priaznivú cenu.



Na čo si dať pozor?

  • Sú to aktívne látky v celkom slušnej koncentrácii. To vám síce nepovie, ako bude reagovať vaša pleť, ale opatrnosť je na mieste. Spočiatku naozaj stačí každý druhý alebo tretí deň. Platí pre obe séra. Zvýšte pozornosť, ak máte citlivú a reaktívnu pleť.
  • Neprekombinujte a ak cítite, že pleť má dosť, dajte si pauzu.
  • Céčko patrí zväčša do rannej rutiny, retinol výhradne večer.
  • Sledujte si PAO (doba otvorenia), ale aj prípadné zmeny konzistencie či vône (pozn. pri vitamíne C je zmena farby normálna, pokiaľ sérum nejaví iné známky exspirácie).
  • Buďte opatrní s aplikáciou v očnom okolí.
  • Nezabúdajte na SPF ráno ako posledný krok skincare. 50-tka to istí. Platí pre obe séra.







Revitalift Clinical Pure 12 % Vitamin C Serum narozdiel od séra Geek&Gorgeous nepotrebuje chladničku. Ide o čistý vitamín C - kyselinu askorbovú. Zároveň obsahuje aj vitamín E a kyselinu salicylovú. Spočiatku malo sérum iba jemný svetlooranžový nádych, po 2 mesiacoch je tmavšie, ale stále používateľné. Pozor na spotrebu, nepoužívajte ho dlhšie ako 3 mesiace.
Najprv som skúšala používať ho denne v kombinácii s výživným krémom a sérom. Po 2 týždňoch mi pleť dala jasné STOP. A tak som ho obmedzila na 3x týždenne a je to aktuálne celkom fajn. Sérum má rozjasňujúci účinok. Nespoliehala by som sa na hydratáciu v tomto sére a určite použila aspoň obyčajný hydratačný krém. Nie je olejovité, nie je ani vodičkové, nepôsobí ťažko a celkom dobre sa vstrebáva. 
Približne 15 € za 30 ml séra s obsahom kyseliny askorbovej je naozaj super cena. Veľa produktov s céčkom totiž obsahuje rôzne deriváty.




Revitalift Laser Pure Retinol Night Serum obsahuje 0,2 % čistého retinolu. Doteraz som používala väčšinou retinaly, ktoré sú koncentrovanejšie a podľa mojich skúseností a aj recenzii používateľov menej dráždivé. Potvrdzuje to aj táto skúsenosť. Preventívne som si ho nasadila najprv 3x týždenne, potom som skúsila každý deň a bolo to na pleť veľa (pritom retinal zniesla aj denne). Sérum má mliečnu až krémovú štruktúru, dobre sa nanáša a rýchlo vstrebáva. Retinoidy majú svoje významné opodstatnenie v anti-age starostlivosti o pleť. Ale nepredstavujme si ich ako zázračné vyhladzovače. Jednoducho a v skratke - trošku spomalia prirodzený proces starnutia. A robia to celkom dobre. V prípade tohto séra možno trošku vadí aj vôňa, preferujem neparfumovanú kozmetiku, ale na druhej strane nevadí mi tak, aby som ho nemohla používať ďalej. 
Sérum kúpite za približne 16 € / 30 ml.



Ako kozmetický nadšenec chválim farebné rozlíšenie obalu. V tomto prípade nemusím byť ani úplne zobudená, aby som vedela, že to tmavomodré sa aplikuje večer a nie ráno. Prvé použitie môže trošku štípať, napriek tomu je opatrnosť na mieste.
Ak chcete vyskúšať koncentrované aktívne látky dostupné v drogérii, toto môže byť fajn voľba. V používaní pokračujem naďalej, ale počúvam svoju pleť a neaplikujem si ich každý deň, aby som sa vyhla podráždeniu. Nie je to pre dlhodobý efekt ani potrebné, naozaj stačí pár krát týždenne. Aktívne látky sú super, nie však za každú cenu. Pomaly, opatrne, skúšať, kam vás pleť pustí a neprekračovať hranice, keď zbadáte podráždenie.

3 komentáre:

  1. Ahoj séra od Lorealu mám moc ráda, jsou asi top z drogérie.☺♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár. Celkom ma lákajú aj séra Garnier, ale aj tak viac siaham po kórejských alebo dermoznačkách.

      Odstrániť
  2. Your blog has become my go-to source for reliable information.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]