Post Page Advertisement [Top]

Mám rada séra s účinnými zložkami, a tými sú aj vitamíny A, B, C, alebo známejšie ako retinoidy, niacinamide a céčko hádam dodávať ani nemusím. Už dlhšie som sa pozerala po týchto sérach od značky La Roche-Posay, pretože najmä vzorky ma očarili. Séra sú však samostatne celkom drahé, táto trojica vychádza okolo 120 €. Našťastie ich v rôznych e-shopoch dokážete kúpiť pomerne často v akcii 2+1 zadarmo, čo je už o dosť prijateľnejšie. A tak som si v polovici júna kúpila trojicu aktívnych látok a začala ich pravidelne používať.






Nielen keď začínate s retinoidmi, ale pri aktívnych látkach celkovo buďte opatrnejší. Zaraďujte pomaly, vyskúšajte, čo vašej pleti sedí. Ani túto trojicu som nepoužívala každý deň, niekedy každý druhý a niekedy iba 2x týždenne. A niekedy som použila iba 1 z týchto sér za deň. Zistite potreby svojej pleti a nerozrušte ju prehnaným používaním kozmetiky, pretože chcete vidieť rýchlo účinok. Ten príde, ale nie hneď a nebude závratný.
 
Je to kozmetika, nie zákrok estetickej medicíny. 

Napríklad také retinoidy používam s prestávkami cca 2,5 roka a vidím výsledky, no neomladla som o 10 rokov. Mám zjednotenejšiu pleť, menej škvŕn, trošičku jemnejšie vrásky.


Každé jedno sérum je zabalené rovnako - pipetku si doň dáte sami po prvom otvorení. Musím trošku vytknúť, že mi chýba kryt pipetky alebo niečo, čo zabráni tomu, aby sa pipetka zašpinila pred prvým použitím.








Prejdime si tieto séra postupne. Začneme céčkom.

Pure Vitamin C10 sérum sa používa ráno a pozor na PAO! Postupne totiž tmavne a spotrebujte ho najneskôr do 3 mesiacov od otvorenia, inak ho môžete vyhodiť. Má príjemnú štruktúru, nevysušuje pleť (narozdiel od céčka od Geek&Gorgeous, ktoré mi ju vysušovalo). Vitamín C nie je nutnosť, ja ho však mám rada, pretože pleť rozjasní. Pôsobí tiež proti pigmentáciám a časom mierne zlepší textúru pleti.

Obsahuje aj kyslinu salicylovú, ktorá pôsobí na vyhladenie pleti a Neurosensin, ktorý pleť upokojuje. Je nemastné, dobre a rýchlo sa vstrebáva a pleť mi nepodráždilo. Jedno z najlepších céčkových sér, aké som kedy mala. Má iba dve nevýhody - cena a trvanlivosť po otvorení. Preto ním nešetrite a spotrebujte ho čo najskôr.

Pravidelné používanie malo pozitívny vplyv na prejasnenie mojej pleti, ktorá aj napriek vyčerpaniu nepôsobí mdlo. 

Vitamin C10 antioxidačné obnovujúce sérum proti vráskam. Unikátne anti-ageingové sérum s vysokou koncentráciou čistého vitamínu C, kyselinou salicylovou a Neurosensinom pre rozjasnenie pleti. Fyziologické pH pleti. Preukázaná účinnosť: Pleť okamžite pociťuje hebkosť, je viac hydratovaná a žiarivá. Vrásky a jemné linky sú zmiernené, pleť pôsobí viac vyhladená. Textúra a odtieň pleti vyzerajú, ako by boli transformované. Pôsobia viac zjednotené a zjemnené. Pleť opätovne získava jas.



VITAMIN C10 SÉRUM Rozjasnenie mdlej pleti [Vitamín C] Okamžité upokojenie pleti [Neurosensin] Vyhladenie pleti [Kyselina salicylová]
toto je po 2 mesiacoch už takmer spotrebované sérum





Niacinamide som mala v pôvodnej verzii, mal mliečnu farbu aj štruktúru. Táto nová verzia sa volá Mela B3 sérum, pretože obsahuje nielen niacinamíd, ale aj melasyl (patentovaná látka s klinickými účinkami proti hyperpigmentácii). Toto sérum môžete používať ráno a / alebo aj večer.
Pôvodný čistý niacinamíd mal z môjho používateľského pohľadu o čosi elegantnejšiu formuláciu. Tento nový je veľmi fajn, je však trošku iný, akoby jemnučko gélový a veľmi mi štruktúrou a farbou pripomína "drogérkové" niacinamídové sérum od L'Oreal. Tento je však značne účinnejší a neštípe ma z neho pleť.
Minimálne na pozápalovej (= po akné) pigmentácii som si všimla, že zmizla oveľa rýchlejšie ako pri iných sérach s niacinamídom, ktoré som skúšala. 
Niacinamíd ako zložku hádam netreba predstavovať, poďme sa trošku pozrieť na MELA časť tohto séra. 18 rokov výskumu a La Roche-Posay si patentovalo zložku Melasyl, ktorá viditeľne redukuje aj pretrvávajúce tmavé škvrny (hyperpigmentácie) a poskytuje dlhotrvajúce výsledky. Zložka sa zameriava na zmenu farby kože s rešpektom k prirodzenému tónu pleti.
To je niečo ako niacinamíd s WOW efektom. Aj keď štruktúrou je mi pôvodný čistý niacinamíd sympatickejší, tento je naozaj turbo a som nadšená, že som sa rozhodla vyskúšať túto novú verziu. Zároveň je z tejto trojice aj najdrahší.

ochrana proti opakovanému výskytu. Osemnásť rokov výskumu. Melasyl TM je nová patentovaná účinná látka, ktorá bojuje proti hyperpigmentácii a jej vzniku ako nikdy predtým. Melasyl TM zachytáva prebytočný melanín ešte predtým, než sa na pokožke prejaví. Jeho účinnosť proti hyperpigmentácii je klinicky preukázaná.

Kľúčové ingrediencie: Melasyl™: Nová, exkluzívna multipatentovaná zložka La Roche-Posay, ktorá viditeľne redukuje pretrvávajúce tmavé škvrny s dlhotrvajúcimi výsledkami. Zameriava sa na zmenu farby a zároveň rešpektuje prirodzený tón celej pleti. Zrodené z 18 rokov výskumu Niacinamid: Niacinamid, forma vitamínu B3, je vitamín rozpustný vo vode. Je široko používaný v dermatológii a je známy svojou schopnosťou pomáhať viditeľne vyblednúť zafarbenie pokožky. Melasyl™ a niacínamid spolupracujú na viditeľnej korekcii aj odolných tmavých škvŕn Termálna voda: Upokojujúca voda pochádzajúca z mesta La Roche-Posay vo Francúzsku a základná zložka väčšiny našich produktov. Obsahuje jedinečnú kombináciu minerálov, stopových prvkov a vysokú koncentráciu selénu, prírodného antioxidantu







Ampulkou, ktorú používame výhradne večer je Retinol B3 sérum. Toto je naozaj príjemný a pomerne nedráždivý retinol, avšak ak s retinoidmi iba začínate, postupnosť a opatrnosť je na mieste.
Sérum má svetlú žlto-zelenú farbu, ktorá sa však neotláča na oblečenie (oblečenie mi mierne zafarbilo retinalové sérum od Geek&Gorgeous).
Obsahuje čistý a postupne uvoľňovaný retinol známy svojim silným účinkom proti známkam starnutia, vitamín B3, ktorý sa postará o obnovu pleti a glycerín, ktorý ju udržiava hydratovanú.

Vyskúšala som zopár retinoidov a tento je jeden z mála, ktorý pleť nevysušoval. Má príjemnú mliečno-krémovú štruktúru, ktorá je nelepivá a ľahká. Pre kúpu plného balenia som sa rozhodla po tom, čo mi pani Lucia z La Roche-Posay poslala balenie vzoriek v objeme viac ako jedného plného balenia séra. Presvedčila som sa, že toto je naozaj dobre formulované, nedráždivé a príjemné sérum, ktoré chcem mať vo svojej rutine. Vďaka za to. 

Retinol má veľký potenciál pri dlhodobom a pravidelnom používaní jemne korigovať a vyhladiť vrásky, pleť zjednotiť a najmä redukovať známky fotostarnutia.

LA ROCHE-POSAY RETINOL B3 koncentrované sérum proti vráskam s regeneračným a pleť vyhladzujúcim účinkom 30 ml Nejednotný vzhľad pleti,príznaky starnutia, alebo snáď aj hlboké vrásky? Nič, čo by protivráskové a regeneračné sérum s retinolom La Roche-Posay Retinol nedokázalo zvládnuť.Unikátne regenerujúce sérum s obsahom retinolu (čistého + postupne uvoľňovaného) pre silný účinok proti známkam starnutia pleti, kombinovaného s pleť obnovujúcim vitamínom B3 a glycerínom pre 24-hod. hydratáciu. Nevysušuje. Formulované pre optimálnu toleranciu. Pleť vyzerá jemnejšia a žiarivejšia. Deň za dňom, ako by sa regenerovala, pleť získava mladistvý jas a tonicitu. Trvalo sú redukované známky starnutia spôsobené vplyvom slnečného žiarenia: hlboké vrásky sú výrazne minimalizované, jemné línie sa javia byť vyhladené a odtieň pleti je viac jednotný. S termálnou vodou z LA ROCHE-POSAY.

Unikátne regenerujúce sérum s obsahom retinolu (čistého + postupne uvoľňovaného) pre silný účinok proti známkam starnutia pleti, kombinovaného s pleť obnovujúcim vitamínom B3 a glycerínom pre 24-hod. hydratáciu. Nevysušuje. Formulované pre optimálnu toleranciu.




Okrem séra s vitamínom C majú zvyšné 2 spotrebu 12 mesiacov od otvorenia. Toľko sa mi však na poličke nestihnú ohriať.

Kúpim zas? Jednoznačne. Ale určite si ich vyhliadnem v akcii. 

Majú účinok? Samozrejme. Pokiaľ máte realistické očakávania (teda nečakáte, že za noc zmiznú všetky škvrny, vrásky a pleť budete mať žiarivú a omladenú aspoň o 15 rokov) a pokiaľ vydržíte a budete ich používať pravidelne a dlhodobo. Efekt si po dni nevšimnete. Po týždni možno zbadáte prvý výsledky. Po pár mesiacoch som však sama skonštatovala, že toto sú zložky, ktoré chcem mať vo svojej rutine.

Na čo si dať pozor? Céčko iba ráno. Retinoidy iba večer. A nezabúdať na pravidelné a poctivé používanie SPF! 50 +, UVA, UVB to istí. U mňa je top pena Evy, v očnom okolí UV Mune fluid od La Roche-Posay. Ak nepoužívate SPF, ale používate tieto aktívne látky, v podstate vyhadzujete peniaze do koša a stav pleti sa vám môže zhoršiť, nie zlepšiť.


1 komentár:

  1. Ahoj, na tyto sér jsem slyšela velkou chválu. La Roche Posay mám moc ráda, ale séra jsem nezkoušela. Super recenze. ♥ Měj hezký víkend.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]