Post Page Advertisement [Top]

Vyskúšala som už toho celkom dosť, mám predstavu o tom, čo mi vyhovuje a čo radšej nie.  Ale rada experimentujem a skúšam pre mňa nové veci. Často si však pred kúpou prečítam recenzie. A napriek tomu to jednoducho niekedy nevyjde. Napriek množstvu pozitívnych recenzií je vždy šanca, že vám to nesadne. Klamú recenzie? Niektoré sú možno zámerne pozitívne kvôli potrebe udržania spolupráce. Avšak neglobalizovala by som to takto. Každá pleť je iná a jej potreby sa menia aj v priebehu roka. Zároveň však môže reagovať podráždene na niečo, čo iným nerobí nič. Svet skincare je zložitejší ako sa na prvý pohľad zdá.
Pred pár mesiacmi som si objednala najprv chválený balzam Heimish a o čosi neskôr aj SPF od mojej obľúbenej Sesdermy. Nuž a aj keď som veľmi chcela a dávala im šancu, nevyšlo to.

Keď si myslíš, že je to to pravé pre tvoju pleť, ale vôbec ti nesadne.




Mám extra citlivé očné okolie. Viem to a snažím sa dávať pozor na odličovače. Odličovacie balzamy ma však dlho lákali a nakoniec som sa rozhodovala medzi značkami Heimish a Beauty of Joseon. Vyhral to Heimish. 


Heimish All Clean Balm

Heimish All Clean Balm detail balenia

Heimish All Clean Balm zadná strana



Spočiatku som ho používala iba ako prvý krok čistenia pleti a bolo to super. Občas mierne začervenanie, keď sa mi priblížil k očnému okoliu, inak zanechal jemnú a čistú pleť. Potom som sa odvážila vyskúšať ho na očné okolie. Prvá negatívna reakcia ma doslova odrovnala. Červené, opuchnuté očné okolie. Ale nedala som si povedať a po pár tyzdnoch som ho použila zas. Skončila som s takým opuchom, že som si musela dať antihistaminiká a liečila som to týždeň. Balzam vyskúšala aj moja sestra a chváli si ho. Avšak na oči ho nepoužíva a ani neplánuje. Táto skúsenosť ma na dlhšie "zablokovala" pred kúpou odličovacieho balzamu a radšej sa spoľahnem na špeci očný odličovač, najlepšie taký, ktorý už mám overený.

Heimish All Clean Balm tipy zvnútra škatuľky

Heimish All Clean Balm návod a zloženie

Heimish All Clean Balm obsah balenia

Heimish All Clean Balm balzam na špachtličke



Balzam voňal po esenciálnych olejoch - príjemne, avšak toto mohol byť jeden z kameňov úrazu na moju citlivú pleť. Balenie je však fajn, obsahuje aj špachtličku. Janka z blogu SaveOnBeauty ho skúšala tiež a teda patrí k spokojným zákazníčkam.

O pleťovej reakcii ste si mohli prečítať tu. Okrem Cica-krémov však môžete kožnú bariéru podporiť napríklad aj pleťovkou s obsahom skvalánu.


Sesderma Repaskin Silk Touch SPF 50

Sesderma Repaskin Silk Touch SPF 50 popis

Sesderma Repaskin Silk Touch SPF 50 zloženie

Sesderma Repaskin Silk Touch SPF 50 nápis



SPF, alebo opaľovacie krémy na tvár (aj keď nemám rada toto spojenie, preferujem ochranné krémy) mám vždy v zálohe, keďže ich používam celoročne. Tento od Sesdermy ma lákal popisom. Prvé použitie bolo wau, pleť bola úplne krásna. A potom som zrazu intenzívne začala cítiť špecifickú vôňu - akoby silné mydlo rovno v nose. Ten zápach mi spôsoboval nevoľnosť približne 2 hodiny, potom strácal intenzitu. 

Sesderma Repaskin Silk Touch SPF 50 balenie s pumpičkou

Sesderma Repaskin Silk Touch SPF 50 detail zo zadnej strany

Sesderma Repaskin Silk Touch SPF 50 štruktúra produktu



Dala som mu šancu zas, nemohla som to však vydržať. Skúsila som ho iba na ruky, no tá vôňa... To bolo celé zle. Experiment urobila aj sestra a tu sme sa viac-menej zhodli. Na tvári urobí krásny efekt, akoby vyfiltrovaná pleť. Ale ten pach je nezlučiteľný s pravidelným používaním. A to hovorím ako milovníčka značky Sesderma.

Nuž, niekedy to nevyjde a aj ja natrafím na produkty, ktoré mi vôbec nesedia. Stáva sa mi to menej často ako kedysi, ale nie je to nič čudné.

2 komentáre:

  1. Ahoj Kati, ja som teda stále veľmi spokojná a v podstate na akékoľvek odličovacie balzamy nedám stále dopustiť :D ale chápem, že si opatrná po tejto skúsenosti. Nuž, občas sa zadarí... Rozhodne skúšaj radšej tie neparfumované - popravde, toto je ozaj typ produktu, kde tá parfumácia príde trochu nezmyselná aj mne, maniačke na vône v kozmetike...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak si ešte niekedy kúpim balzam, tak určite neparfumovaný. A asi to nebude ani Kórea.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]