Post Page Advertisement [Top]

Vždy som na reaplikáciu SPF na nalíčenú tvár preferovala spreje a mala som 2 obľúbené - od Vichy a La Roche-Posay. Ani mi nenapadlo kupovať si kompaktné SPF a používať ho na kompletné líčenie. A to bola škoda. Tento Sun Pact bola totiž výborná kúpa.




Aerosól je fajn vec, reaplikácia je ľahká, rýchla a jednoduchá. Zároveň je však riziko, že si aplikujete nedostatočné množstvo a v exteriéri sú to doslova vysprejované peniaze. 

Voči tomuto kompaktu som bola spočiatku trošku skeptická, predsalen mám zmiešanú pleť. Je však veľmi obľúbený a na e-shope Beautyholic, odkiaľ som ho kupovala, je to bestseller. A právom.




Ak vás VT Essence Sun Pact osloví a budete ho používať opakovane, má pre vás veľkú výhodu v tom, že nemusíte kupovať nové balenie, ale iba náhradnú náplň (vrátane vankúšika) a oproti novému baleniu ušetríte 4 € (cena za refill je 11,95 €). Rozoberá sa naozaj jednoducho, iba jemne zatlačíte zospodu na otvorené balenie a je to.

Refill však nie je vždy viac eco-friendly, ak vás zaujíma ekologickosť produktov, pravdepodobne sledujete eko stopu. Minule som o tejto problematike videla video, v ktorom sa hovorilo, že zväčša je potrebné kúpiť si refill až 4x, aby sa to ekologicky oplatilo. V skratke - ak vás zaujme a pôvodné balenie ešte slúži, môžete si kúpiť refill a minimálne ušetríte.




Tento dizajn je nielen veľmi krásny, ale aj účinný, pretože podľa webu:


Modrá esencia, obsahujúca komplex peptidov a elastínu, pomáha zvyšovať hustotu, pevnosť a pružnosť pokožky, dobre hydratuje, dodáva pokožke zdravý vzhľad a žiarivosť.

Biela esencia pomáha jemne rozjasniť pleť a vytvoriť ľahké prirodzené krytie.

Úprimne som si na sebe nevšimla zlepšenie pružnosti vďaka tomuto SPF, keďže slúži na reaplikáciu, každopádne je jeho použitie veľmi príjemné a obsah peptidov vnímam ako skvelý bonus.







Prvá aplikácia bola spočiatku zvláštna. Mejkap však udrží na mieste, nerozmaže ho, pleti dodá mierne chladivý pocit a prirodzený glow vzhľad. Žiadna mastnota či nežiaduci diskoguľa. Spôsob aplikácie je však veľmi dôležitý - ťupkať. Táto fotka je z horúceho dňa a po reaplikácii SPF vyzerala pleť takto sviežo napriek tomu, že ubehlo 10 hodín od líčenia. Čo ma tiež prekvapilo - líčenie sa neotláča na vankúšik a tým pádom sa nenanáša naspäť do SPF.

Po čase sa modrá esencia zmenšuje, efekt to však nemení. Odporúčam pravidelne čistiť vankúšik, ja ho umývam vždy v ten deň, keď ho použijem a nechám voľne uschnúť. Čistenie aplikátorov je dosť dôležité.





Na týchto videách môžete vidieť nanášanie na chrbát ruky.





Kúpim si ho zas? Jednoznačne. Reaplikačné SPF aerosóly som minula vždy oveľa rýchlejšie ako tento kompakt. A áno, je to ďalšia kórejská láska.

Zaujal vás?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]