Post Page Advertisement [Top]

Keď som minula prvé balenie SPF fluidu na tvár od Vichy, bola som úplne nadšená. Druhé balenie mám v zálohe ešte neotvorené, no v akcii som našla fluid od Avene, ktorý dokonca sľuboval účinok ochrany pleti pred modrým svetlom, rýchlu absorbciu a mal by byť vhodný pre normálnu až zmiešanú a citlivú pleť. A to som musela vyskúšať.



Keď som ho tak v lete otvorila, mala som už na ruke pocit, že to nebude také ako s Vichy. Nie je fluid ako fluid. Tento som po pár použitiach musela odložiť. Leto, horúčava, zmiešaná pleť a fluid, ktorý je skôr krémový a mierne farbí, topí sa na tvári a zlezie v žmolkoch nie je nič, čo by som chcela používať. Úprimne, chcela som ho vyhodiť. Ale dala som mu druhú šancu, keď sa ochladilo. (O žmolkoch ešte bude samostatný post.)




A dobre som spravila. Na zimu ho moja pleť toleruje, celkom jej vyhovuje.

A mimochodom, ak si aj nedávate žiadne predsavzatia, dajte si aspoň záväzok používať SPF pravidelne. Vaša koža vám to vráti.




Apropo modré svetlo - jeho najväčším zdrojom je slnko, ale máme ho aj bežne v domácnosti (displej). Môže tvoriť pigmentové škvrny či spôsobiť predčasné fotostarnutia pleti. Je nutný špeci prípravok? Všeobecne na modré svetlo (to zo slnka, pretože displej pleti až tak ako slnko neškodí) účinkujú minerálne slnečné filtre. Tento fluid nemá minerálne filtre (zinc oxide či titanium dioxide).

Avene High Protection fluid však obsahuje filter TriAsorB™, ktorý poskytuje pleti plnú slnečnú ochranu (teda UVA a UVB) a zároveň chráni aj pred modrým svetlom (uvádza sa na škatuľke).

Fluid má svetlú žltú (s nádychom zelenej, resp. pri dobrej predstavivosti možno aj slabej broskyňovej) farbu a hoci ju na pleti voľným okom nevidieť, pri potení schádza, môže tiež jemne zafarbiť oblečenie a otláča sa aj na respirátor. A áno, vadí mi to, keďže sa stále málo líčim. Pod mejkapom či BB krémom ho však vôbec nevidno a pekne splynie.




Je vodeodolný, ľahký a má takú tú typickú krémovú vôňu. Odporúča sa na normálnu a zmiešanú pleť, no tej mojej v lete vyslovene vadil, v zime (až na tú farbu) je to celkom ok. 

Nespôsobil mi žiadnu negatívnu reakciu pleti, ale vďaka vyššie uvedenému si nemyslím, že si ho ešte niekedy kúpim. Na webe má aj celkom fajn recenzie, u mňa je to tak medzi, ale zlatá stredná cesta nie. Bohužiaľ prevažujú negatíva nad pozitívami a aj keď ho teraz používam denne, ďalšie balenie tohto fluidu si nekúpim. To však neznamená, že zatracujem značku ako takú. To vôbec. Ich Cicalfate mi zachránil kožu, ich retinal A-Oxitive je perfektný a Janka z blogu SaveOnBeauty na zimu vrelo odporúča ich Cold Cream. Iba toto SPF mi nesadlo tak, ako som dúfala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]