Post Page Advertisement [Top]

Akoby to bolo včera, čo som si kúpila ďalšie balenie môjho milovaného rúžu od Clinique Pop Lip Colour + Primer v nádhernom malinovom odtieni. A potom ho nemohla dlho dlho používať, lebo veď pod respirátor / rúško to nemalo význam a doma sa mi ho míňať nechcelo. No nebolo to včera, bolo to približne takto pred rokom. A začali sme sa viac sústrediť na mejkap toho, čo bolo aj cez rúško vidno. Očné tiene na bežné líčenie nepoužívam, maximálne nejaký svetlunký. Vystačím si s riasenkou, občas tekutou čiernou alebo aj farebnou linkou a obočím. A práve tieto základné produkty vám dnes predstavím od Avonu aj s komentárom, ktorý pre mňa áno, ktorý nie a prečo ;-)





Od Avonu mi ešte koncom mája prišla táto zásielka a ja som sa najviac tešila na ceruzky na obočie, pretože majú integrovaný systém samostrúhania. Poďme ale postupne :-)



Okrem kozmetiky mi z Avonu poslali aj glazúrovaný symbol - brošničku Za zdravé prsia - Avon je týmto známy už roky, charitatívne podporuje 2 iniciatívy - Za zdravé prsia a Proti domácemu násiliu. Produkty k týmto charitatívnym líniám si môžete objednať tu.


Riasenka Mark Big & False Lash limitka Bloom


Tento typ riasenky mi kedysi úplne vyhovoval (dokonca aj presne tento z línie Mark, akurát vo fialovom obale). Neviem, či sa zmenili moje preferencie alebo je iná štruktúra produktu, no trvalo, kým sme si na seba zvykli a prvé pokusy určite neboli ani Big a ani so vzhľadom False Lash. Teraz to už je obstojnejšie, no myslím, že ju nezaradím k svojim obľúbencom. Stále ten efekt nie je taký, aký by som si pod pojmom Big & False Lash predstavila. 


Tekutá linka na oči Super Definition


Táto linka nie je pre mňa žiadnou novinkou a išla som do tejto voľby cielene. Mala som ju už skôr a bola som veľmi spokojná (recenzia tu). Mám rada tekuté linky vo forme fixy, ktoré majú tenký a dlhší hrot, s ktorým aj nemehlo v rannom zhone (=ja) dokáže vykresliť tenučkú linku k línii mihalníc. Občas je potrebné vrstviť ju, lepšie chytá na očné tiene ako na samotnú kožu, ktorá môže byť mastná, ale drží dobre celý deň. Táto linka je aj naďalej mojim favoritom a aktuálne je v akcii za 3,99 € :-)


Ceruzka na obočie so strúhadlom




Toto je celkom zaujímavá vychytávka, keďže ceruzka je v plastovom obale, netreba ju strúhať ako klasickú ceruzku a zároveň sa jej hrot každým zatvorením jemne naostrí sám. K dispozícii sú 4 odtiene od Blonde až po Soft Black. Vybrala som si dva odtiene "zlatej strednej cesty" Medium Brown a Dark Brown a ako môžete vidieť na obrázku, rozdiel medzi nimi je, ale nie výrazný. Ak sa obávate tmavej, určite voľte Medium Brown. Ak chcete tmavšiu, ale nie čiernu, tak Dark Brown bude pre vás dobrou voľbou. A ak chcete niečo úplne svetlé, tak jedine Blonde. Ceruzky sa dajú aj nakombinovať, ale pokojne ich používajte aj samostatne. Sú veľmi silno pigmentované, takže radšej nanášať opatrne a zvyknúť si na ich intenzitu pri práci s nimi. Napriek tomu ich používam rada, hoci sa mi občas "šmykne ruka". Všetko je iba o zvyku. Jedno balenie vydrží aj pri dennom používaní celkom dlho (ako dlho ešte neviem, nepodarilo sa mi ich spotrebovať), no záleží to aj od frekvencie, intenzity používania a tiež od toho, ako často ich budete ostriť, keďže týmto úkonom sa trošku zmenšujú (logicky ako pri každom strúhaní hocijaká ceruzka). Toto je naozaj fajn vynález a celkom sme sa skamarátili. Aktuálne je tiež v akcii za 5,19 € / kus.


A ako to vyzerá na tvári? PS. bez očných tieňov a na rýchly ranný vzhľad:




Moje obočie je prirodzene svetlejšiše, takže si ho dofarbujem. Čiernu očnú linku mám rada, no nepoužívam ju každý deň. Ak však použijem linku, s najväčšou pravdepodobnosťou siaham po čiernej. No a ako môžete vidieť na fotke - riasenka síce mihalnice predĺžila a natočila, ale takto si nepredstavujem efekt Big & False Lash. To však neznamená, že na vašich riasach bude vyzerať rovnako ;-)


Recenzia je sponzorovaná (barter).

2 komentáre:

  1. Mám tú Avon ceruzku a je to fakt super. Páči sa mi že sa sama zaostrí a netreba ju strúhať mechanicky. Len tie farby ja mám svetlé hnedé vlasy a síce mám tú svetlú hnedú ale je mega tmavá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú najsvetlejsiu nemám, ale je pravda, že sú veľmi intenzívne a silno prigmentovane.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]