Post Page Advertisement [Top]

Pri pohľade do zrkadla vidím, že mojej pleti už chýba zásah kozmetičky a tie sivé vlasy, ktoré sa mi smejú do tváre, by tiež potrebovali zásah kaderníčky. Avšak situácia je taká aká je, nejako sa nezlepšuje a ja som najvďačnejšia za to, že sme zdraví. Aj tak nosím rúško a čiapku, takže ma to zatiaľ až tak  nevzrušuje ;-)

Mám svoju kozmetickú rutinu a vyzerá to tak, že aspoň pokiaľ ide o pleť, tak je dlhodobejšie stabilizovaná a produkty mi úplne vyhovujú. Čistím prípravkami od Gisele Delorme, vyživujem a starám sa prípravkami od Larens a raz za čas si doprajem aj niečo navyše. Mám rada pleťové masky a hoci preferujem hydratačné, výživné a regeneračné, z času na čas siahnem aj po zlupovacej. A práve o takejto maske si prečítate v dnešnom príspevku. A okrem toho vám ukážem aj moju premiéru s exfoliačnou maskou na pery.




O produktoch značky tianDe ste už na tomto blogu čítali. Niektoré z nich patria k mojim obľúbeným stáliciam. Nedám napr. dopustiť na tento gél proti akné. Všetky produkty tianDe kúpite na stránke Zuzino.sk


Platinová peptidová zlupovacia maska na lifting pleti





Maska má 60 ml a nachádza sa v balení s uzáverom. Na škatuľke je aj nálepka so slovenským popisom a zoznamom ingrediencií. V súvislosti s touto maskou nájdete na webe 3 charakteristické slová: píling, čistenie a omladenie. Mala som niekoľko zlupovacích masiek, ale napriek tomu ma táto celkom prekvapila.



V prvom rade masky nanášame na už vyčistenú a suchú pleť. Pokojne ju zaraďte do svojej čistiacej rutiny ako medzikrok po čistení a pred starostlivosťou. Predajca odporúča 2-3 x týždenne, podľa mňa pokojne iba raz. Pozor by si mali dať tí z vás, ktorí majä citlivú pleť, ktorej pravidelné používanie zlupovacích produktov nemusí prospievať.



Ďalší postreh - v návode sa odporúča hrubá vrstva. Maska je značne tuhá a trošku ťažšie sa s ňou pracuje. Na e-shope som však našla odporúčanie, ktoré tvrdí, že pred použitím je vhodné masku v obale ponoriť do teplej vody a bude sa s ňou pracovať lepšie. Vďaka aj za takéto recenzie a skúsenosti, ktoré môžu pomôcť ďalším používateľom.

Pokojne dajte aj jemnejšiu vrstvu, aspoň budete mať istotu, že spoľahlivo zaschla a môžete zlupovať. Vyhnite sa očnému okoliu a tiež oblasti nad hornou perou. A určite sa oblúkom vyhnite oblasti vlasov a obočia. Maska je totiž dosť silná a chĺpky by vytrhla. Avšak nepredstavujte si extrém typu tej známej čiernej masky, pri ktorej používatelia plakali od bolesti, keď ju dávali dole.

Zlupovanie je bezproblémové a bola som celkom prekvapená, že pokožka nebola príliš začervenaná. Pôsobí exfoliačne a čistí pleť, ale ak máte zanesené póry, neostaňte iba pri zlupovacích maskách a riešte ich buď s dermatológom alebo kozmetičkou. Ide skôr o také doplnkové čistenie po použití čistiaceho gélu / krému a pleťovej vody / tonera / mlieka podľa preferencií vašej pleti.
Svojim spôsobom môže pôsobiť aj omladzujúco, hoci voči tomuto slovu som vždy veľmi skeptická. Počas dobry pôsobenia a po zlúpnutí je pleť vypnutejšia a prekrvenejšia, čím ju mierne nakopneme a práve toto môže spôsobovať mierne omladzujúci efekt.

Maska pleť nevysušuje a moju ani nepodráždila (ak máte veľmi suchú a citlivú pleť, veľmi by som zvážila jej použitie a skôr by som išla do iných typov masiek). Odporúčam pokračovať starostlivosťou - napr. ja som použila biopeptidové sérum a krémy od značky Larens. Aktuálne je maska v akcii, tak ak vás zaujala, nájdete ju tu.



Exfoliačná maska na pery Penivý koktail





Takýto typ produktu je moja prvotina. Doteraz som exfoliačnú masku na pery alebo akýkoľvek píling na pery neskúšala a ak to bolo potrebné a mala som nejaké šupinky, tak som si po perách prešla suchou starou zubnou kefkou. Šupinky na perách sú najviac viditeľné práve pri líčení pier - v období rúšok niečo možno nepotrebné a nepredstaviteľné - no aj pri bežnom fungovaní vám môžu začať prekážať.

Maska sa nanáša na suché pery a nechá sa pôsobiť 3 - 5 minút. Počas doby pôsobenia sa postupne na perách začne tvoriť pena, ktorá má tendenciu sa rozutekať - čo však nevadí, nepôsobí dráždivo ani na pery a ani na pokožku v okolí pier.









Proces pôsobenia bolo naozaj zábavné sledoavť v zrkadle a nielen prvýkrát, ale vždy, keď som masku použila. Z priehľadnej gélovitej sa pomerne rýchlo zmení na penu, ktorá postupne akoby mizne, ale v skutočnosti nemizne, len sa mení naspäť na čiastočne priehľadnú. Po 3 - 5 minútach pery premasírujte a potom masku zmyte.

Ten rozdiel je podľa mňa celkom viditeľný a pridám ho sem ešte raz pre lepšie porovnanie:

PRED

PO

Táto maska pery čistí jemnučko a šetrne odstraňuje zrohovatené šupinky. Zároveň vďaka exfoliácii podporujete aj regeneračné procesy citlivej pokožky pier. Skvelý efekt bez akejkoľvek nežiaducej reakcie, som nadšená :-) Zároveň na jedno použitie neminiete veľa produktu a toto na prvý pohľad malé, 12 ml balenie, tak vydrží celkom dlho. Po použití odporúčam naniesť balzam na pery alebo nejaký iný prípravok na ich hydratáciu. Jej cena sa môže zdať vysoká (24 €), no efekt a výdrž balenia sú jej priamo úmerné.


Masky zväčša nie sú určené na denné použitie, keďže obsahujú koncentrovanejšie zloženie (zvyčajne). Tieto stačí použiť raz týždenne a tešiť sa z efektu.



Recenzia je sponzorovaná (barter).

2 komentáre:

  1. Tieto masky sú moc zaujímavé. Vidím ich prvýkrát ale moc sa mi páči ako tá pleťová maska vyzerá

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto masky používam takmer denne. A výsledok na mojej tvári je citeľný. Teraz, keď sa veľmi nedajú využívať kozmetické salóny, sú pleťové masky tianDe zo zuzino.sk prvou pomocou pre pleť. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]