Post Page Advertisement [Top]

Pred časom mi prišla z parfumérií Elnino zásielka, v ktorej boli malé nutnosti - mejkap Bourjois (o ktorom si prečítate nabudúce, keďže akonáhle stúpajú teploty, odkladám mejkapy, s výnimkou špeci príležitostí a siaham skôr po púdroch a BB krémoch), magnéziový olej a balzamy na pery. Priznávam, že jeden balzam na pery mám asi v každej kabelke a v každom šuplíku a tiež priznávam, že o horčíkovom (magnéziovom) oleji som si myslela, že je to len marketingový ťah. Ďalej sa dočítate aj o tom, ako som sa olejom chcela natrieť celá (napriek návodu na použitie) a ako som to oľutovala.

Možno je to už čiastočne závislosť, možno ešte nie. Sú dni, keď si ani neuvedomím, že nemám natreté pery. A potom sú dni, keď ma pocit suchých pier doslova znervózňuje. Ja viem, sú to banality. No a práve preto mám vždy po ruke nejaký balzam na pery. Do kabelky a práce preferujem tyčinkové.
Značku Labello som dlhšie nemala a zdá sa mi, že sú trošku jemnejšie. Vybrala som si dve verzie - Original (modrá) a Vanilla. Rozdiel medzi nimi nie je, akurát vanilkový trošku vonia po vanilke. Oba dokážu pery príjemne zregenerovať a dodajú im potrebnú dávku hydratácie aj na pár hodín, samozrejme, v závislosti od toho, či jete a pijete a koľko ;-)
Labello existuje v bezfarebných verziách alebo jemne tónovaný - preferujem bezfarebný hlavne preto, že nepotrebujem zrkadielko k aplikácii. Pri bežnom používaní sa míňajú celkom pomaly a balenie drží - mala som totiž balzamy, ktoré po istom čase nedržali, otvárali sa v taške.










O značke Renovality ste už na tomto blogu počuli, keď som recenzovala hyaluronové sérum. Značka ma veľmi zaujala, preto som pokukovala aj po ich horčíkovom oleji. Stáva, resp. stávalo sa, že som sa v noci budila na kŕče do lýtok. Ale také kŕče, pri ktorých som mala až slzy na krajíčku. Potom som začala brať tabletky magnézia. No nechcela som sa dopovať výživovými doplnkami 365 dní v roku, a tak som ich vysadila. Na čas kŕče prestali. Avšak, vieme, že telo spotrebúva viac horčíka napríklad keď sme v strese alebo pri aktívnom športovaní. V strese som bola na konci školského roka - ako vždy, no používala som tento olej, hoci nie pravidelne, a kŕče som nemávala. 
Bola som nadšená z jeho účinkov a povedala som si, že prečo by som si ho mala dávať len do podpazušia, na nohy a pod kolená? Namastím sa celá! je veta, ktorú doteraz ľutujem. Nepredstavujte si to ako kúpeľ v tom oleji, dala som si na seba takú bežnú, skôr ľahšiu vrstvu. No okamžite ma začala štípať a páliť pokožka krku a dekoltu. Celá očervenela a ja som rýchlo hasila blížiacu sa kozmetickú katastrofu. Doslova. Znovu som sa osprchovala a snažila sa zmyť celý olej z kože. Napriek tomu to malo dohru - krk a dekolt som mala ako popálený, vysušený a začal sa mi lúpať. Takže som týždeň premasťovala, kým sa ako-tak dala pokožka do normálu. Po tomto mojom zážitku, ktorý som si spôsobila tým, že som nerešpektovala pokyny na používanie som olej asi na mesiac odložila a bála som sa ho používať. 
Asi pred mesiacom som sa znovu naštartovala a začala sa hýbať. Nešlo to samo, dohodli sme sa s partiou a chodíme spolu, má to šmrnc a celkom sa do fitka teším :-) A znovu ma začali trápiť kŕče lýtok. Vytiahla som tento už mierne zaprášený olej a aplikovala len na určené miesta. Efekt bol bezproblémový a kŕče ustali. Smiala som sa z manžela, že použil telové mlieko na spomalenie rastu chĺpkov ako sprcháč, že nečíta etikety a návody, a sama si privodím pomaly spáleninu kože.

Preto zdôrazňujem: postupujte podľa pokynov na etikete. Mám citlivú pokožku a na tých 3 odporúčaných miestach ma neštípe. Určite ho však nepoužívajte po holení/depilácii alebo na iným spôsobom narušenú pokožku. Možno to znie odstrašujúco, ale celkom sme sa skamarátili. A vďaka nemu už nemám nočné boľavé kŕče v nohách. Renovality horčíkový olej sa predáva v 200 ml balení za približne 13,50 €.





Napriek všetkému vyššie spomenutému považujem balzam na pery a horčíkový olej za malé nutnosti, ktoré môžu v prípade správneho používania pomôcť.



Recenzia je sponzorovaná.
V linkoch nájdete affiliate prepojenie na e-shop Elnino.sk S e-shopom mám vlastné osobné pozitívne skúsenosti nielen ako spolupracujúca blogerka, ale aj ako zákazníčka ;-)

3 komentáre:

  1. Labello mám taky ráda, ale já si většinou kupuju ty jemně tónované. Co se týká oleje od Renovality, je super, že funguje. Já si etiketu vždy před použitím přečtu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vobec nerozumiem horcikovemu oleju. Preco sa to vola olej, ked v zlozeni na fotke je len voda a magnesium chloride? Kde je ta olejova zlozka? Ak je cielom vyrobcu, aby magnezium prechadzalo do tela, tak to by som siahala radsej po lekarenskych produktoch. Tohoto by som sa ja osobne bala.
    Ak mas problem s nedostatkom magnezia, odporucam konzumovat banany.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já balzámy miluju a kupuji si je docela často, Labello mám ráda taky :) Olej od Renovality jsem ještě nezkoušela :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]