Post Page Advertisement [Top]

Termálnu vodu v spreji považujem za multifunkčného pomocníka. Keď sa mi minuli zásoby a rozhodovala som sa, ktorú kúpim, úprimne, zo začiatku som porovnávala najmä pomer cena a objem balenia. A potom, keď som mala pár favoritov, porovnala som recenzie. A vyhrala značka La Roche-Posay. Okrem toho som do košíka prihodila aj mini sprej, ktorý má SPF 50. Z čírej zvedavosti. Taktiež som naň čítala pozitívne ohlasy a veľmi ma zaujímalo, či sa pridám k zástupu fanúšikov tohto malého opaľováka.

ochrana pleti s La Roche-Posay

Táto termálna voda nie je moja prvá od La Roche-Posay, ale napriek tomu som hľadala inú alternatívu. Po všetkom porovnávaní mi vyšla najlepšie. Má niekoľko benefitov:

  • skvelo osvieži pleť počas dňa
  • je vhodná aj na líčenie, dokonca ho jemne fixuje
  • ideálna po športe - osvieži pleť aj telo
  • ak máte problém - zapareninu, popáleninu (ale iba miernu), či ste sa trošku spálili na slnku - aj tu pomôže
  • je vhodná aj pre tú najcitlivejšiu pokožku, dokonca aj na detskú
  • ak ju schladíte v chladničke - máte všetko vyššie uvedené benefity + chladiaci efekt k tomu
termálna voda v spreji La Roche-Posay

termálna voda v spreji La Roche-Posay

V ponuke nájdete rôzne veľkosti - asi najpraktickejšie, ale zároveň aj najmenej výhodné (aj finančne aj tým, že tvoríte viac odpadu) je 50 g balenie. Práve takéto balenia rôznych termálnych vôd sa zvyknú pridávať k časopisom ako darček. Termálna voda v spreji La Roche-Posay je skvelý pomocník, podľa mňa must-have nielen na leto ;-)

V čase, keď som objednávala tieto produkty sme ešte nemali rezervovanú žiadnu dovolenku. To mi však nevadilo, povedala som si, že osviežujúci sprej na tvár proti lesku Anthelios od La Roche-Posay využijem aj doma. Popravde, myslela som si, že ďaleko nepôjdeme, čo mi ani nevadilo. Veď aj to naše Slovensko je krásne a ani zďaleka sme ho ešte nepochodili celé. Taktiež Čechy, Poľsko, Rakúsko, Maďarsko.... no ale manžel ma nakoniec prekvapil, keď súhlasil s leteckou dovolenkou na juhu a budúcu stredu letíme do Bulharska. Takže sprej využijem naplno ;-) Čo ale neznamená, že som ho ešte nepoužila. 
Vytvorí príjemný, ale nie neprirodzený matný film a zároveň pleť osvieži. Keď som ho použila ráno a bola som na túre, efekt mi vydržal celý deň, hoci som nebola celý deň na priamom slnku, opálilo ma, ale nespálilo. Je vhodný aj na extra citlivú pleť a môžete ho kedykoľvek počas dňa znovu aplikovať.
Priznávam sa, že ma odrádzalo, že má iba 75 ml a pri cene sa mi trošku zakrútila hlava. Pravdou však je, že ho nepoužijete veľa a tým pádom dlhšie vydrží. Dá sa použiť aj na mejkap ale aj pokojne na nenalíčenú tvár. Aplikácia je rýchla a jednoduchá. V skratke - je to skvelý objav a pridávam sa k zástupu jeho fanúšikov ;-)

La Roche-Posay Anthelios osviežujúci sprej na tvár proti lesku pleti SPF 50

La Roche-Posay Anthelios osviežujúci sprej na tvár proti lesku pleti SPF 50


Kedysi by som si na seba nedala nič, čo ponúka ochranu SPF 50. Nepridala som sa ani k ľuďom, ktorí si silou-mocou chránia pokožku, len aby nezostarla vďaka slnečným lúčom rýchlejšie. Ale jednoducho, keď na oblohe nevidno obláčika a teplomer dlhodobo ukazuje nad 30 °C, prečo aj u nás nesiahnuť po SPF 50? Hlavne, keď ste svetlušky, ako napríklad ja so sestrou ;-) Vždy však rešpektujte svoj fototyp a individuálne potreby pokožky. Predsa len, je to náš najväčší orgán a treba sa oň postarať.


nákup Eucerin a La Roche-Posay na notino.sk

Toto bol môj kompletný júnový nákup z Notino.sk. O produktoch proti padaniu vlasov od značky Eucerin plánujem napísať koncom leta ;-)

5 komentárov:

  1. Termálne vody u mňa miesto bohužiaľ nemajú...:( netreba vždy veriť všetkým opisom predajcu, v skutočnosti môže dlhodobé používanie narobiť viac škody než úžitku (mám o tom na blogu článok).
    Naopak ten SPF sprej by som vyskúšala, vyzerá zaujímavo :)
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár. Nevedela som, že dlhodobé používanie nebezpečných chemických môže byť zlé. Tieto vody však preferujem najmä v lete, určite nie každý deň.

      Odstrániť
    2. Skoda, ze si teda nevlozila link priamo na spominany clanok, alebo sa viac nerozpisala v com termalne vody pleti skodia.

      Odstrániť
  2. Kedze sa chystas na dovolenku, tak z opalovacich kremov na tvar s SPF odporucam urcite Eucerin. S inym uz ani neexperimentujem :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten som ešte neskúšala ;-) ďakujem za tip, keďže zajtra odchádzame, už mám kozmetiku pripravenú, no nabudúce možno siahnem po ňom. A skúšala si Uriage?

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]