Post Page Advertisement [Top]

Asi pred dvoma mesiacmi som spotrebovala posledný očný odličovač z domácich zásob. Mám problém zohnať taký, ktorý by ma neštípal. A tak, keď som išla do drogérie po toaletný papier a iné nutnosti zastavila som sa aj pri regáli s pleťovkou. Nie, nedokázala som si vybrať pleťový krém, hoci aj ten mi vtedy dochádzal. Pri krémoch som stála bezmála 10 minút bez náznaku kúpy. Vybrala som si iba očný odličovač - ten zelený Essentials od Garnier. 
Pamätala som si, že ten bol dobrý a mojim očiam celkom vyhovoval. Odvtedy už míňam druhé balenie a tretie mám v zásobe ;-)  Medzitým som sa zaľúbila do pleťovky od Navia a objednala si čistiaci pleťový gél, pleťovú vodu a denný a nočný pleťový krém. Už mi teda chýbal iba nejaký pleťový odličovač alebo micelárka. A keď som kupovala druhé balenie očného odličovača od Garnier, zastavila som sa pri micelárke Garnier BIO. V akcii za necelých 6 €. A po miernom zaváhaní som si povedala, že vyskúšam. 






Tento očný odličovač patril medzi prvé kozmetické produkty spomenuté na blogu ešte v roku 2012. Odvtedy sa toho síce veľa zmenilo, no k niektorým obľúbeným vychytávkam sa občas vrátim. Tých očných odličovačov som už veru poskúšala. A na chvíľu sa vrátiť k niečomu lacnejšiemu a overenému, hoci nie s prírodným zložením, bolo ako pokušenie. Odličuje spoľahlivo, nepotrebujem ho veľa a čo je pre mňa podstatné - nedráždi mi oči. Netvrdím, že pri ňom ostanem, rada sa totiž obzerám po pre mňa nových produktoch, hoci často mám strach z nežiaducej reakcie pokožky, a tak nakoniec neskončím pri kúpe. Kúpila som ho za približne 3,50 € v drogérii.
Ak máte tip na skvelý očný odličovač vhodný na extra citlivé oči a s prírodným zložením (najlepšie aj vyrobený na Slovensku), sem s ním ;-)




Bolo otázkou času, kedy na vlnu prírodných, vegan, BIO, eko produktov nabehnú aj kozmetické koncerny. Čoraz viac ľudí totiž prechádzalo z drogériových produktov na prírodné. Priznávam, že sympatickejšie sú mi naše - slovenské - značky prírodných produktov, s ktorými sa spája aj istý príbeh a ich produkty sú zväčša ručne robené. Jasné, sú aj podstatne drahšie. Neviem, či by si malovýrobca dovolil nasadiť za 400 ml micelíárnu vodu cenu okolo 6 € bez toho, aby nebol stratový. Túto micelárku som vyskúšala z čistej zvedavosti. 
Prekvapila ma celkom príjemne. Na pleti nezanecháva lepivý pocit či zvláštny "film". Odlíči spoľahlivo a dokonca som sa odvážila použiť ju aj na očný mejkap a dopadlo to bez akýchkoľvek problémov či náznakov podráždenia. Ak vás zaujala, do zajtra ju nájdete v drogériách TETA za 5,99 € - tam som ju kúpila aj ja.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]