Post Page Advertisement [Top]

V líčení sa snažím dávať dôraz na oči a pery. Keďže moje oči sú veľmi citlivé, očné tiene používam len veľmi zriedka. Stačí menší prievan a doslova plačem. Preto potrebujem kozmetiku, ktorá je vhodná aj na tie najcitlivejšie oči a očné okolie. Nerozumiem si s každým odličovačom, no našla som pár vhodných. A keď som si kedysi myslela, že čo by mi tak asi na riasenke mohlo nevyhovovať (okrem toho, že nesplní sľuby, a teda sa mi nepáči jej výsledný efekt na mojich mihalniciach), tak som už dávnejšie zistila, ako veľmi som sa mýlila. Pre pekný pohľad však nestačí iba skvelá riasenka. Je dôležité, keď sa o očné okolie staráte. Najmä, ak ste už prekročili hranicu 30-tky ;-)


Používanie očného krému však vrelo odporúčam aj mladším ročníkom ;-) aspoň jemného hydratačného a neskôr podľa potreby (výživný, anti-age a podobne).

Začneme riasenkami, na tie som v skutku vyťažená. Pre mňa tá pravá riasenka musí dodať objem, dĺžku, nezlepovať, nedrobiť sa počas dňa, dobre sa odličovať a najmä nespôsobovať žiadne nezhody s mojimi očami.








S týmto typom kefky, ktorá má krátke štetiny, sa mi celkom dobre pracuje a inak to nebolo ani s touto. Niektoré riasenky je potrebné rozpoužívať, s inými je to láska na prvé použitie. A táto riasenka Mega Lash-Extension patrí do kategórie WOW. Na obale mi trošku prekážala veľkosť nálepky, avšak uznávam, že keď tam chceli dať všetky podstatné informácie, menšia by nestačila.







Riasenka splnila to, čo som od nej očakávala. Dodala mojim riasam dĺžku, objem a tvar, ktorý vydržal po celý deň bez opadávania. Odličujem sa hneď po príchode z práce a táto riasenka sa odličuje ľahúčko a bez problému. Približne 10 hodín v rovnakom stave je viac ako úspech :-) Mega Lash-Extension sa stala mojim novým riasenkovým miláčikom. Kúpite za 12,50 €.


Neviem, čo sa to s mojou kožou deje, ale na niektorých častiach mám suchotiny a menšie červené fľaky, ktoré čupinatejú. Buď som vážne atopik alebo mám nejakú alergiu/intoleranciu. Nuž, číslo na alergológa mám a čakám na termín. To bude sranda... 
A tak keď ma začali trápiť suché miesta pod očami, chcela som vymeniť svoj očný krém za niečo hutnejšie. A tu sa mi naskytla možnosť vyskúšať krém so slimačím mucínom (teda sekrétom), ktorý obsahuje kolagén, elastín, vitamíny A, C, E, kyselinu hyaluronovú a ďalšie pleti prospešné zložky.





Krém je taký hustý, že sa lepí, a tak reálne pripomína slimačí sliz. Preto s ním treba pracovať opatrnejšie a jemnučko vklepávať menšie množstvo do oblasti očného okolia. Napriek svojej hutnosti a už spomínanému lepeniu sa celkom rýchlo vstrebe a na pleti nezanecháva lepivý pocit. Nie je viditeľný ani na mejkape či BB kréme. Jednoducho si tam v tajnosti robí svoju prácu a robí ju naozaj dôkladne. Už po týždni som mala pokožku v očnom okolí v lepšom stave, hydratovanú a po predošlých šupinkách už akoby ani nebolo stopy. Aj keď toto balenie vyzerá ako vzorka, nie je. 10 ml je naozaj dosť a míňa sa pomaly. Viacúčelový očný krém kúpite v balení 5 x 10 ml za 25,50 €. A hoci sa to zdá ako vyššia investícia, keď si to prerátate, 1 balenie vychádza na 5,10 €, čo naozaj nie je veľa. Za 15 ml očný krém od Yves Rocher som zaplatila cca 11 €. A 50 ml vám vydrží mesiace.

Toto je moja prvá recenzia v spolupráci so značkou tianDe. Značku som však už na blogu recenzovala dlhšie predtým a s mnohými produktami som bola natoľko spokojná, že som ich zaradila do svojej dennej rutiny.




Recenzia je sponzorovaná.

5 komentárov:

  1. Ta řasenka vypadá skvěle. Krém mě až tak moc nezaujal, ale je super, že ti pomohl. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som sa zaradila medzi TianDacky a na ich kozmetiku nedam dopustit.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem se ke značce TianDe dostala díky mamce :-) ta si tuhle značku moc chválí a občas mi od ní něco dá :-) a musím říct, že zatím mi produkty vyhovují, sice jsem narazila na jeden, který nee, ale ostatní jsou fajn :-) a to dokonce i šampon, což je u mě co říct :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za komentáre :-) Momentálne používam od tianDe pleťovú vodu a sérum a som veľmi spokojná, recenzia bude na blogu po dôkladnejšom skúšaní ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]