Post Page Advertisement [Top]

Práčka doprala, obed pre manžela navarený a "pokrabičkovaný", nech si už nabalí sám, koľko uzná za vhodné, druhý level 30 dňovej výzvy zacvičený, a tak môžem ísť na recenziu.
Keď som pred viac ako týždňom míňala výplatu na nákupoch v Košiciach po tom, čo sme úspešne zdolali už našu druhú Escape Room (inak vrelo odporúčam, myslela som si, že som klaustrofobik a po tom, čo sa stalo tým dievčatám v Poľsku... som sa naozaj bála, ale zvládli sme Tutanchamona a Spoločenstvo prsteňa. Je to úžasný adrenalín a relax.) boli naše tradičné zastávky Aupark, Optima, Cassovia netradične doplnené o Tesco. Vo veľkom Tescu, ako ho zvykneme volať, som nebola dosť dlho. A keď som tak prechádzala regálmi, udrela mi do očí 40 % zľava na dekoratívku. Veľmi preveľmi som sa krotila a racionálne som zobrala iba jeden lak na nechty (podklad a vrchný) a ceruzku na obočie od Rimmelu. Pretože Rimmel, to je láska, srdcovka a tam siahajú moje bloggerské korene. Keď som tak prechádzala s tými dvoma rimmeláckymi vecičkami v ruke povedala som si, že potrebujem nejaký kondicionér. Niečo, čo som ešte neskúšala. A tak som sa pristavila pri regáli Nature Box.


Značka mi bola povedomá z reklamy, no nemala som v úmysle vyhľadať ju. Pokiaľ ide o moje vlasy, tak so šampónom majú trošku problém - na akýkoľvek pre ne nevhodný reaguje pokožka hlavy svrbením a lupinami, preto som pri nich opatrná. Kondicionér však znesú, keďže, logicky, neprichádza do styku s pokožkou hlavy tak ako šampón.

Príjemná ovocná vôňa až tak neprekvapí, keď sa značka pýši 100 % obsahom olejov (ten môj je z granátového jablka). Okrem toho tvrdí, že je Vegan, neobsahuje silikóny a parabény. Celkom slušné, nie?


Prečo som si z celej ponuky kondicionérov Nature Box vybrala práve tento? Odpoveď je celkom jednoduchá - pretože mám farbené vlasy.


Kondicionér naozaj spĺňa to, čo sľubuje. Vlasy sú po jeho použití príjemne lesklé, avšak nepôsobia mastne. Zároveň sa dobre rozčesávajú - sama som si pred pár dňami spôsobila takú menšiu šlamastiku, keď som si po neviem akej dlhej dobe natupírovala vlasy. Po našom - ale že fest. A prelakovala. Ja naozaj neviem, čo mi to napadlo. A vlastne viem. Bola som lenivá vstať o 15 minút skôr a radšej som si mierne mastné vlasy chcela "upraviť" takto. A potom som len s hrôzou pozerala na to vtáčie hniezdo (nechcela by som v tej chvíli vidieť pohľad mojej kaderníčky). Našťastie, po umytí sa dali vlasy naspäť do pôvodného stavu a ja som si sľúbila, že to s tupírovaním už nepreženiem (resp. radšej nebudem tupírovať). 
Pri bode, že tento kondicionér dodáva vlasom objem, sa mi dvihli kútiky úst. Kondicionér nie je produkt, ktorý by mal byť určený na dodávanie objemu vlasom. Skôr na lepšie rozčesávanie, uhladenie, výživu. A tieto moje podmienky tento kondicionér spĺňa. Trošku ma prekvapila cena - 5,90 € (avšak je to takmer 400 ml balenie, takže v globále to vôbec nie je predražené), no ak je zloženie naozaj také kóšer, ako tvrdia, tak je tá cena prijateľná. Píšem AK, pretože sama zložkám na obale nerozumiem (teda väčšine, pri niektorých už viem, že nie sú veľmi vhodné). Dala som sem foto, pretože viem, že mám čitateľky, ktorým lúštenie etikiet nerobí žiaden problém ;-)
A tak som objavila zaujímavý a celkom funkčný kondicionér z drogérie /z Tesca. Značka ma síce nedostala do kolien, no myslím, že nebudem mať problém sa na ňu pozrieť ešte niekedy v budúcnosti.

Skúšali ste niečo od Nature Box?

5 komentárov:

  1. Značku vůbec neznám, takže děkuji za rozšíření vědomostí :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zkoušela jsem tělové mléko a nebylo špatné, ale nepotřebovala bych ho znovu :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Značku jsem nezkoušela, ale hodně mě zaujala, tak třeba ten kondicionér zkusím :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tahle značka mě lákala dlouho.. Bylo kolem ní velké haló, což já nemusím. Počkala jsem, až se to utiší :-) a až nedávno jsem si od ní pořídila první produkt. Sprchový gel s vůní kokosu :-) vůně je parádní.. ale produkty na vlasy bych si asi od ní nepořídila..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám šampó z avokáda a je skvelý, krásne mi voňajú vlasy a sú hebké.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]