Post Page Advertisement [Top]

Poznáte ten stav, keď máte málo času a chcete sa rýchlo zregenerovať? Alebo jednoducho, keď prídete domov a potrebujete chvíľku pre seba - iba mať pocit, že sa trošku rozmaznávate a pritom to naozaj robíte? Ja milujem masky! Pleťové, na ruky, na nohy, pod oči. Niekedy dokážu priam zázraky, inokedy je celkom vtipné sledovať aplikáciu alebo vzhľad počas pôsobenia masky. A dnes vám predstavím pre mňa novú značku Kocostar, ktorá ma dostala!



Slice Mask Sheet

Pri pohľade na masku som si pomyslela, že ide o ďalšiu látkovú masku, ktorá mi pokryje celú tvár. Jednoducho som nedočítala popis na obale ;-) Alebo som si len nevedela prakticky predstaviť aplikáciu? Na webe nájdete viacero druhov, tá moja je uhorková, no robím si zálusk aj na aloe a slnečnicu.




Priznávam sa, že aplikácia tejto masky bola pre mňa antistresovou činnosťou večera. Najprv som neveriacky otvorila balenie, z ktorého som vybrala mokrý plát. Myslela som si (ešte stále), že ide o klasickú masku na celú tvár a až potom som si uvedomila (mi došlo), že tie plátky je potrebné z nej odlúpnuť a dať na tvár. Aká skvelá myšlienka! Máte uhorkovú (aloe/melónovú/slnečnicovú..) masku a pritom môžete chodiť po celom byte a uhorku (aloe/melón) môžete radšej použiť do šalátu. Maska vychádza okolo 4 € a dokáže za 20 minút pleť napumpovať hydratáciou.


Hand & Nail

Odkedy používam krém na ruky od Ziaja je pokožka skvelo hydratovaná a napriek všetkým činnostiam nie je vysušená a nepraská ako kedysi. Z času na čas aj mojim rukám doprajem starostlivosť navyše.






Po praktickej stránke oceňujem, že maska sa skladá z dvoch častí - vnútorná tkanina a vonkajšia gumová, dokonca si ju môžete stiahnuť lepkou na konci, aby sa vám nič nedostalo dnu a zároveň aby emulzia nevytiekla von (ale nevytečie, pekne drží na svojom mieste). Môžete tak robiť hocičo. Pretože, a to určite poznáte, v momente, keď si na ruky nasadíte masku, vám niekto zavolá (áno, je možné s ňou dvihnúť smartfón!), potrebujete niečo preniesť/zobrať/urobiť a pod. A s touto je to celkom možné. Takmer bez obmedzení. Po 20 minútach zvyšnú emulziu vmasírujte do pokožky rúk, ktoré sú jemnučké a hebké na dotyk. Emluzia sa celkom rýchlo vstrebe, takže môžete pokračovať v bežnej činnosti. Maska vychádza v akcii na menej ako 4 €.


Eye Patch

Mám rada masky na očné okolie. Niektoré ho dokážu v priebehu minút zbyviť výrazných tmavých kruhov, spevniť, hydratovať a jednoznačne osviežiť. Toto je druh masky, ktorý zvyknem mať do zásoby (rôzne značky a rôzne účinky).





Z tejto trojice masiek ma, úprimne, táto očarila najmenej. Áno, účinkuje. Áno, hydratuje očné okolie. A efekt je porovnateľný s inými očnými gélovými maskami. Každopádne je to fajn produkt /a nielen od tejto značky/. Túto masku kúpite za 4,19 €.
Celkom ma zaujala aj maska od Shiseido - balenie mi síce cenou vyrazilo dych, no keď som si to prerátala, tak jedna sada "vankúšikov" pod oči vychádza na cca 3,60 € - ale to som už odbočila od značky Kocostar.

Kocostar - značka známa najmä rôznymi maskami - ma dostala a vždy si pri nej spomeniem na moju prvú plátkovú masku, s ktorou som sa úžasne zabavila a vypla. Ak teda hľadáte pleťovú masku, ale zároveň potrebuje regeneráciu aj vaša hlava (čo pri väčšine povolaní - a áno, aj mama je povolanie ;-) je určite viac ako vhodné), skúste niektorú z plátkových masiek a dajte mi vedieť, či ste boli rovnako nadšení ako ja ;-)


Recenzia je sponzorovaná.

V linkoch nájdete affiliate prepojenie na e-shop Elnino.sk S e-shopom mám vlastné osobné pozitívne skúsenosti nielen ako spolupracujúca blogerka, ale aj ako zákazníčka ;-)

4 komentáre:

  1. Cize tam kde nie je "uhorka" nie je ani maska a plet teda nema hydrataciu? Tak to mam chapat ci som nieco zle pochopila? Ak je to takto, tak je podla mna maska dost neprakticka. Rukavice sa mi velmi nepacia, tu uprednostnim bezny krem na ruky. Akurat som bola zvedava na ocnu masku. Pozeram ze je dost velka, ze zasahuje az do polovice lic. Mozno by stacilo mensie vykrojenie. Masky ma teda nezaujali, ale u mna to je ovplyvnene i mnozstvom odpadu, kde po jednon pouziti je potrebne masku vyhodit.Ked si clovek kupi celu tubu masky, vystaci mu aj na cely rok a cenovo je to tiez väcsinou vyhodnejsie. Kazdy vsak uprednostnuje nieco ine. Z tychto jednorazovych obcas pouzijem samozlupovaciu masku na nohy. Tam by to asi inak neslo. Nevies ci ma znacka v ponuke i nieco take?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že je to presne tak ako píšeš, čo môže mať svoju výhodu, ak chceš regenerovať špecifickú časť tváre, inak po použití je možné "zvyšok" emulzie rozotrieť po pleti. Inak je to aj skôr o tom psycho relaxe.
      V ponuke Elnino sú len tieto typy masiek (a ani na ich oficiálnom webe som také zlupovacie nenašla) a súhlasím, že je z nich veľa odpadu. Samozlupovaciu masku na nohy miluje, používam asi 2x ročne.

      Odstrániť
  2. Hrozně ráda bych některou z těcho masek vyzkoušela, jelikož masky miluju :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jo, tak tyhle masky mě lákají moc. Hlavně ty kusovky :-D


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]