Post Page Advertisement [Top]

Dnešný príspevok by sa dal nazvať aj: "alebo ako to vyzerá, keď sa spojí luxusnejšia s obyčajnou líniou dekoratívnej kozmetiky od Oriflame". Nerada používam slovo obyčajný, avšak predsa len Giordani Gold patril vždy k tej lepšej dekoratívke ako zvyšok katalógu. No proti The One nič nemám. Niektoré produkty sú skvelé, iné priemerné a nájde sa aj pár takých, čo za veľa nestoja. Ako pri každej značke. Poďme sa však pozrieť na to, ako dopadla táto kombinácia v bežný pracovný deň. Produkty som vystavila cca 11 - 13 hodinám na tvári!

Túto recenziu začnem pre mňa netradične a najprv ukážem líčenie, potom zhodnotím samotné produkty. 

1. PRIMER + FOUNDATION

Na vyčistenú a nakrémovanú pleť (aktuálne používam ráno gélový krém Sebogard) som aplikovala podkladovú bázu a následne som mejkap pomocou pipetky nakvapkala na ruku, odkiaľ som ho špongiou nanášala na tvár.




Výsledok líčenia:




2. FOUNDATION

V prípade, keď som nepoužila primer som postupovala rovnako, akurát mejkap som aplikovala priamo na nakrémovanú pleť.



Ani v jednom testovacom dni (fotenom, pretože v realite nefotených testovaných dní bolo viac) som na tvár po nalíčení nepoužila púder či iný fixátor mejkapu.





Praktické malé 20 ml balenie a pritom naozaj stačí použiť len trošku produktu. Má pomáhať absorbovať nadbytočný maz a zachovať matný vzhľad pleti až 7 hodín. Súhlasím s tým, že pleť vyzerá celkom dobre, no pri nanášaní mi trošku vadila. Dosť dlho som podklady nepoužívala a tento je veľmi silikonoidný. Svoj účel však spĺňa - pleť pripraví na nanášanie mejkapu a mejkap aj lepšie fixuje. Na každý deň však určite neodporúčam používať. Výnimočne, keď naozaj potrebujete predĺžiť životnosť mejkapu je to v poriadku. Inak si koledujete o nejakú šarapatu na pleti aj pri jej pravidelnom a dôkladnom čistení.
Nájdete v K3 na strane 41 za akciovú cenu 5,49 €.







Už po mojej prvej skúsenosti s takýmto typom mejkapov som tušila, že toto bude dobrá voľba. Nemýlila som sa. Mojej zmiešanej pleti sadne dokonale a pritom vyzerá celkom prirodzene. Z 5 ponúkaných odtieňov som volila zlatú strednú cestu - LIGHT IVORY. 
Krytie má priemerné, väčšie a výraznejšie nedokonalosti je potrebné domaskovať korektorom. Tento mejkap však nesľubuje extrémne krytie, ale zdokonalený prirodzený vzhľad pleti, čo aj spĺňa. Na bežný deň pokojne aj bez podkladu či púdru, len v prípade potreby po celom dni stačí použiť papierik na odsatie mastnoty a môžete fungovať ďalej. Mejkap výrazne neoxiduje a pleť nezaťažuje.
Obsahuje aj SPF 12, čo síce nie je veľa, ale lepšie ako nič ;-) Výrazne neoxiduje a nevytvára fľaky na pleti - také tie púdrové čiastočky, ktoré jasne ukazujú, kde sa mejkap uložil viac a odkiaľ už zmizol. Áno, toto je môj mejkapový favorit rodinky Giordani Gold a pridáva sa ako obľúbený produkt značky k očnej linke a riasenke :-)
Nájdete v K3 na strane 25 za akciovú cenu 11,99 €.

4 komentáre:

  1. Ten krycí krém mě zaujal trošku více, než ta podkladová báze. Líbí se mi, jak vždycky ukážeš líčení i po několika hodinách. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tekutý make-up mě docela zaujal, ale teď musím spotřebovávat zásoby :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem za komentáre. Mejkap ma naozaj veľmi pozitívne prekvapil a určite ho budem používať ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ja vlastním oba produkty a musím povedať, že ten make-up mi vôbec nevyhovuje, i keď som od neho čakala oveľa viac. Tvár po jeho použití pôsobí veľmi zvláštne, ani nie že umelo, ale tak dosť neprirodzene a mdlo. Po pár hodinách mám pleť úplne oranžovú. Báza je za mňa v pohode, no tento make-up tiež nezachráni. Som rada, že aspoň tebe vyhovuje :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]