Post Page Advertisement [Top]

Nechcem to zjednodušovať tak, že pleť si odlíčim pomaly hocijakou pleťovkou. No pokiaľ mi odličovač / tonikum / micelárka na tvári nezanecháva lepkavý povlak, alebo ju príliš nevysušuje, som relatívne spokojná. O čosi horšie je to s mojimi očami. V poslednom období sú extrémne citlivé, stačí malý náznak a štípu, bolia, svrbia, sú podráždené. V podstate odkedy som skončila na tej očnej pohotovosti v Poprade, čo už bude viac ako pol roka... Mám maste, kvapky, začala som brať vitamínové doplnky a snažím sa tráviť menej času pri žiariacich plochách (napr. obrazoviek), snáď sa to pomaly dá dokopy. No nemôžem si dovoliť použiť na ne hocijakú kozmetiku. Očné tiene používam v poslednej dobe naozaj zriedka, vystačím si s linkou a riasenkou. Problémom je však odlíčenie. Nie každá micelárka a odličovač mi sedí a s veľmi malou dušičkou som skúšala na oči aj túto od Dermacolu.

Na pleť je bez problémová. Nezanecháva lepkavý film a odlíči všetok mejkap bez náznaku podráždenia. Na oči som išla opatrne. Priložila tampón, nechala chvíľku pôsobiť a potom stiahla. Ani s očným mejkapom nemala najmenší problém. Dokonca ma oči vôbec neštípali, čo sa mi pri niektorých typoch micelárok a odličovačov stáva pravidelne.


Ani po dvoch týždňoch denného používania ju moje oči neodmietajú. Stane sa mi, že na tampón vytečie trošku viac produktu ako by som chcela. No oči to s ňou zvládli. Takto si predstavujem produkt, ktorý o sebe tvrdí, že je vhodný pre citlivky, akými som aj ja v poslednej dobe - nedráždi, nevysušuje, jednoducho iba odlíči, dokonca vďaka obsahu panthenolu aj jemne upokojuje pleť /oči mi veľmi neupokojuje, tu musím siahať po mastiach a kvapkách z lekárne/.
400 ml balenie micelárky zoženiete pod 7 €, v oficiálnom e-shope je jej cena 6,89 €.

Vedeli ste, že Dermacol má už aj produkty pre mužov? Tlieskam! Konečne niečo pre moju drahú polovicu bez pocitu, že Dermacol je čisto ženská značka ;-)

2 komentáre:

  1. Dermacol micelárne vody mám veľmi rada :) najmä Hyaluron :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuto micelární vodu jsem ještě nezkoušela, ale už se na ni chystám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]