Post Page Advertisement [Top]

Olivovú líniu od Ziaja mám naozaj rada. Či už ide o sprcháče, olej, krém na ruky alebo rôzne ďalšie produkty. No micelárku som zatiaľ olivovú nemala a keď som dostala ponuku vybrať si z tejto línie nejaké produkty, bez váhania som ju pridala na zoznam. Veď také niečo musím vyskúšať.

Miclárok som už veru poskúšala dosť. Vždy sa pri tomto type produktov spolieham na to, že mi odlíči nielen pleť, ale aj oči. A práve tie oči sú u mňa niekedy kameňom úrazu, keďže ich mám veľmi citlivé.

Sľubuje jemné odstránenie mejkapu, čo je aj pravdivé. Mejkap tváre, obočia a pier odstráni spoľahlivo a bez nepríjemného lepivého pocitu na tvári.


Pokiaľ ide o odlíčenie očného mejkapu, tak v podstate si s ním poradí celkom dobre, odolnejší však treba odstraňovať dlhšie (nie vodeodolný, iba napr. extračiernu riasenku a pod.), občas som však nadobudla pocit, že ho nedoodstraňuje úplne dokonale. Oči ma po nej neštípu, iba keď si ich náhodou podráždim častými ťahmi tampónu - a to robím jemné ťahy a najprv nechám micelárku na viečku pôsobiť. Neuškodila - neštípali ma po nej oči a to beriem ako základ. Áno, použila som ju znova a zatiaľ nemám výraznú negatívnu reakciu.



Detail zloženia môžete vidieť na obale a sami sa na základe toho rozhodnite, ako sa vám k tomu hodí názov prírodná oliva. 
Olivu však z nej necítiť, nie je parfumovaná a na tampóniku je bezfarebná. Celé zelené šialenstvo je spôsobené iba obalom a nápisom Olive v uvedených prísadách zloženia.

Balenie vyzerá celkom pevne, zatiaľ sa mi vrchnáčik neodlomil, tak snáď to so mnou prežije, pretože niektorým produktom dávam poriadne zabrať ;-)

Celkovo však proti tejto micelárke nemám nič, práve naopak, som z nej pozitívne prekvapená. Na mejkap jej netreba veľa a nepodráždi ani pleť ani oči. Balenie je praktické, keďže má len 200 ml a dostupná je aj v 50 ml cestovnom balení ;-) Kúpite v obchodíkoch Ziaja pre Teba alebo na webe. Táto vychádza na približne 4 €.

1 komentár:

  1. Ja som mala dvojfazovy odlicovac z tejto rady a nebola som vobec spokojna, mala som pocit, ze vobec neodlicuje. Naopak ine produkty od Ziaji mam velmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]