Post Page Advertisement [Top]

Aktívne uhlie, resp. produkty s aktívnym uhlím sú momentálne celkom "in". Hlavne tie rôzne čierne zlupovacie masky, snáď každý videl aspoň jedno bolestivé video a možno ste si to vyskúšali aj na vlastnej koži. Pri mojej nedávnej návšteve DM som sa preto rozhodla, že tieto produkty musím vyskúšať. Zobrala som textilnú masku a pásiky na nos.





Maska je pomerne klasická textilná maska s tým rozdielom, že je čiernej farby a väčšina textilných masiek je biela, resp. prírodná. Efekt zaujímavý, celkom dobre osvieži pleť. Veľmi mi pripomína tú zelenú látkovú od Dermacolu. Síce neohúrila, no predsa len mám pocit, že pleť doplnkovo dočistila.


Ak ste skúšali pásiky na nos (hocijaké), tak viete, že nikdy nevytiahnu všetky nečistoty (niektoré viac, iné menej). Tieto sú také priemerné. Ale hoci neúčinkujú dokonale, jednoducho ma to láka stiahnuť si z nosa stvrdnutý pásik :-D asi je to nejaká mánia. Používam cca raz za dva týždne, niekedy aj menej alebo podľa potreby ;-)




Celkovo tieto dva produkty síce neohúria, ale ani nesklamú. Svojou priemernosťou zapadajú do typov: použiješ, OK. Oceňujem však, že Balea išla s trendom a priniesla tieto dve vecičky s populárnym aktívnym uhlím. Cenu si nepamätám, ale nebolo to nič drahé ;-)

4 komentáre:

  1. Ty slupovací pásky na nos jsem kdysi používala s velikou oblibou! A uvědomuju si, že jsem nic podobného dlooooouho doma neměla. Tak že bych ozkoušela Baleu? Jestli jde ale o průměr... Kdyby byly pásky a maska nějaké echt funkční, neváhala bych. Takhle nevím, nevím :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taký istý účinok ako všetky, možno niektoré ázijské majú lepší účinok (ako to trio, čo som skúšala - jeden pásik pripravil póry na čistenie, druhý ich vytiahol a tretí póry uzavrel - toto bolo NAJ).

      Odstrániť
  2. Tyhle jsem nezkoušela, kupuji ty klasické bílo-modré nebo jakou to má barvu :D a s těmi jsem spokojená, ještě jsem si teď koupila pásky v Rossmannu, tak jsem na ně zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. efekt bude podobný ako pri tých klasických. Aspoň ja rozdiel nevidím.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]