Post Page Advertisement [Top]

Prvé dojmy sa väčšinou píšu po prvom použití. Ja ich píšem v tomto prípade cca po mesiaci používania. Prečo? Lebo tento produkt sa má používať cca 3 mesiace, aby ste spozorovali zmeny k lepšiemu. A aby som vyvrátila nejaké fámy a klebety, zatiaľ sa nechystáme rozrásť ako rodinka, takže Bi-Oil nepoužívam kvôli tomu :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Produkt bol zabalený v škatuľke, na ktorej bol český a slovenský popis a návod.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Samotný produkt sa nachádza v plastovej fľaštičke, čo ja osobne hodnotím trošku pozitívnejšie ako keby bol v sklenenom flakóniku (keďže mi občas veci padajú z rúk...). 
Ako ste už určite vyčítali zo škatuľky, produkt je možné použiť pri viacerých problémoch:
  • jazvy
  • strie
  • zjednotenie odtieňa pokožky
  • starnutie pokožky
  • dehydratácia pokožky
Ja som sa rozhodla používať ho namiesto nočného pleťového krému! Teda - nepoužívam ho dvakrát denne tak, ako je odporúčané v návode, ale iba raz - na noc. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Moja pleť je zmiešaná so sklonom k tvorbe akné. Taktiež mám na čele jazvu, ktorú možno na prvý pohľad nevidieť, ale keď pristúpite bližšie, je jasné, kto v detstve pobehoval okolo tých klasických rebrových radiátorov... Ale keďže jazvu mám viac ako 20 rokov, neočakávam, že ju tento olejček odstráni. Vlastne som si na ňu zvykla, ale tak trošku zjemniť by sa jej hodilo :-)

Bola som veľmi zvedavá, ako produkt zaúčinkuje, lebo, pravdupovediac, "čapkať" si na zmiešanú pleť olej mi nepripadalo ako skvelý nápad. No vyskúšala som, to by som nebola ja :-D

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Zloženie možno poteší:
Zloženie Bi‑Oilu je kombináciou rastlinných extraktov a vitamínov suspendovaných v olejovej báze. Obsahuje prelomovú ingredienciu PurCellin Oil™, ktorá mení celkovú konzistenciu zloženia a vďaka ktorej je olej ľahký a nemastný, čo spôsobuje, že sa vitamíny a rastlinné extrakty ľahko vstrebávajú.

Bi‑Oil prešiel posúdením bezpečnosti v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady o kozmetických prípravkoch.Toxikologický profil, chemická štruktúra, úroveň začlenenia a celková úroveň denného vystavenia každej použitej zložky boli posúdené a považované za bezpečné pre použitie (vrátane použitia u tehotných žien ).
Bi‑Oil je členom organizácie Beauty Without Cruelty.
Obsahuje vitamín A, vitamín E, harmančekový olej, levanduľový olej, rozmarínový olej, nechtíkový olej a mnoho ďalších látok. 

O jeho účinkoch svedčí 183 ocenení, čo je fakt super :-) No mohol by ich mať aj 1000, aj tak je to všetko o individuálnych potrebách pleti. A to som si chcela zistiť :-)

Niečo si môžete prečítať aj v PR článku, ktorý bol napísaný a zverejnený cca pred rokom :-)

Má takú špecifickú vôňu, ktorá však nie je nijako nepríjemná. Ako som už napísala vyššie - olej som používala ako nočný "krém". Po odlíčení a vyčistení pleti som si krúživými pohybmi vmasírovala olej do pleti. Myslela som si, že sa ráno zobudím s úplne mastnou pleťou tak, ako sa mi to stávalo, keď som používala hydratačné krémy. 
Opak bol pravdou! Pleť bola hydratovaná, ale nijako mastná. Dokonca som spozorovala, že aj v priebehu dňa mi pleť mastneje o čosi menej, tým však nechcem povedať (to určite nie), že olej účinkuje proti mastnej pleti. Skôr by som povedala, že mi pleť trošku dal "dokopy". Akné sa mi neprestalo tvoriť, no to ani tento olej nesľubuje. Trošku sa mi zjednotil odtieň pleti, ktorý bol jemne rozladený, keď mi slniečko vyťahalo pehy :-) 

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
PO MESIACI ubudlo trošku menej ako cca 1/4 balenia

Občas sa mi na pleti robili také akoby hrudky keď som si nanášala mejkap - pleť bola vysušená. Lebo, áno, tým, že chceme, aby sa neleskla, si ju často prílišným používaním antishine produktov vysušujeme. Odkedy používam tento suchý olej (a ostatná starostlivosť je rovnaká ako doteraz - krém Pore Refiner od Biodermy, micelárky Sébium a Sensibio a na čistenie pleťové gély Antiac a Sébium) sa mi to nestalo, mejkap pekne kĺže. Pleť však nie je mastná.

Čo sa týka tej mojej spomínanej jazvičky na čele, nejakú zmenu som si nevšimla, možno to, že trošku viac splynula s pleťou. Na strie sa ho ešte len chystám vyskúšať, tiež to však chce dlhšie testovanie. Zatiaľ ako náhrada nočného krému je skvelý :-)
Odporúča sa skladovať na chladnom a tmavom mieste, preto ho mám v chladničke a v pôvodnej škatuľke. A aj keď niekam cestujem, ide so mnou :-) Cenovo sa pohybuje cca o 9 do 12 € / 60 ml balenie. Predáva sa na nete, ale videla som ho aj v DM (kde si môžete uplatniť 25% joker, ktorý je ale teraz až za 75 bodov :-/ ...)

Zatiaľ som dosť spokojná. Hlavne ma prekvapilo to, že mi pleť nezmastil, ale naozaj pekne hydratoval a postupne mi ju zjednocuje. Na začiatok vám takto budú musieť stačiť moje slová. Po dlhšom používaní však skúsim dať aj foto - či došlo k nejakej poznateľnej zmene, alebo sa to jednoducho nebude dať zachytiť, uvidíme :-)

Toto by boli moje prvé veľmi pozitívne dojmy. Určite si prečítate ešte minimálne jednu recenziu na tento produkt - a to po tých odporúčaných 3 mesiacoch používania :-) Skúšali ste ho? Boli ste spokojné?

13 komentárov:

  1. Ja mam zrejme podobnu plet ako ty, a neviem si predstavit dat na nu olej. Som zvedava na recenziu po troch mesiacoch. Zatial to posobi zaujimavo...
    Kaviaren-u-macky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) Tiež som si nevedela predstaviť mazať sa olejom, keď mastnejší krém mi urobil olejový efekt na tvári. No ono to má niečo do seba :-)

      Odstrániť
  2. teraz mám pocit, že oleje na pleť slávia "boom" :) ja som mala rakytníkový olejový extrakt od Saloos a čistý marhuľový olej od Manufaktúry a super je na nich, že sa tiež dajú použiť na tvár, telo a vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som postrehla, že ich je viac ako kedysi. Manufaktúra sa mi vždy veľmi pozdávala, hoci som mala len krémy na ruky, boli perfektné a v dokonalých retro luxusných baleniach :-) Našťastie už máme aj obchod v Košiciach, tak najbližšie, keď budem v Auparku, určite sa tam zastavím ;-)

      Odstrániť
  3. akurat o tomto sme sa rozpravali vcera s kamoskou,ona ho tiez pouziva uz dlhsie na strie a ze jej to sice nezmizlo ale zjemnilo,ma krajsiu pokozku.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si ho kupila tiez, nejako su mi tiez v poslednej dobe blizsie olejceky, pouzivam hlavne na telo, tento mi aplikovala maserka pri masazi a velmi sa mi vonou pacil, tak sa tesim na testovanie

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám na lícach jazvy po akné takže by sa mi určite hodilo tento produkt vyskúšať, len nejak sa mi nechce veriť tomu, že takýto olejček dokáže bojovať s niečím, s čím majú problémy lasery ..aaale aj tak ho asi vyskúšam :P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie jazvičky - to určite nie, také zázraky neviem či dokáže aj laser. No zjemní pokožku určite :-)

      Odstrániť
  6. jee, oleje se vůbec neboj! já mám smíšenou pleť, sice se mi nemastí tolik, ale Tčko se mi leskne, a oleje používám na noc běžně! úplně nejvíc mi vyhovuje Bio Argan Revital od Saloosu, ten dělá s pletí divy, vypne, zmizíkuje jizvičky po pupínkách, sjednocuje... u tohohle mě trochu mrzí to složení, Paraffinum Liquidum hned na prvním místě :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, zistila som :-) Zloženie som až tak do detailu neštudovala, ale náročky som sem odfotila zoznam, aby ste si mohli pozrieť, či vám vyhovuje. od Saloos som nemala zatiaľ žiaden produkt, možno v budúcnosti, no arganový olej je skvelý, tak možno ho raz vyskúšam ;-)

      Odstrániť
  7. Taktiež mám zmiešanú pleť, no odkedy na ňu používam oleje, dosť sa mi jej stav vylepšil. Nehovorím, že mám normálnu pleť, ale nejako sa tá pleť sama so sebou vyrovnala a počas dňa sa mi tak nemastí, dokonca ráno po zobudení nemám taký mastný pocit ako inokedy po použití krému. Bi-Oil som ešte neskúšala, mám nejaké Saloos oleje, ale najviac používam (na deň) olej Dr. Hauschka.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]