Post Page Advertisement [Top]

Mám rada rúže na pery. No mám doma len málo tých, ktoré by mali byť dlhotrvácne. V podstate mám len tie od Max Factoru, ktoré vydržia a keď Oriflame v kolekcii The One predstavil takýto produkt, musela som ho vyskúšať :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Páči sa mi, keď je kozmetika balená ešte v nejakom obale a škatuľky sú u mňa skoro top :-) Ja viem, že je to zbytočný odpad, ale pri kúpe to pôsobí tak efektnejšie :-)
Čo sa ukrýva pod obalom?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Balenie je klasické - kto pozná rúže PowerShine od Oriflame, a verím, že sa nájde len málo z vás, ktoré ich nepoznáte, tak viete, že tieto balenia sú zaužívané a celkom dobré. Nevýhodou týchto balení je, že produkt je krátky - 1,7 gramu je dosť málo, ale akurát na to, aby ste postriedali aj viacero odtieňov a určite neostane nevyužitý. Teda aspoň v mojom prípade :-)
Objednala som si odtieň 30570 - Rosewood Eternity.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Vyzerá tak tehlovo-nude, no v skutočnosti až taký nie je :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Rúž je tesne po nanesení krásny :-) Primerane žiarivý, príjemne hydratačný a pekne voňavý. Farba nie je taká nude ako vyzerá, ale to mi absolútne nevadí. Je dokonalá :-)

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Po čase - asi takých 10 minút - začne schnúť a naozaj sa na perách akoby zafixuje. Necítila som však suché pery ako sa mi to stalo pri Max Factore, napriek pevnej farbe boli pery stále hydratované.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Po 4 hodinách a aktívnom športe farba mizla systematicky a pery boli stále vyživené. Naozaj som objavila skvelý a cenovo prijateľný dlhotrvácny rúž?

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Po jedle a pití - stále vidno farbu a hydratáciu. Otláča sa len jemnučko a mizne pekne, nie čiastkovo.
Pamätáte si recenziu Lipfinity? Rúž bol nádherný, efekt prekrásny, ale keď začal z pier miznúť, bola to jedna katastrofa a vyzerala som ako so začínajúcou kožnou chorobou. U tohto niečo také nehrozí! Resp. ani mne sa to nestalo a to ho mám doma už dva mesiace.
Tento rúž sa Oriflamu teda naozaj podaril. Farba sa nerozpíja a nemáte problém s aplikáciou, keďže ide o klasický rúž. Má naozaj slušnú výdrž - ak nejete a nepijete, tie 4 hodiny sú veľmi fajn, ak jete a pijete, samozrejme, mizne z pier tak, ako každý iný produkt na pery. Tých 10 hodín, čo uvádza Oriflame som neskúšala, nejako sa mi nepodarilo 10 hodín nič nejesť ani nepiť ;-) Určite poteší aj milovníkov sýtych odtieňov, keďže je v ponuke v 10 rôznych farbách :-) Nepamätám si, za akú cenu som ho kúpila, no tipujem to okolo 3-4 €, keďže jeho neakciová cena je 7 €. V porovnaní s Max Factorom má síce kratšiu výdrž, no je aj lacnejší a nelezie tak nevhodne z pier po jedle a pití.

Skúšali ste? Ktorý je váš favorit v dlhotrvácnych rúžoch?

9 komentárov:

  1. Odpovedas na komentare? Aky mas druhy blog?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. V prvom rade by som rada upozornila na zdvorilosť pri komunikácii, keďže sme nemali dosiaľ žiaden iný kontakt a neviem kto si a príde mi trošku od veci položiť len tak otázku navyše absolútne mimo témy a ešte keď si to môžeš pozrieť v záložkách hore pod názvom MY DIARY. Stačí len trošku pozornejšie pozerať. Rada odpovedám na komentáre, avšak blog je moje hobby, nie moja celodenná pracovná náplň, takže nestíham reagovať na všetky komentáre. Na to tu však mám maily a Facebook fanpage, kde sa ma môže hocikto opýtať na hocičo a vždy zareagujem, aj keď nie hneď. Teda aby som sa dostala k tak ťažko vypátrateľnej otázke - môj druhý blog je http://katka-nielenprebaby.blogspot.sk/

      Odstrániť
    2. Dakujem za odpoved. Komentarov tu nie je tolko aby sa to nedalo stihat. A nenasla som to lebo na mobile mi to zobrazuje inac ako na pc.

      Odstrániť
    3. Milý anonym, zas opakujem, že nie je mojou povinnosťou odpovedať na každý jeden komentár. Netreba si mýliť komentáre a otázky - na otázky mám profil na ask.fm - kde je to možné aj anonymne. Navyše, na doplňujúce komentáre alebo na otázky K VECI reagujem tak skoro, ako je to možné, niekedy mi to trvá aj pár dní. Toto nebolo ani jedno ani druhé.A aj na mobile sa dá nastaviť web zobrazenie, len by bolo treba chcieť.

      Odstrániť
  2. Ty jo, tak po vybalení se mi moc nelíbil, ale na rtech vypadá nádherně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zas az taku zlu otazku ti anonym nepolozil :) niektori ludia iba maju taky prejav ze to znie drzo ale pritom to tak nemyslia. Ako blogerka by si sa mohla spravat profesionalnejsie :) a nereagovat podrazdene a ustipacne. Inak len prides o ludi a ich sledovanost. ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si, že navigácia blogu je celkom jednoduchá... ale k tomu, že prídem o čitateľov a k môjmu správaniu - stále to zdôrazňujem - nie som blogger na plný úväzok, toto je len moje hobby a aj keď to vyznie čudne - áno, všimnem si nové komentáre, ale často som v situácii, keď naozaj nemám čas nič písať a nie to ešte odpovedať, preto si nemyslím, že je mojou povinnosťou odpovedať. Ak toto niekto považuje za uštipačné, hrubé a drzé a kvôli tomu nechce čítať blog - nikoho predsa nenútim. Ak sa však moje články páčia a ľudia ich čítajú, som rada. No už som sa z niekoľkoročnej skúsenosti poučila, že všetkým nikdy nevyhoviem, aj keby som sa rozkrájala a prvoradá je pre mňa moja rodina ;-)

      Odstrániť
  4. Precitaj si moju odpoved a teraz svoju a zistis,ze polka viet je prekrutena a zjavne si nepochopila co som chcela napisat. Rob blog ale svoje ustipacne komenty nezaobaluj do toho ze si prilezitostny bloger a prvorada je pre teba rodina. Lebo ked sa chovam normalne a slusne tak v kazdej situacii ;) vsetko dobre zelam s blogom

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]