Rada nakupujem overené výrobky, ale keď zlyhá systém...

Po tom, čo som sa zamilovala do Better Than Gel Nails som sa rozhodla dokúpiť si časti sady. Keďže končí a momentálne je ešte stále v akcii, dlho som neváhala a objednala som si nejaké produkty do zásoby :-)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tentokrát som si toho objednala o čosi menej a o niektorých produktoch sa ešte na tomto blogu dočítate.
Najprv (tak vyšlo keď som ukladala produkty) vám predstavím darček!

1. riasenka Multi Action Smokey Eyes ESSENCE

A čo som si objednala?

2. lak na nechty Colour&Go, odtieň 66 Shiny Godness ESSENCE (0,75 €)
3. lepidlo na špičky Studio Nails Better Than Gel Nails ESSENCE (1,15 €)
4. fixačný nadlak Studio Nails Better Than Gel Nails ESSENCE (2x 1,45 €)
5. dlhé špičky Studio Nails Better Than Gel Nails ESSENCE (1,46 €/balenie - 5 balení = 8,75 €)
6. odstraňovač na špičky nechtov Studio Nails Better Than Gel Nails ESSENCE (2,89 €)
7. rozjasňovač I love Runway (1,35 €)

Suma sumárum som za objednávku zaplatila 21,29 €. Keďže som už s prvou objednávkou mala veľmi dobré skúsenosti, nebolo čo riešiť a zaplatila som dopredu tak, ako pri predošlej objednávke. Šok nastal v momente, keď mi 4 dni (!!!) po odoslaní a zaplatení objednávky prišiel balíček na DOBIERKU! Písala som o tejto skúsenosti už aj na fb, a keby som neutekala na autobus na dovolenku, tento post napíšem hneď v piatok. Bola som neskutočne vytočená! Tak ja zaplatím dopredu a balík mi príde na dobierku? OK, človek je tvor omylný, a môžu mať veľa objednávok a neviem čoho, ale... prosto toto nie je korektné jednanie so zákazníkom! Situáciu som promptne telefonicky riešila a už len čakám na vrátenie peňazí, ale po prvom WOW nákupe na mel.sk som teraz veľmi sklamaná. Sľúbili mi pri ďalšej objednávke poštovné zadarmo a ospravedlnili sa. No ten prvotný šok...  Update: Peniaze mi prišli dnes (= 17.9.), takže e-shop sa zachoval naozaj férovo.

Stalo sa vám niečo podobné? 

17 komentárov:

  1. Chtěla jsem zkusit ty špičky. Končí? V drogerii se sehnat nedají?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšaj, ale len tam, kde sú 2 stojany

      Odstrániť
  2. Podľa mňa stať sa môže, dôležité je ako sa k tomu postavili, z tvojho článku sa mi zdá že sa snažia to napraviť... Ale je to samozrejme na tebe či budeš odtiaľ znova objednávať alebo nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no sami od seba sa mi neozvali a nepočula som ani nič typu "je nám to ľúto", takže teraz čakám na mail a vrátenie peňazí. Ak to prebehne promptne, som ochotná porozmýšľať nad zmenou názoru...

      Odstrániť
  3. Taka nie som. Produkty som si objednala a aj som ich velmi chcela. Navyse, v case dorucovania posty som v praci, a tak mi balicky vzdy preberaju pribuzni. Uz ked mi pipla sms o dobierke vedela som, ze nastala nejaka chyba, ale nestihla som to vyriesit. Neprebranie zasielky vsak pre mna nie je riesenie v tomto pripade.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teda ako nie v zlom som to napísala. ja by som sa len bála, či mi tie peniaze vrátia alebo čo :D asi by som to nechala ležať na pošte, najprv to s nimi vydiskutovala a až tak čosi prebrala.

      Odstrániť
  4. Musia tam mať niektorých pracovníkov asi nových(neskúsených) alebo prepracovaných....
    Veď som ti písala čo vtedy vyparatili mne...
    Ale zas musím uznať že keď som ich upozornila na chybu tak sa to snažili čo najlepšie vyriešiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa presne toto isté stalo keď som teraz objednávala z elf-u. Majú novú stránku a veľa objednávok, takže chápem, že sa mohli pomýliť. Peniaze mi hneď vrátili a viackrát sa ospravedlnili, žiadna tragédia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dobrý deň,

    Poslali sme Vám práve peniaze naspäť, ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti. Pri ďalšej objednávke máte dopravu zdarma (uveďte to prosím Vás do poznámky)

    Ďakujem

    S pozdravom

    Martin Brúder

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Myslim ze sa zachovali spravne ...a jasne ze sa neozvali prvy ked o tom asi nevedeli ...robis z komara somara ... vies kolko musia mat objednavok ?? stane sa raz za cas ... mne sa toto stalo aj z 90 eurovymi priceskami a nerobila som z toho hned tragediu na blogu a zle meno firme

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nemyslím si, že robím z komára somára a pre mňa je aj 21 € celkom dosť na to, aby mi zmizli.... prave mi peniaze prisli, takze som spokojna

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ak ti balíček prišiel poštou, dala by som krk na to, že aj pošta má s tým omylom niečo spoločné. Nie si jediná, komu sa niečo podobné stalo. Mne zasa iný obchod poslal tovar s faktúrou (bola vo vnútri a stačilo ju zaplatiť dodatočne), ale pošta z toho tiež spravila dobierku. A to sa mi stalo deň pred odchodom na dovolenku. Musela som letieť do roboty poprosiť kolegyňu, nech mi požičia na týždeň peniaze. Nemala som pri sebe ani platobnú kartu ani toľko peňazí. Spoliehala som sa, že to večer uhradím cez internet banking.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Napísali mi asi 3 ospravedlňujúce maily, že im je to veľmi ľúto, peniažky dnes došli na účet. Ja uznávam, každý a najmä človek je tvor omylný, ale naštvalo ma to. No na druhej strane, reakcia e-shopu na vzniknutú situáciu ma neskutočne potešila a určite u nich v budúcnosti ešte nakúpim, resp. vrelo odporúčam zrealizovať nákup ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Netreba z toho robit vedu...stáva sa.Skus aj www.nechtovyraj.sk tam maju tiez vsetko od Essence + ovela viac na nechty krásne kadejake laky chameleon,holograficke,neonove :) ci ozdoby.Ja som s nimi spokojná uz dlhsiu dobu od nich objednávam

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Hľadám