Post Page Advertisement [Top]

Lesk na vlasy som už používala - konkrétne od Schwarzkopf Got2Be 200 ml a ten bol fajn :) Nedávno mi z Fleur de Santé písali mail, že mi pošlú na testovanie lesk na vlasy a veľmi som sa potešila, keďže konečne vychádza slniečko a vlasy sú po zime aj tak mierne nevýrazné.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Sprej však vaše vlásky nielen nablýska, ale aj navonia :) Čo dodať? 

Moju skúsenosť? :) Podľa návodu odporúča výrobca sprej aplikovať do vlhkých vlasov. Tak som aj vykonala :) Má maž jemnú ovocnú vôňu, je však veľmi jemná, pretože vôňa môjho šampónu ju prebila. Vlasy však naozaj boli o čosi lesklejšie, najmä na slnku či pri umelom osvetlení. 

Výrobok má však iba 75 ml, čo je dosť málo, ale zas je to praktické balenie na cestovanie. Momentálne je v e-shope v akcii za 1,49 €, čo je výborná cena. 

Nepoužívala by som ho každý deň, skôr iba na príležitosti, kde naozaj chcete nechať svoju korunu krásy zažiariť. Sprej od Got2Be bol síce drahší (cca 5 €), ale aj väčší a poskytol vlasom výraznejší lesk. No neodporúčam aplikovať si ho ku korienkom (teda ani jeden, ani druhý), aby vám vlasy rýchlejšie nezmastli.

V súčasnosti už lesk poskytujú aj šampóny či kondicionéry alebo masky, a tak na bežný deň tento sprej nepotrebujete.

Používate lesk na vlasy? Na slávnostné príležitosti je ako stvorený :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]