Post Page Advertisement [Top]

 Aj vy určite hľadáte ceruzky, ktoré vydržia. U mňa sú zatiaľ top ceruzky ScandalEyes od Rimmel London. To ale neznamená, že neskúšam aj iné a najmä lacnejšie :) Vyskúšala som aj trblietavú ceruzku od Essence - Metallic Eye Pencil, odtieň 02 white divine. Pekná a najmä lacná (cca 1 €) strieborná ceruzka.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
A čo efekt?
Myslím, že som spokojná! :) Prikladám foto po nanesení a po celom dni a myslím, že tam nie je žiaden rozdiel. Počas dňa som si aplikáciu neobnovovala. 
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tesne po nanesení: farba nie je nejaká výrazná, ale pri tomto odtieni mi to celkom vyhovuje. Pri čiernej alebo tmavšej by to bolo asi trošku horšie, ale čo sa týka tmavších farieb, uprednostňujem gélové alebo tekuté linky.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Po celom dni - myslím, že zmena je minimálna, ak vôbec nejaká:

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Nanáša sa úplne jednoducho a takisto jednoducho sa aj odličuje. Hrot sa však rýchlo otupí, a ak chcete mať tenkú linku, budete musieť strúhať. Preto ja osobne skôr uprednostňujem vysúvateľné alebo gélové či tekuté linky. No ani klasická ceruzka, a navyše lacná, nie je zlá! :)

Výsledok? Lacná a efektná ceruzka! :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]