Post Page Advertisement [Top]


Už dlhšie som chcela vyskúšať niečo iné ako klasické lakovanie. Tak som si pozerala rôzne techniky a pre mňa laika sa mi zdala najvhodnejšia špongiová. Na youtube nájdete nespočetné množstvo videí, napr. aj na tomto odkaze.
A idem na to. 

Čo potrebujeme?
- podkladový lak (ja som použila Stronger od Rimmelu)
- farebné laky (laky 60 seconds od Rimmelu - odtiene 210 Ethereal, 260 Fun Time Fushia, 310 Red Carpet, 440 Sun Dower)
- trblietavý nadlak (MiniColorama od Maybelline - odtieň 46 Sugar Crystal)
- priehľadný nadlak (60 seconds od Rimmelu - 740 Clear)
- špongiu (môže byť aj klasická hubka, akú používate na riad)
- papier / umelú hmotu, na ktorú budete nanášať laky


foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Najprv som naniesla podkladový lak, ktorý zároveň nechty aj spevní - práve vďaka nemu sa mi už až tak nelámu. Potom prišlo na rad špongiovanie - od najsvetlejšej po najtmavšiu. Celý proces trval asi 30 minút, schlo to trošku dlhšie. Oranžová (440) dosť zanikla, čo mi je ľúto, pretože je to nádherná farba, ale ostatné 3 sú snáď celkom viditeľné.
Pravdu povediac, v mojej hlave vyzerali tie nechty krajšie v porovnaní s tým, ako to dopadlo v skutočnosti.  Ani tie prechody nie sú najčistejšie... Snáď to bude nabudúce lepšie =)
A ešte foto sľubované foto nechtov:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!


9 komentárov:

  1. musím sa to už konečne naučiť :D všetky blogerky, čo sledujem, majú krásne nechty a ja nič :/

    Rada by som ťa pozvala na giveaway na mojom blogu :)
    http://lillianasworld.blogspot.sk/2012/10/giveaway_3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no.. tieto nechty nie sú nič moc :-D chcem sa zlepšiť!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katka, uprav si kozicku okolo nechtov a hlavne ten prostrednik, nech to nejako vyzera, ked to uz davas na web prosim!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten prostrednik si liecim, pisala som k tejto foto, ze nie je nic moc, ak ma sledujete... keby toto bola najhorsia vec, co je na webe :-D btw. ako dokaz, ze beriem kritiku a uvedomujem si, ze nie som dokonala :D moze sluzit uz len to, ze som tento anonymny komentar nevymazala

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ako kludne ho vymaz, ja som len potrebovala povedat svoj nazor, sledujem ta dlhsie a myslim, ze aj v inych prispevkoch o nechtoch to nevyzera velmi vabne. Ja ti chcem len dobre, nechcem ta urazat alebo nieco podobne, mas pekny blog, tak nech je to stoji za to.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hmm toto sa mi moc moc páči také tienovanie lakov celkom dobrá vec a naozaj to parádne vyzerá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wooooooooooow! Krásne ;) Moc si mi pomohla :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]