Post Page Advertisement [Top]

Po tom, ako som bola riasenkou One by One doslova a do písmena nadšená, som zázrak čakala aj od tejto riasenky. Veď predsa reklama je taká krásna... Ale stále je to len reklama.
Ako vyzerá?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Pri riasenke nás asi viac ako obal zaujíma kefka. Táto je skôr klasická:
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na kefke si môžete všimnúť také akoby štetinky, či čiastočky. Táto riasenka sľubuje 4 mm predĺženie vďaka špeciálnym vláknam, a áno, tie vlákna sú viditeľné :)

Riasenka nesľubuje objem, iba "ilegálnu dĺžku". To sa jej podarilo. Avšak skoro vždy, keď som sa ňou líčila, mi po čase tie vlákna padli do oka a to bola teda ostrá bolesť. Musela som sa hneď odlíčiť (najhoršie bolo, keď som bola ďalej od domova, a nemohla som sa odlíčiť hneď), no bolesť pretrávala aj chvíľu po odlíčení. Taký bonusový efekt teda od svojej riasenky nechcem.

A ako vyzerala na mojich očiach?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Môžete vidieť, že skutočne predlžuje. Ale inak sa mi ten efekt veľmi nepozdáva. Som skôr aj na objem aj na dĺžku - táto riasenka je pre mňa skôr prepadák, preto mi veľmi nejde do hlavy jej úspech v ankete Kozmetický objav roka, ale zas koľko ľudí, toľko chutí :)

Skúšali ste túto riasenku? Boli ste spokojné, alebo aj u vás to vyhrala skôr One by One (keď už hovoríme o Maybelline...) :) Dajte vedieť!




1 komentár:

  1. Pekná a pravdivá recenzia :) mala som ju, no prestala som ju používať pre tento istý dôvod :( u mňa prepadák....

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]