Post Page Advertisement [Top]

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Poslednou vychytávkou Rimmelu sú nové tiene v tvare semafora Traffic Stopping a vodeolná vysúvacia ceruzka s orezávatkom a aplikátorom Exaggerate.


Tiene sú vypuklé a zapekané.
Testovať budeme odtieň tieňov 005 Speeding
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 a ceruzku 250 Emerald Sparkle.



Ceruzka je vodeodolná, ale odlíčite ju jednoducho klasickým odličovačom.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
To, že spolu ladia pekne uvidíte neskôr na fotkách nalíčených očí.

Tiene som spočiatku nemohla poriadne naniesť. Farba bola slabá, nevýrazná. Tak som šúchala a šúchala až som vyšúchala povrch "kopčeka" a odvtedy farbia krásne :) no a namokro je to úplná lahoda. Sledujte fotky!









foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Ceruzka je bombastická! Doteraz som používala len čiernu, prípadne striebornú, no zisťujem, že farby mi celkom sedia :)
Ceruzka má jemné trblietky a vydrží fakt dlho. Na viečku obstála celý deň bez pohnutia.
Nanášanie je jednoduché, v prípade otupenia si môžete ceruzku jednoducho ostrúhať.
Pre dosiahnutie tieňovaného efektu je na druhom konci ceruzky aplikátorik.
Je dokonalá =) všetky odtiene nájdete v drogériách a na webe.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Na tejto fotke vidíte tiene so suchým efektom. Farba bola ešte trošku slabšia, no rozpoužívaním farbia krásne.
Tento odtieň je mi úplne pochuti. Má jemné trblietky a farba drží a drží :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
 Aplikácia namokro s ceruzkou okolo mihalníc.
Ako vidíte, farba nabrala obrátky a intenzita je dokonalá.

Týmto tieňom už /po rozpoužívaní/ nemôžem nič vytknúť. Pekný dizajn, krásna farba a trio, ktoré môžete buď kombinovať alebo používať samostatne.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ja ich najradšej kombinujem - najtmavší variant do vonkajšieho kútiku oka, stredný variant na celé viečko a najsvetlejší variant ku vnútornému kútiku a pod obočie.


Vrelo odporúčam! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]