Post Page Advertisement [Top]

Dlhšiu dobu som používala prevažne dermoznačky. No pri predposlednej objednávke ochranných pien EVY som prihodila aj krém v akcii. Keď ma potom z kremKrem oslovili, že si môžem ešte čosi vybrať, voľba padla na sérum a očný krém Timeless. Táto trojica spolupracuje viac než dobre, ale každý z nich fungoval výborne aj s inými produktami. Žiadne žmolky, negatívna reakcia pleti,  preexfoliovanie, vysušenie, ale ani nežiaduce premastenie. Povedala som na úvod všetko? Zdanlivo áno.


očný krém a sérum Matrixyl 300 značky Timeless, pleťový krém značky byWishtrend

Pleťový krém kórejskej značky byWishtrend Vitamin 75 Maximizing Cream je celkom nadupaný. Obsahuje vitamín C (75 % vody z rakytníka), vitamín  E (slnečnicový olej a olej z makadamových orechov a extraktu z rakytníka; pomáha pokožke efektívnejšie vstrebávať vitamín C), hydratačné a upokojujúce zložky (glycerín, arginine, betaine) a upokojujúci pantenol.






Má skôr gélovú štruktúru, resp. ide o veľmi ľahký krém, ktorý je však výživný a hydratačný, dobre a rýchlo sa nanáša a vstrebáva. Používala som ho ráno a večer a vyhovoval mi. Nezabudnite - všetku skincare ťaháme hlboko do dekoltu, nielen na tvár.




Z Kórey sa presunieme rovno do Ameriky.

Americká značka Timeless bola pre mňa tiež novinkou. Vybrala som si sérum a očný krém.


Očný krém Timeless Dark Circle Eye Cream ma zaujal nielen svojím názvom. Má skôr gélovú štruktúru a okrem iného obsahuje patentované zložky Haloxyl - zlepšuje krvnú formuláciu a znižuje tvorbu krvných pigmentov, vďaka čomu odstraňuje základnú príčinu tmavých kruhov; a Eyeliss, čo je peptidový komplex, ktorý zabraňuje opuchom v očnom okolí. 

Viete, že najlepší spôsob aplikácie očného krému je jemne ťupkať prstenníkom? Práve tento prst totiž vytvára najmenší tlak na citlivú kožu očného okolia (a väčší tlak, ťahanie, šúchanie a pod. len zbytočne kožu dráždia a vytvárajú nechcené vrásky navyše). 






Napriek prerušovanému spánku som nemala výrazné kruhy, mierny opuch sa však ukázal. Tento očný krém je nielen príjemný, ale aj účinný. Samozrejme nečakajte, že kruhy a opuch zmiznú po prvom použití. Pravidelné používanie a k tomu poctivý pitný režim u mňa urobili svoje. Neviem však posúdiť, ako by účinkoval v prípade výraznejších kruhov a opuchu. 


Sérum Timeless Matrixyl 3000 znie ako z toho známeho filmu. Obsahuje matrikíny (to sú doručovacie peptidy schopné regulovať bunkovú činnosť interakciou s ich špecifickými receptormi. Aktivujú určité gény, ktoré sa podieľajú na obnove mimobunkovej štruktúry a delení buniek. Tieto mechanizmy sa so zvyšujúcim sa vekom čoraz viac oslabujú). Zložka Matrixyl®️ 3000 je patentovaná a podporuje aktiváciu kožných a regeneračných procesov. 

Ak nechcete alebo nemôžete používať retinoidy, táto zložka by vás možno mohla zaujať. Pozor, netvrdím, že efekt je rovnaký. Retinoidy majú desaťročia výskumov a ich anti-age účinok je overený. 







Matrixyl 3000 má za sebou štúdie a sľubné výsledky, hoci nie tak rokmi overené ako retinoidy, podstatné je aj to, ako sa pri používaní cítite a či vám štruktúra, formulácia a efekt vyhovuje. Sérum je vodičkovo-gélové, ľahké, nelepí, nežmolkuje a čo som čítala recenzie, tak je celkom obľúbené. Určite ho potiahnite až hlboko do dekoltu, pokožka sa vám poďakuje. Pokožku obnovuje, zjemňuje a hydratuje.

Máte skúsenosť s niektorým z tejto trojice? Sumárne ich hodnotím ako celkom zaujímavé osvieženie mojej kozmetickej poličky, z ktorého benefitovala moja pleť.

A viete čo je top? Že aj na veci v zľave si viete uplatniť zľavu od vášho obľúbeného influencera všetky (pozdravujem @deni.miklosova a jej kód Denisa10) v kombinácii s vernostnými bodmi.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]