Post Page Advertisement [Top]

Peny Evy Technology vnímam už viac ako rok a k objednávke som sa dopracovala po svedomitom zvážení len na konci jari 2023. Predsalen dať cca 30 € za jedno balenie je dosť. Oplatilo sa? Oplatilo. To by bola krátka recenzia. 




Kúpila som 2 peny a k tomu prihodila krém Dear Klairs - prečo? Nákup nad 60 € znamená doprava zadarmo. Použila som úvodnú zľavu 10 %, ktorú si viete dať poslať na mail pri návšteve webu KremKrem. A tak som hľadala niečo, čím by som doplnila sumu 60 € - vyhral to krém Rich Moist a po vyskúšaní tohto minibalenia som navnadená na plné balenie. Pretože KremKrem to nie sú len SPF peny, ale aj ďalšia skincare. 

Lenže aké  bolo moje prekvapenie pri otvorení balíka? Veľké! V KremKrem sa rozhodli, že mi pribalia dospelácku a čistiacu penu na skúšanie. Ďakujem za dôveru :-)




Aké sú slávne SPF peny EVY Technology?

Na pohľad rovnaké, no predsa trochu odlišné. Najmä - deklarovaná výdrž 6-8 hodín, odolnosť voči vode a potu, ale aj utieraniu sa je top. Okrem toho vďaka špeciálnej technológii ich môžete používať s čistým svedomím aj v ďalšej sezóne, klasické SPF (sprej, aerosól, krém, tyčinka a pod.) po čase strácajú svoj účinok a o rok negarantujú rovnakú ochranu, aj keď ste neprekročili tých 12 mesiacov po otvorení.

V prvom rade je potrebné dbať na to, aby ste penu poriadne pretrepali a aby ste mali nádobky prevrátené hore dnom počas aplikácie. Zo začiatku odporúčam dať do dlane čo najmenej peny, prekvapilo ma, že jedno stlačenie dalo celkom slušnú dávku. Penu môžete spracovať v rukách a tak nanášať, alebo postupne po malých častiach zapracovať do pokožky (preferujem druhý spôsob).

Taktiež ma prekvapil lepivý pocit - pri každej SPF pene, ktorý však vždy odznel do 10 minút.

Bolo to čudné, ale zvykla som si. A teraz je pre mňa čudné aplikovať klasické SPF :D




Detská bola spočiatku boj. No dopracovali sme sa k tomu, že keď vidí, ako sa natieram pred odchodom von, aj on chce svoju "mňau" a fascinuje ho, ako pena mizne. Toto je tretie SPF, ktoré som na synovej koži vyskúšala a zatiaľ je najlepšie. Je vhodná už pre deti od 6. mesiacov. Zároveň vychádza aj najlacnejšie, keďže má najväčší objem.





"Dospelácka" pena bola veľmi fajn, akurát pri reálnej letnej spotrebe šialene neekonomická. No čestne priznávam, že lepšie telové SPF som nemala. Vyskúšala som ho aj na tvár a bolo dobré, no to pleťové bolo pocitovo lepšie.





Pleťová pena bola láska. Rozumela si s každým krokom rutiny, neštípala ma v očiach ani keď som sa spotila. Je to to najlepšie pleťové SPF, aké som kedy mala. Bez debaty.




A čo čistiaca pena? Tá mi vydržala najdlhšie, keďže som ju používala iba na večerné čistenie pleti. Napriek obsahu AHA a BHA kyselín je jemná a šetrná. Nepodráždila, dôkladne vyčistila. Pri týchto dvoch posledných (pleťová a čistiaca) som sa snažila mať oči poriadne otvorené a nerobiť rutinu v rýchlosti. A tiež mať ich uložené v iných kategóriách produktov, aby som si ich nepomýlila. Večerné SPF namiesto čistenia by ma mrzelo. Nestalo sa však tak, nepomýlila som sa ani raz.






A čo škvrny po SPF penách? Na tmavom a farebnom oblečení žiadne! Na bielom áno, ale dajú sa jednoducho odstrániť - napr. synovu šiltovku prejdem v rukách žlčovým mydlom a škvrny sú preč (nie každé SPF je takto ľahko odstrániteľné).

Chcem tie peny zas? Ó áno. Sú síce drahšie, ale doteraz som žiadne lepšie SPF nemala. KremKrem má vernostný systém, vďaka ktorému si zo sumy predošlej objednávky viete uplatniť zľavu 10 % na ďalšiu objednávku. Napr. ak ste mali objednávku za 70 €, máte 7 vernostných bodov, ktoré vám odpočítajú 7 € z ďalšej objednávky. To nie je všetko. Možno aj váš obľúbený influencer má zľavový kód,  ktorý vám ušetrí ďalších 10 % (pozdravujem @deni.miklosova a jej kód Denisa10). 





Ak by som zobrala len 2 SPF (čo sa neoplatí, lebo nad 60 € je doprava zadarmo), tak by som neplatila 63,80, ale 51,42 - a to už sme na zľave takmer 20 %. Áno, stále je to veľa za dve peny, o tom bez debaty. Ak však vášmu rozpočtu vyhovujú, určite by som ich aspoň vyskúšala. Neľutovala som jediné euro, ktoré ma peny stáli. 

Ak ich chcete vyskúšať, ale zdajú sa vám drahé, zvoľte detskú. Má najlepší pomer cena / veľkosť balenia, keďže má až 150 ml a vyhovuje aj dospeláckej koži (naopak nie, nedávajme deťom dospelácke produkty, nemusia byť vhodné na ich citlivú kožu). Napriek tomu, že tieto peny sú asi Ferrari medzi SPF, nepodceňujme slnečné žiarenie a chráňme sa aj inak - tieň, okuliare, pokrývka hlavy, UPF oblečenie.


Zaujali vás? Máte s nimi skúsenosti?



4 komentáre:

  1. Michaela Bogdanova5. júla 2023 o 22:14

    Tiez som skoro rok po nich poskulovala a az teraz kupila (spf 30 v 100 ml baleni). Boli sme na dovolenke, z toho 4 dni pri mori a tento opalovak bol naj (mali sme este dalsiu spf 30 a jednu 50 na tvar, ale klasicke mlieko a krem inej znacky). Muz cely stastny, ze pena rychlo vsiakne, nelepi a ze som konecne nasla nieco prenho (nema rad ten ulepeny pocit a mastne ruky, na ktore sa potom lepi piesok). Nespalili sme sa a to som svetly fototyp, co sa tazko opaluje, ale je pravda, ze okrem pobytu vo vode som bola skoro stale pod slnecnikom. Minuli sme EVY, jedna radost, aj ten druhy, klasicky, ale urcite to nebolo posledne balenie EVY a pojdem do kupy znovu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár a tvoju skúsenosť, Miška. Presne toto je TOP na EVY. Sú side drahšie, ale bezpochyby najlepšie a najspoľahlivejšie.

      Odstrániť
    2. Prosím Vás, ako dlho Vám vydržalo balenie peny na tvár pri pravidelnou používaní? Ďakujem 😉

      Odstrániť
    3. Hmm, nepamätám si presne, ale dlhšie ako klasické SPF, ktoré som častejšie reaplikovala. Mesiac to však až nebol, no takmer mesiac. Teraz počas jesene a zimy vydrží ešte dlhšie, keď sa k nemu vrátim po spotrebovaní otvoreného LRP, skúsim si to poznačiť.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]