Post Page Advertisement [Top]

Kto by nepoznal známu značku Medik8? Keď mi sestra doniesla túto sadu, len som čumela. Mám veľmi rada kombináciu ranné C a večerné retinoidy. A toto som musela vyskúšať. 

The CSA Eye Kit obsahuje štvoricu produktov  kompletnej starostlivosti o očné okolie a zväčša sa jej cena pohybuje okolo 75 € - čo je však určite výhodnejšie ako cena jednotlivých produktov. Inak zaujímalo ma, čo je CSA - a zistila som, že je to moje obľúbené - vitamín C - sunscreen (SPF) a vitamín A (retinoidy).


Medik8 sada CSA Eye Kit, ktorá obsahuje kompletnú starostlivosť o očné okolie (vitamín C, SPF, micelárku a retinol)


Zloženie aj odporúčania sú uvedené na škatuľke. S retinolom sa oplatí začať opatrnejšie, ak je pleť zvyknutá, môžete vyskúšať aj každý večer.


CSA Eye Kit od značky Medik8 - balenie

zloženie jednotlivých produktov zo sady CSA Eye Kit od značky Medik8

CSA Eye Kit od značky Medik8 - popis v slovenskom jazyku

CSA Eye Kit od značky Medik8 - objem produktov


Poďme k jednotlivým produktom zo sady:

C-Tetra Eye

Má 7 ml a nachádza sa v tmavom flakóniku. Aplikuje sa pomocou špachtličky - priznávam, že to dávam rovno na očné okolie. Ide o prvý produkt ráno na vyčistenú pleť. Sérum je ľahké, mierne olejovité, čo však vyzdvihujem, pretože nevysušuje túto citlivú oblasť. Nesteká, drží na mieste. Očné okolie nedráždi a po pár týždňoch som si všimla, že vyzerám sviežejšie. Samostatná cena sa pohybuje od 25 €.


Medik8 C-Tetra Eye očné olejovité sérum vhodné aj pre citlivé očné okolie.


Advanced Day Eye Protect

Očný krém so SPF 30, ktorý má 15 ml a pumpičku. Má maslovú farbu, je ľahký a dobre sa znáša s ďalšími krokmi aj iných značiek (žiadne žmolky či hrudky). U mňa však trošičku pohorel. Keď sa mi dostane príliš blízko k očiam alebo sa spotím, tak ma oči štípu a slzia mi. Vyskúšala som to bez tohto krému, zapotila som sa riadne a žiadne slzavé údolie sa nekonalo. Škoda, ale to sú moje extra citlivé oči. Toto je však jediný produkt z celej štvorice tejto sady, ktorý mi úplne nesadol. Cena sa pohybuje okolo 47 €.


Advanced Day Eye Protect očný krém so SPF 30

Eyes & Lips Micellar Cleanse

Nie je to typická micelárka a bála som sa, že to nebude ono. Dojmy boli spočiatku zmiešané, ale štípala ma iba mierne a to len vtedy, keď som neodhadla správne množstvo a dala na tampón viac tekutiny ako bolo potrebné (a.k.a. ušla mi ruka). Jej tajomstvo je v trojvrstvovom systéme -olej, voda, silikón. Potvrdzujem jednoduché odlíčenie odolnej riasenky a trvácneho rúžu s použitím minimálneho množstva micelárky. Bola som prekvapená, ale stačilo priložiť tampón a riasenka sa takmer okamžite rozpustila. Maximálne šetrne k očnému okoliu a riasam. Dostala ma až tak, že reálne uvažujem nad plným balenie (100 ml / 18 €). A to je už čo povedať.


Eyes & Lips Micellar Cleanse extra šetrná a účinná micelárka, ktorej jedinečný trojzložkový systém zaručí, že nepodráždi oči a dôkladne odlíči bez šúchania.


Intelligent Retinol Eye TR

Ide o takmer identické balenie s C-Tetra sérom, rozdiel je iba v nápise na flakóniku a samozrejme obsahu, ale keďže oba sú bezfarebné a mierne (skôr by som povedala príjemne) olejovité, tak rozdiel nespozorujete. Preto sa snažím mať oči poriadne otvorené, keď ich používam. Céčko večer by nemuselo byť zlé, ale retinol ráno teda naozaj nie je dobrá voľba. Zatiaľ som sa však nepomýlila, no fakt si dávam pozor. Rovnako ide o 7 ml produkt, ktorý sa nanáša pomocou špachtličky (môžete ho aj kvapnúť na prst a tak naniesť) a je prvý na pleti po večernom čistení. Je veľmi priateľský k môjmu citlivému očnému okoliu. Pre mňa je táto dvojica sér dokonalé kombo. Jeho cena sa pohybuje tiež okolo 25 €.

Intelligent Retinol Eye TR - šetrné, ale účinné olejovité sérum s retinolom na očné okolie


Čo si budeme hovoriť, Medik8 je drahá značka. Rôzne iné značky vám môžu vyhovovať viac a poskytnúť vhodnejšie a cenovo prijateľnejšiu verziu. Ale Medik8 má niečo do seba. Keď si odmyslím cenu, tak 3 zo 4 produktov tejto sady sú dokonalosť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]