Post Page Advertisement [Top]

Nie je tajomstvo, že milujem kórejské BB krémy. V hone za dokonalým mejkapom som asi pred 10 rokmi vyskúšala Kóreu a bolo to jasné. Síce ten dokonalý mejkap som hľadala stále, ani jeden sa však nevyrovnal efektu kórejského BB. Prirodzený vzhľad a úžasná výdrž. Áno, to je dôvod, pre ktorý ich milujem.


Missha Perfect Blanc BB


Môj úplne najobľúbenejší je Missha Perfect Cover. Mala som už niekoľko balení, napísala som o ňom viacero článkov na blogu a viem, že sa k nemu vrátim. Medzitým som však chcela vyskúšať aj niečo iné a zase som ostala verná značke Missha - tentokrát som si vybrala rozjasňujúce BB Missha Perfect Blanc.


Missha Perfect Blanc BB inci list

Missha Perfect Blanc BB popis


Mám odtieň 21 a v e-shope sa mi zdal príliš svetlý. V skutočnosti som ho pohodlne a plnohodnotne používala aj v zime a aj teraz.


Missha Perfect Blanc (PB) je iný ako môj obľúbenec Perfect Cover (PC). Kým PC je skôr ako farebný krém, PB viac pripomína mejkap s efektom BB krému. Vysvetlím.

PB má spočiatku výraznejší odtieň a dlhšie sa "zoznamuje" s pokožkou. PC s ňou splýva rýchlejšie a lepšie sa rozotiera. 

Oba dodajú prirodzený vzhľad, ale po aplikácii PB je ten efekt rozjasňujúci - no žiadne trblietky a ani nežiadúci lesk.

Kým PC pôsobí na pleti semi-glow, efekt PB je napriek rozjasneniu matujúci - a teda môže vyhovovať aj zmiešanej či mastnej pleti. Áno, napriek tomu, že je rozjasňujúci nemá ten taký šťavnatý glow efekt, ale skôr matuje - aj mňa to po prvej aplikácii prekvapilo a preto tvrdím, že je to skôr mejkap s vlastnosťami BB. 

Efekt vydrží celý deň, no ak potrebujete extra výdrž, odporúčam hneď po nalíčení použiť fixačný sprej, inak sa po čase môže strácať napr. z oblasti, kde sa vám okuliare dotýkali tváre - a napriek tomu, že sa "stráca" pôsobí celkový vzhľad jednotne a stále prirodzene.

To je ďalšia vec, ktorú milujem na kórejských BB krémoch - aj keď možno trošičku netrafíte odtieň, stále vyzeráte prirodzene, pretože sa pekne prispôsobí. Zároveň tiež neriešite aplikáciu, pohodlne sa rozotiera rukou a krásne splynie s pleťou. Žiadne aplikátory nie sú potrebné.


A ako dopadol celodenný test? Viac než dobre.


nenalíčená tvár

tesne po nalíčení

líčenie po 11 hodinách


Toto bol iný deň, nestihla som urobiť foto ráno, ale použila som aj fixačný sprej (môj obľúbený All Nighter od Urban Decay).

dlhotrvácny efekt BB krému Missha Perfect Blanc


Navyše tieto BB krémy majú štandardne UV ochranu 45 a vyššie. Perfect Blanc poskytuje SPF 50 + / PA +++. Čo je super benefit, ale nespolieham sa na to, že mi aplikácia BB poskytne jedinú spoľahlivú ochranu, a preto vždy končím skincare rutinu aplikáciou SPF. Až potom nasleduje líčenie. Prečo? Jednoducho je veľká šanca, že si nenanesiem dostatočné množstvo BB krému, ktoré by mi reálne poskytlo deklarovanú ochranu pred UV. A toto je riziko každého tónovaného SPF, keďže dostatočná aplikácia by mohla znamenať, že máme na tvári masku, nie prirodzené líčenie.

Perfect Blanc je jednoznačne zaujímavé BB, avšak na podvedomom piedestáli ostáva Perfect Cover (lebo preferujem ten spomínaný glow efekt). Neľutujem, že som ho vyskúšala a ak zvažujete túto značku a ich BB krémy, určite ich vrelo a úprimne odporúčam.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]