Post Page Advertisement [Top]

Viete, že hodváb milujem najmä ak ide o doplnkovú starostlivosť o vlasy a pleť. Hodvábne gumičky som začala používať pred pár rokmi a odvtedy sa mi vlasy lámu omnoho menej. Hodvábnu obliečku na vankúš som si kúpila minulý rok a bolo to najlepšie rozhodnutie.



Aj keď sa to môže zdať ako mrhanie peniazmi, nie je to tak. Obliečka nesaje skincare, ráno nemám pleť otlačenú a vlasy nemám ako po výbuchu. Viem to porovnať, pretože hodvábnu obliečku striedam s obyčajnými.





Áno, hodváb je drahý. Pravý hodváb je drahý. Ale poskytuje vlasom a pleti množstvo benefitov (aj v porovnaní s umelým hodvábom, ktorý nemám rada). Nie je to nutnosť, ale je to podľa mňa dokonalý darček, ktorý poteší a rozmazná vlasy a pleť.

Keď ma oslovili z Lau Mania, že mi chcú poslať hodvábnu čelenku, skoro som odpadla. 

Kozmetickú čelenku som doteraz nepoužívala. Stále som si pri líčení, odlíčení a čistení pleti vlasy zopla gumičkou. 





Keď som ju začala používať, bolo to pre mňa trošku čudné, trvalo mi, kým som si zvykla, ale bolo to príjemné zvykanie si.

Po čase môžem povedať, že čelenka má svoje opodstatnenie a povyšuje líčenie, čistenie a starostlivosť o pleť na vyššiu, luxusnejšiu úroveň. Oproti bavlneným, resp. elastickým má jednu nevýhodu - z uší sa mi šmýka, a tak si ju radšej rovno dávam za uši a zapínam tesne nad čelom, resp. na temene.

Vlasy však nestláča, zachovajú si svoj tvar, čo je veľká výhoda, ak ste už napríklad učesané a chcete sa ešte nalíčiť.

Čelenka je mäkkučká vďaka výplni a zapína sa na suchý zips, čiže veľkosť je viac-menej univerzálna. Ak si však nie ste istí, napíšte im, keďže všetky veci šijú samy, dokážu vám prispôsobiť výrobok priamo na mieru.

Ak vás hodváb z Lau zaujal, vedzte, že ešte pár dní (do 14. 5.) môžete využiť zľavu 10 % s kódom DENMATIEK. V Lau majú zľavy iba takto výnimočne a aj tých 10 % je pri hodvábnych produktoch celkom dosť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]