Post Page Advertisement [Top]

Americkú značku Perricone MD som mala dlho na svojom wishliste, až kým pred pár mesiacmi nebol čistiaci gél z línie Vitamin C Ester v zľave na webe Notino. Využila som to a odvtedy som ho používala pravidelne ráno a večer. A či sa oplatí investovať toľké peniaze do čistiaceho gélu? Nuž, posúďte sami.

Perricone MD Vitamin C Ester Citrus Brightening Cleanser


Už párkrát sa mi osvedčilo kúpiť si drahšie čistiace prípravky na tvár. Samo o sebe hovorí, že som roky používala gél Gisele Delorme, ktorý je približne na cenovej úrovni Perricone MD. Keďže som značku Perricone MD ešte neskúšala, bola som veľmi zvedavá. Janka z blogu SaveOnBeauty vrelo odporúčala tento očný krém a okrem nej túto značku odporúča viacero ľudí, tak to už vyvolá minimálne záujem.

Perricone MD Vitamin C Ester Citrus Brightening Cleanser obal a popis


Na druhej strane som nedávno začala experimentovať s lacnejšou, ale chválenou značkou Geek&Gorgeous a ich čistiace pleťové želé dokáže taktiež veľmi šetrne očistiť pleť.

Tak o čom to je? O preferenciách a rozpočte. A tiež možno aj o vlastnej skúsenosti so značkou. 
Ale nezabúdajme - nie každý drahý čistič je skvelý a aj medzi lacnejšími nájdete poklad. Používať výlučne luxusné značky nemusí znamenať, že používate to najlepšie na trhu a už vôbec to nemusí znamenať, že vašej pleti dokonale sadne. 



Čistiaci pleťový gél Perricone MD Vitamin C Ester je jemný, šetrný, pleť nevysušuje a nedráždi. Pení tak štandardne, resp. málo a nádherne pomarančovo vonia. Podstatné je, že pleť je po ňom svieža, vyčistená, pripravená na kroky starostlivosti.

Perricone MD Vitamin C Ester Citrus Brightening Cleanser kľúčové zložky


Čistiaci pleťový gél bežných značiek tzv. drogériovej ponuky nepoužívam, avšak keby som nemala čo iné, určite by som po nich bez problému siahla (teda ďaleko by som to nemala, manžel má doma zásobu čističov z Dermacolu). Tieto značky však nepreferujem, skôr sa snažím orientovať buď na dermokozmetiku alebo na iné značky. No viem, že aj drogériová ponuka je už celkom fajn a aj tam nájdete dermoznačky. A ako sa hovorí - nikdy nehovor nikdy.

Pozor, v návode je napísané, že obsahuje AHA kyselinky, a tak môže vyvolať potenciálnu reakciu citlivej pleti (u mňa sa nič nekonalo), ale značka tiež zdôrazňuje potrebu používania SPF.


Perricone MD Vitamin C Ester Citrus Brightening Cleanser návod



Perricone MD vo mne vyvoláva podobné pocity ako moja drahá Gisele Delorme - je to kvalita, účinná kozmetika, ale aj drahšia. Gél má tekutejšiu konzistenciu a svetlooranžovú farbu.

Perricone MD Vitamin C Ester Citrus Brightening Cleanser konzistencia a farba gélu



Úprimne - rozjasnenie pleti som si nevšimla, resp. som si všimnúť ani nemohla, keďže popri ňom som používala krémy a séra s vitamínom C, ktoré pleť rozjasnili. 
Aktívne látky preferujem v sérach, neviem nakoľko dokážu pleti pomôcť, ak ich zmyjem (a teda ak sa nachádzajú v čističoch).

Ešte malý detail - na škatuľke aj tube je sériové číslo a dátum spotreby. Tento gél štandardne stojí okolo 40 €, mala som "šťastie" na akciu, kde ma vyšiel cca na polovicu (kupovala som na jar 2022) len preto, že mu končí záruka. Ale ja som ho stihla spotrebovať ešte teraz v októbri. Aktuálne je v akcii a kúpite ho za necelých 35 €.



Kúpila by som si ho znovu? Myslím, že hej, ALE nie som o tom úplne presvedčená najmä kvôli cene (a najmä kvôli tomu, že som stále na rodičovskej a z tej sa nakupuje kozmetika o čosi ťažšie ako z platu). 

V rámci experimentu som sa na pár dní vzdala tohto čističa a skúšala to s Larens a aj spomínaným Geek&Gorgeous. Neviem to úplne popísať, ale rozdiel som cítila, hoci som si želala, aby som ho nepocítila. Akoby nedokázali až tak dobre a šetrne zároveň vyčistiť moju pleť. 

Pri Perricone MD som mala na pleti ten istý pocit ako pri Gisele Delorme. Je to drahšia kozmetika, ale dáva pleti niečo navyše. V budúcnosti by som rada vyskúšala nejakú skincare od tejto americkej značky. Zatiaľ ma celkom oslovila, len musí osloviť aj môj rozpočet.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]