Post Page Advertisement [Top]

Kedysi som viac inklinovala k pleťovým maskám. Dnes som fanúšičkou ampuliek. Práve ampulky dokážu možno aj trošku čarovať na počkanie. No ostaňme nohami na zemi. Zázrak za pár sekúnd však nečaká hádam nikto, trvalý efekt tiež nie. Ampulky sú fajn voľbou na doma, pretože obsahujú vyššie koncentrácie účinných látok. Sľubujú spevnenie, pružnosť pleti a vyhladenie vrások (nemýľme si však pojmy s dojmami a určite nečakajme botox efekt, skôr optické vyhladenie). Ampulky sú ako taká šoková terapia pre pleť, ale v rámci domácej rutiny. 




Nemôžete alebo nechcete používať retinoidy? Potom by práve línia Factor G Renew od Sesdermy mohla byť pre vás zaujímavou voľbou. Mám doma aj ich sérum, pleťový a očný krém, no začať som chcela práve ampulkami. Na odporúčanie. A nemohla som urobiť lepšie.

Ak aj retinoidy používate, tieto ampulky alebo aj celá línia môžu byť príjemným doplnkom a peknou kombináciou.

Čo je to Factor G Renew? 
Rad so silným spevňujúcim a anti-aging efektom. Obsahuje rastové (growth) faktory 100 % rastlinného pôvodu. Factor G Renew zvyšuje syntézu kolagénu až o 86 % , elastínu až o 76 % a spomaľuje procesy starnutia kožných buniek. Dokonale vyrovnáva povrch a tón pokožky. Má antioxidačné vlastnosti, hydratuje, redukuje viditeľnosť mimických aj hlbších vrások. Účinnosť faktora G Renew bola potvrdená laboratórnymi testami.

 

Biostimulačné ampulky Sesderma Factor G Renew kúpite približne za 25 €, čo je celkom priaznivá cena. Každá ampulka má trochu iné zloženie, a tým pádom aj trošku inú konzistenciu - niektoré boli vyslovene vodnaté, iné zas mierne olejovité. Dôležité je dodržať poradie - je veľmi fajn, že ampulky majú na sebe čísla.



Ďalšou vecou, ktorú oceňujem je aplikátor na každej ampulke - vďaka nemu máte istotu, že pri otváraní ampulky sa napr. neporežete a tiež si môžete obsah pekne rozdeliť na ráno a večer a uzavrieť, aby sa nevylial. Tento aplikátor napríklad sada Flash Effect neobsahuje, aj keď tam použijete v jednom kroku celú ampulku, no možno by to uľahčilo otváranie (pre istotu používam uterák).





Počas týždňa testovania týchto ampuliek som vyradila všetky kyseliny a aktívne látky, takže moja rutina vyzerala takto:
1. čistenie pleti (ráno iba gél, večer dvojfázovo)
2. polovica ampulky
3. hydratačný krém 
(4. SPF iba ráno)

Pokojne zaraďte ampulky do rutiny, nemusíte nič vyradiť - ja som však chcela zistiť, aký efekt a pocit vyvolajú na mojej pleti. Keď ich budem používať v budúcnosti (a to si píšte, že budem), tak ich zaradím buď namiesto séra alebo v kombinácii tak, že po vyčistení by som naniesla najprv ampulku a potom pokračovala sérom / sérami a krémom.


Sada obsahuje rastové faktory rastlinného pôvodu, pupočník ázijský, biomimetické peptidy, kmeňové bunky jablone domácej. Toto sú kľúčové zložky.




Snažila som sa hľadať rozdiely na týchto fotkách a okrem iného uhla a vyrážky na nose (samozrejme, že som trafila PMS obdobie s týmto testom) som si veľkú zmenu nevšimla. Čakala som zázrak na počkanie? Jasné, že nie. To, že tieto dve fotky robené u nás v kúpeľni bez denného svetla na môj 3,5 ročný telefón neukazuju rozdiel neznamená, že tam rozdiel nie je.




Ale teda minimálne sa mi zdá, že na tej druhej pôsobím sviežo (a určite by som mala prehodnotiť frekvenciu nosenia tohto pyžama, ale je pohodlné  :-D) 

Po použití ampuliek reagovala moja pleť takto:
  • absolútne žiadne podráždenie 
  • moja pleť je hydratovaná, vyživená, zregenerovaná a zjednotená - a na tento kombo efekt určite nestačí iba hydratačný krém, takže ho pripisujem ampulkám
  • ešte aj hodinu po aplikácii som cítila, ako to malé množstvo účinných látok pracuje
  • cítila som príjemný lift efekt akoby niečo moju pleť sťahovalo - ako keď máte uvoľnené vlákna a nejakým spôsobom ich pomaličky sťahujete do pôvodného tvaru - to je ten proces biostimulácie, ktorý podporuje tvorbu kolagénu a elastínu 
  • moja pleť je opticky mladšia - áno, nevidno to na fotke možno vôbec, ale keď sa pozriem do zrkadla, tak je svieža 
Nie, táto kúra vás zázračne nespasí, ak kašlete na SPF, poriadne si pleť nečistíte, používate max jeden krém a spoliehate sa na to, že toto urobí zázrak. 
Táto kúra je výborný doplnok k cielenej a dlhodobej anti-age starostlivosti, ktorá zahŕňa dôkladné čistenie pleti, možno nejaké aktívne látky, séra a krémy, no určite aj SPF. Toto kombo dlhodobo dokáže priniesť očakávané výsledky. (Ale zase zdôrazňujem - neočakávajme od skincare efekt plastickej chirurgie.)
Použijem ju zas? Jednoznačne! Tieto ampulky chcem zaradiť do svojej rutiny pravidelne približne raz za 3 mesiace. Vďaka tejto sade ampuliek som navnadená na celú líniu Factor G Renew a som zvedavá, aký bude jej efekt.

Často som písala, že je veľká škoda, že u nás o Sesderme až tak nepočuť. Verím, že sa to postupne zmení, lebo nám má veľa čo ponúknuť. Aktuálne je dostupná aj v sieti lekární Dr. Max - a do konca októbra môžete využiť akciu - pri kúpe 2 ks Sesderma získate sadu Effect Flash (to sú tie 2 ampulky na instatný flash efekt - jedna večer, druhá ráno na druhý deň) - a pokojne si do košíka dajte aj 2 sady ampuliek, tretiu budete mať grátis.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]