Post Page Advertisement [Top]

Keď Bioderma uvádzala novinku Cicabio Mains, dala k nej súťaž a možno práve preto sa mi tento krém, resp. balzam tak nejako viac vryl do mysle. Súťažnou otázkou boli benefity krému. Síce som sa zapojila, ale pri tom množstve komentárov som nepočítala s tým, že by som mohla vyhrať a ani som nevyhrala. Nevadí. No ten balzam mi nedal "pokoj". A tak som si povedala, že to možno bude to pravé pre moje ruky. Všimla som si, že lekáreň Dr. Max má do konca mája 2022 akciu na Biodermu 2+1 a nezaváhala som. Poviem vopred a priamo - moje ruky sú mi za toto rozhodnutie nesmierne vďačné.


Bioderma Cicabio Mains


Balzam Cicabio Mains je vhodný na poškodené ruky s mikrotrhlinkami a prasklinkami. Podľa popisu poskytuje okamžitú úľavu, 8-hodinovú ochranu, akoby efekt druhej kože, podporuje obnovu epidermy a intenzívne vyživuje. Bonusom by mala byť nemastná a nelepivá textúra.

Bioderma Cicabio Mains

Bioderma Cicabio Mains

Bioderma Cicabio Mains


Novinka sľubuje účinky na viacerých úrovniach:

  • OKAMŽITÝ ÚČINOK:
    • UPOKOJENIE A ÚLAVA OD BOLESTI: Antalgicine™ je exkluzívna biomimetická technológia inšpirovaná vnútornými mechanizmami pokožky, ktorá znižuje pocity dyskomfortu. Vďaka tomu balzam účinne zmierňuje nepríjemné pocity a bolesť spôsobené praskaním a trhlinami. 
    • OCHRANA: Inovatívna textúra Cicabio Mains, inšpirovaná hydrolipidickým filmom pokožky, izoluje pokožku od zdroja podráždenia tým, že na povrchu vytvára ochrannú bariéru a udržiava vlhké prostredie podporujúce prirodzený proces hojenia rán. Obsahuje biomimetické lipidy a kyselinu hyalurónovú na posilnenie kožnej bariéry.
  • DLHODOBÝ ÚČINOK:
    • REPARÁCIA: Dve ďalšie reparačné látky (Lipo-Kolin = derivát fosfatidylcholínu a Lipo-AA = derivát aminokyseliny hydroxyprolínu) podporujú obnovu pokožky na rôznych úrovniach.


Už po prvom použití som pocítila rozdiel. Ruky boli hebké a hladké na dotyk, začervenanie sa začalo strácať. Po pár dňoch začali miznúť aj suché miesta a praskliny. A to všetko pri použití maximálne 2x denne. Väčšinou ho používam večer a oceňujem, že nie je mastný a rýchlo sa vstrebáva. Napriek tomu tento balzam dokonale vyživuje pokožku a opravuje na nej poškodenia.






Kúpila som si hned 2 balzamy, hoci som netušila, ako budú spolupracovať s mojou pokožkou. No som nadšená. Kúpila som si ich hlavne kvôli akcii v e-shope Lekárne Dr.Max, kde som brala telový balzam pre syna a 2 tieto balzamy na ruky a tým pádom získala jeden Cicabio Mains zadarmo.



Som veľmi zvedavá na dlhodobý účinok. Aj keď mám už pokožku rúk v omnoho lepšom stave plánujem tento balzam používať aspoň zatiaľ aj naďalej, aby som si udržala tento priaznivý stav pokožky. Ak máte podobné problémy, trápi vás suchá a popraskaná pokožka rúk vrelo odporúčam túto novinku od Biodermy. Krém je neparfumovaný a vhodný aj pre citlivú pokožku.

Momentálne po rokoch dosť prepočítavam čo kúpiť a bez čoho sa zaobídem, no napriek značne obmedzenému rozpočtu bola táto kúpa úplne skvelý nápad. Radšej jeden krém, ktorý vyrieši problémy pokožky, ako niekoľko lacnejších, ktoré v podstate nepomôžu. A keď natrafíte na takú akciu, ako je momentálne 2+1, tak ani nie je o čom diskutovať  ;-) 


2 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]