Post Page Advertisement [Top]

Mám pocit, že značka Sesderma nie je u nás až tak populárna a určite nám má čo ponúknuť. Prvé céčko som skúšala práve od nich a bola to láska na prvé vyskúšanie. To isté céčko - sadu sérum a krém - som si pred pár mesiacmi objednala v zľave. A do košíka som prihodila aj sadu dvoch ampuliek s príznačným názvom "Efekt Flash". A keď som na ne počula a čítala chválu, tak ma zaujali ešte viac. 


Sesderma ampulky C-Vit + Aglicolic Classic Forte



No najprv sa pozrime bližšie na značku Sesderma. V poslednej dobe sa snažím viac skúšať rôzne produkty dermoznačiek. A Sesderma je španielska značka dermakozmetiky. Bola založená v roku 1989 a ako prvá priviedla na trh prelomovú nanotechnológiu, vďaka ktorej účinné látky preniknú do najhlbších vrstiev kože. (A to chcete.) Okrem toho je Sesderma lídrom v použití rastových faktorov, mimetických peptidov a kmeňových buniek. Mám skúsenosť len s dvoma líniami, ale Sesderma ich má toľko, že si dovolím tvrdiť, že každý si dokáže nájsť to pravé pre seba. A určite si zaslúži väčšiu pozornosť zákazníkov.

Sesderma ampulky C-Vit + Aglicolic Classic Forte škatuľka

Sesderma ampulky C-Vit + Aglicolic Classic Forte popis po poľsky

Sesderma ampulky C-Vit + Aglicolic Classic Forte ružová časť

Sesderma ampulky C-Vit + Aglicolic Classic Forte oranžová časť

Sesderma ampulky C-Vit + Aglicolic Classic Forte vnútro balenia



Sada Sesderma Efekt Flash C-Vit + Aglicolic Classic Forte obsahuje 2 ampulky - jednu ružovú Acglicolic a jednu oranžovú C-Vit. Tieto ampulky sa predávajú aj samostatne v sade z každej línie (samostatné ampulky Acglicolic Classic Forte a samostatné ampulky C-Vit). Ak však chcete vyskúšať ich kombo efekt a nechcete hneď platiť za plné balenie oboch línií, táto sada je viac ako vhodná. A zaplatíte len okolo 6 €.

Aký efekt sľubuje? A čo tá kombinácia línií?

Ružová ampulka sa použije večer na vyčistenú pleť (tvár a krk). Obsahuje:
  • 10 % kyselinu glykolovú (AHA: voľnú aj lipozómovú), ktorá spevňuje, chráni a vyživuje pleť;
  • ergotioneín, vitamíny C a E - fungujú ako antioxidanty;
  • kyselinu hyalurónovú, 
  • bisabolol, ktorý pôsobí protizápalovo;
  • kmeňové bunky z kotúča prímorského pomáhajú pri regenerácii pleti;
  • extrakt z rias kypriny a pupočníka ázijského 
  • a prírodný hydratačný komplex.
AHA - kyseliny som ešte neskúšala, ale nebála som sa. Po nanesení jemne štipkalo, ale po chvíli to úplne prestalo, žiadne začervenanie či iná nežiaduca reakcia pleti sa nekonala. Pleť bola zjednotená, svieža, tí dvaja malí votrelci, ktorí sa objavili na čele a brade sa rýchlejšie zahojili (za 2 dni boli fuč). Napriek únave z celého dňa som večer vyzerala naozaj sviežo. A to som mala za sebou iba jednu ampulku z dvojice!


Sesderma ampulky C-Vit + Aglicolic Classic Forte pred aplikáciou
pred aplikáciou

Sesderma ampulky C-Vit + Aglicolic Classic Forte po aplikácii ružovej ampulky



Oranžová ampulka sa použije ráno na vyčistenú pleť (tvár a krk). Obsahuje 12 % čistý vitamín C v podobe kyseliny askorbovej. Pomáha bojovať proti príznakom únavy, strate žiarivosti, regeneruje pleť (napr. po mikrodermabrázii či chemickom peelingu).
Upozornenie, ze pri prvom použití sa môže vyskytnúť pocit pálenia by som určite nebrala na ľahkú váhu. Nečakala som to, pretože s céčkom som už skúsenosti mala. Ale nie s takou koncentráciou. Pálenie bolo, dokonca na chvíľu isté miesta na tvári začervenali. Po chvíľke všetko prešlo a ostala už len žiarivá a hydratovaná pleť. Ampulka má mierne olejový efekt, ktorý však po niekoľkých minútach nevidno (niekomu to môže prekážať, mne by to vadilo iba ak by to po chvíli "nezmizlo").

Každá z ampuliek má 1,5 ml, čo je celkom dosť na tvár, krk a aj dekolt. Páči sa mi, že sú jasné rozdielne a nemusíte čítať nápisy. Jednoducho viete, že ružovú si dáte večer a oranžovú na druhý deň ráno. Aj cena je fajn, za skúšobné balenie. Ampulky si môžete kúpiť aj v sade po 10, pričom na Notine taká sada vychádza okolo 26 €, a teda ak vám vyhovujú, je určite trošku lacnejšie kúpiť si z oboch druhov celé sady. Ampulky sú z pevného plastu, no otvárala som ich aj tak opatrne v uteráku (pre istotu).

Sesderma ampulky C-Vit + Aglicolic Classic Forte po aplikácii oranžovej ampulky

Sesderma ampulky C-Vit + Aglicolic Classic Forte po dlhšej dobe pôsobenia



Po použití ampuliek pokojne pokračujte s krémom, ktorý aktuálne používate. Ampulky len nahradia sérum. Odporúča sa používať kúru raz do týždňa. Na domáce procedúrky, ak potrebujete dodať pleti trošku "šťavy" je táto sada absolútne super. A najlepšie je, že si ju viete takto vyskúšať bez toho, aby ste museli kupovať celé veľké balenie, keď si nie ste istí, či vám bude vyhovovať. Za mňa veľké áno. Určite pôjdem aj do veľkej sady, efekt síce na fotke až tak dobre nevidno, ale moja pleť bola ako po ošetrení u kozmetičky (u ktorej som nebola už... Skoro rok, fňuk).

Sesderma ampulky C-Vit + Aglicolic Classic Forte použité ampulky



Ampulky sú tiež super, ak potrebujete rýchle SOS pre vašu pleť. Možno skúšať ich prvýkrát pred dôležitou udalosťou by som neodporúčala, keďže nikdy neviete... Ale keď už ich máte vyskúšané a vyhovujú vám, je to stávka na istotu. Ja som to trochu riskla. Po 10 mesiacoch som sa na chvíľku vrátila medzi kolegov a efekt som veľmi ocenila. Stačilo trošku mejkapu a vyzerala som (a aj som sa tak cítila - žeby účinkovali aj psychicky?) naozaj ako po procedúrach v nejakom wellnesse. Ten psycho účinok bude zrejme pretavená spokojnosť s vizuálnym efektom ampuliek.

Toto je aspoň pre mňa ďalší dôkaz toho, že značka Sesderma má čo ponúknuť a verím, že o nej ešte na našom trhu budeme poriadne počuť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]