Post Page Advertisement [Top]

Začiatkom augusta som hľadala ľahký, výživný telový krém za priaznivú cenu. Bolo to celkom narýchlo, takže som neriešila žiadne ďalšie špecifikácie. Jednoducho som si pozerala ponuku, vložila do košíka a kúpila. A tak som po dlhej dobe vyskúšala telový krém od značky Nivea. Bez nejakých veľkých očakávaní, jednoducho iba s cieľom hydratovať pokožku a mať ten krém v balení, ktoré je cestovaniu naklonené. A myslím, že sa podarilo.


Nivea Soft hydratačný krém

Myslím, že napriek všetkému je v podvedomí slovenských zákazníkov (alebo možno prevažne zákazníčok) zakorenená značka Nivea ako taká kultová drogériová klasika. Jedni ju obľubujú zo zvyku, druhí ani nevyskúšali nič iné, tretí si z jej portfólia z času na čas niečo kúpia a štvrtí sa jej možno vyhýbajú. 

Nivea Soft hydratačný telový krém detail balenia


Mám pár svojich obľúbencov a drogériové značky veľmi nevyhľadávam. Netvrdím, že sú zlé a že medzi nimi nemôžete nájsť poklad, to v žiadnom prípade. Len som si zvykla používať iné. Práve preto ma tento krém veľmi príjemne prekvapil a v podstate splnil všetko to, čo som od neho požadovala vzhľadom na rýchlosť realizácie kúpy a možno sekundové zvažovanie či áno alebo nie.

Nivea Soft hydratačný krém je dostupný vo viacerých  baleniach, mne sa zdalo cenovo najvýhodnejšie to najväčšie - 300 ml, no ak potrebujete mini balenie, môžete siahnuť aj po najmenšom - 50 ml. Detail zloženia vidíte na fotke nižšie.


Nivea Soft hydratačný telový krém zloženie produktu

Nivea Soft hydratačný telový krém popis a info o produkte

Krém je ľahučký a svieži. Má jemnú štruktúru, ktorá sa dobre a rýchlo vpíja do pokožky a nelepí. Oceňujem aj jeho nevtieravú vôňu, keďže preferujem neparfumovanú, resp. úplne jemnučko parfumovanú kozmetiku, toto je naozaj pre mňa ako stvorené.
Rýchla kúpa a veľká spokojnosť - krém totiž splnil všetky moje očakávania. Balenie je pevné a neotvorí sa, ani keď sa v kufri pohadzuje rôznymi smermi (nie vždy dokážete niektoré veci v batožine dobre umiestniť tak, aby sa nehýbali :-D - potom iba pozor pri otváraní, pretože obsah má tendenciu "preliať sa" na tú stranu, na ktorú je balenie naklonené - nuž, gravitácia funguje :-D). 

Pokožku dostatočne hydratuje a aj vyživuje bez toho, aby ju zanechal mastnú a to je presne to, čo v teplejšom, resp. prechodnom období moja pokožka potrebuje. 
Našťastie už nie je celkom odkázaná na lekárenské značky, keďže nie tak dávno bolo obdobie, počas ktorého som nezniesla iný krém ako dermaznačky (CeraVe, Bioderma a pod.). Tak to občas striedam, a tie dermaznačky si doprajem skôr v chladnejšom období, keď pokožka potrebuje viac.


Nivea Soft hydratačný krém štruktúra krému, otvorené balenie

Úprimne, na tvár som ho nepoužila a ani by som ho nepoužila. Jedine v ultrakrajnom prípade, ak by som si bola zabudla pleťovku (ale aj to mám so sebou zväčša aspoň nejakú vzorku, ak nie celý pleťový krém). Nie som veľmi fanúšikom multiproduktov, ale neodsudzujem. Jednoducho ja to takto nerobím. Toto je naozaj veľmi dobrý telový krém, ktorý má právom už dlhšie svoj zástup fanúšikov. 

Ak hľadáte ľahkú hydrátaciu a výživu pre pokožku a neplánujete veľa míňať, resp. potrebujete rýchlo niečo na premazanie pokožky tela, toto je veľmi dobrá voľba. Aj rýchla aj premyslená. Napriek tomu, že to bola veľmi spontánna kúpa, myslím, že toto nie je moje posledné balenie, veľa však záleží od toho, ako na to bude reagovať moja pokožka. Zatiaľ jej vyhovuje. 

Pre mňa je to ďalšie poučenie, aby som úplne neodpisovala drogériovú kozmetiku, hoci k tej telovej už nemám až toľko výhrad ako kedysi ;-) 

1 komentár:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]