Post Page Advertisement [Top]

Znie to neuveriteľne, no pri pohľade do kalendára je to celkom jasné. Presne o mesiac sú Vianoce. Som zástancom toho, aby sa "to" s darmi nepreháňalo a určite je najlepšie voliť praktický dar. Ak si však nie ste istí, existuje pár tzv. zaručených tipov, ktoré potešia. A myslím, že právom medzi ne patrí kozmetika. Najmä, ak je obľúbená.

Do konca roka bude na blogu pár takýchto tipov aj s mojimi komentármi, pretože by som si "neodpustila" nechať to len ako tip bez dodatku, či a ako funguje a koho (podľa mňa) najskôr takýto dar poteší. Keďže zajtra končí kampaň 16 v Oriflame a ja som skôr nestíhala, zhrnieme si to dnes do dvoch kategórií: darčeky pre ňu a pre neho.



Darčeky pre ňu


Už dlhšie ma lákala tangle teezer verzia od Oriflame a s tým spojené aj ďalšie dva produkty - kefa na tupírovanie a pomôcka na odstraňovanie vlasov z kief.



Na úvod by som ocenila, keby tie kefy boli možno v papierových škatuľkách... trošku menej obalov. A k fuknčnosti - zdá sa mi, že ten originál tangle teezer je lepší, ale ani táto nie je na zahodenie. Inou kefou sa už pomaly ani neviem učesať (haha, jasné, že viem, ale s týmto typom je to pohodlnejšie a dobre rozčeše). Je to moja prvá verzia bez rúčky a trošku mi trvalo, kým som si zvykla, ale dalo sa to zvládnuť. Kefa Styler (tengle teezer) aktuálne v akcii za 3,49 €.
Vlasy si netupírujem často, pretože ich mám jemné a bola to by pre ne rýchlejšia smrť. No občas to "vyžaduje" účes. Táto úzka kefa (akutáne za 3,49 €) však nie je len na tupírovanie, ale aj na rozčesanie uzlíkov. Celkom dobrý pomocník.
No a na záver vlasovej časti asi to najlepšie. Pretože každá z nás (hádam, že aspoň väčšina) má doma, v práci, v kabelke, jednoducho hocikde nejakú kefu plnú vlasov. Doteraz som ju čistila rôzne - pomocou nožníc nastrihávala vlasy a tak ich vyťahovala, ťahala ručne, kefu umývala pomocou šampóna a tak. Tento pomocník na čistenie kefy ( tiež 3,49 €) je skvelý, pretože zvládne odstrániť nielen vlasy, ale aj nečistoty. A potom stačí kefu už len opláchnuť, prípadne umyť aj pomocou kvapky šampóna a je ako nová :-) Ak by ste si z toho mali vybrať na vyskúšanie len jeden produkt, vrelo odporúčam práve tohto čističa :-)




Ďalšou voľbou pre ňu by mohla byť sada očných tieňov. Magnetická paletka, do ktorej vojdú dva rôzne očné tiene by bola vhodným darčekom skôr pre mladú parádnicu, ktorá chce mať svoj prvý mejkap. Obal na očné tiene so zrkadielkom (6,50 €), očné tiene metalické/matné (3,99 €/kus).
Tiene sú jemnučké, pomôže im iba dobrá podkladová báza.

Bez podkladovej bázy sú takmer neviditeľné (aj keď tie moje dva odtiene Base Nude Matte a Pure White Shimmernie sú výrazné) no efekt ráno bol veľmi fajn. 
Akurát vhodné napr. do práce. Avšak počas dňa postupne mizli z očí až zmizli celkom. Jednoducho, v tejto cenovej hladine zoženiete aj niečo lepšie ;-)






Po použití podkladovej bázy to bolo o inom, tiene držali, hoci po príchode domov z práce už boli o čosi menej výrazné, akoby na očiach prevládala hlavne tá báza.





Práve kvôli tej slabšej výdrži by som tiene možno odporučila skôr slečne, ktorá s mejkapom začína.


Darčeky pre neho


Možno je to len moja mylná predstava, ale pre mužov sa mi darčeky kupujú jednoduchšie. Či už sú to rôzne darčekové kozmetické sady, z ktorých mi vonia väčšina (o dámskych to nemôžem povedať) alebo balenie takých ponožiek.





Aj tomu môjmu (manželovi, bratovi, otcovi, dedkovi...) väčšinou pribalím nejakú kozmetiku a ponožky. Hej, snažím sa kupovať slovenské ponožky (napr. tieto Fusakle). Táto sada ponožiek za 7,99 € ma však očarila skôr svojim balením :-)
Tiež sada s vôňou, sprcháčom, guľôčkovým deodorantom môže byť stávkou na istotu, ak poznáte obľúbenú vôňu toho svojho muža. Glacier je svieža príjemná vôňa, tak myslím, že by mohla potešiť. Práve táto sada je za pomerne dobrú cenu 11,99 € za sprcháč, vôňu a guľôčkový deo a k tomu darčeková taštička. Základné produkty pre každého pána :-)

4 komentáre:

  1. Ponožky nesmí nikdy chybět. Taky je ráda kupuju, jako dárek. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď som bola malá, nemala som ponožky rada, pretože som ich väčšinou dostala. Ale teraz ich práveže oceňujem ;-) a rada aj dávam.

      Odstrániť
  2. tieto ocne tiene su obrovsky fail, za cenu cez 14 eur odporucam vyskusat paletku makeup revolution by Petra a nie toto "magneticke čudo"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím, za tých 14 € sa už pomaly pri mono/duo tieňoch môžeme pohybovať aj pri zvučnejších značkách ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]