Post Page Advertisement [Top]

Keď si spomeniem na nie tak dávne časy, keď sa začalo o prírodnej kozmetike hovoriť intenzívnejšie, vybavím si nízku dostupnosť, obmedzené portfólio a značky a vyššie ceny. Prírodná talianska značka Anthyllis zahŕňa kompletnú starostlivosť o pleť a osobnú hygienu, ale aj pracie a umývacie prostriedky. Oceňujem, že na ich slovenskom webe sa dočítate nielen príbeh značky, ale aj definíciu a podstatu certifikátov či detaily zloženia :-) už žiadne gúglenie! Keď som dostala ponuku, dlhšie som vyberala. Nakoniec som sa rozhodla pre sprcháč, šampón proti lupinám a kondicionér.  Budú to pomaly dva mesiace, čo túto kozmetiku používam a myslím, že sme sa už celkom dobre spoznali na to, aby som vám o nej čo-to mohla z vlastnej skúsenosti napísať.


Začnem bez okolkov tým, čo majú všetky tri produkty spoločné - úchvatné balenie. Dokonalé zladenie dizajnu, neprepchané, jednoducho skvelé a príťažlivé už na prvý pohľad.






Hlavným ťahákom je prírodná upokojujúca levanduľa, ktorej vôňu milujem. Keďže ide o prírodný produkt, nepení tak ako tie neprírodné, no to vôbec nevadí a neuberá to na účinku. Sprcháč je naozaj šetrný k pokožke. Sľubuje dokonca redukciu kožných vyrážok, to som si prečítala, pravdupovediac, až dnes, a musím sa priznať, že sa mi zdalo, že ich mám na dekolte a na rukách podstatne menej - nikdy som ich nemala neviem koľko veľa, ale boli tam. Teraz len ojedinele. Koža je jemná, nezbadala som ani náznak nežiaduceho účinku. Tí z vás, ktorí majú suchšiu pokožku budú potrebovať krémovanie, pretože sprcháč ju nejako xtra nevyživí, ale zas na druhej strane to ani nesľubuje. Míňa sa mi celkom pomaly, keďže používam menšie množstvo. Kúpite za 7,90 € / 250 ml.






Kto číta blog a tak trošku už pozná moje preferencie vie, že sa vždy púšťam do testovanai šampónov na vlasy s miernou obavou. Moja pokožka hlavy je totiž nesmierne citlivá a na produkt, ktorý sa jej nepáči reaguje tvorbou chrastičiek (to už hádam ani nie sú lupiny, ale svrbivé chrasty). Momentálne, musím poklopkať, som mala dlhší čas pokoj a povedala som si, že ak by som spozorovala príznaky niečoho takého, šampón vyskúša aspoň manžel, on má tiež problém s lupinami. 
Našťastie sa za ten čas, čo ho používam (cca 3 x týždenne) nič nestalo. Spotrebujem ho trošku viac hlavne na prvé umytie, na druhé už dávam menej šampónu. Vlasy sú naozaj bez lupín a zdá sa mi, aj akoby boli menej mastné a tiež aj pokožka hlavy a teda vydržia dlhšie "vyzerať" medzi umytiami. Spočiatku však boli vlasy akoby hrubé alebo také.. divné. Jednoducho prekonávali zmenu z klasického šampónu na prírodný. Trvalo pár týždňov, kým som mu úplne prišla na chuť, ale teraz ho už používam priam nadšene. Kúpite za 8,30 € / 250 ml.





Kondicionér je hustejší a na prvý pohľad sa nelíši od obyčajného kondicionéra z drogérie. Ale iba na ten pohľad ;-) Už zloženie vás presvedčí, že ide o niečo celkom iné. Na vlasy pôsobí úžasne regenerujúco a pritom ich nezaťažuje a nezmastňuje. Sú lesklé na pohľad a zdravšie na dotyk (už len keby konečne prestali toľko vypadávať... používam už kúry a spreje proti vypadávaniu, asi ešte skúsim niečo na vnútornú výživu). Vlasy sa aj celkom ľahko aj rozčesávajú. Stačí ho použiť málinko (samozrejme, s ohľadom na dĺžku a stav vlasov - na kučeravé a suchšie ho určite použijete viac ako ja na moje rovné a jemnejšie). Možno jedna rada - neoplachujte hneď po nanesení, nechajte aspo§ minútku pôsobiť na vlasoch a taktiež ho nenanášajte veľmi ku korienkom, stačí vyživiť končeky a dĺžky ;-) Kúpite za 8,70 € / 200 ml.


Celkovo hodnotím moju skúsenosť s kozmetikou Anthyllis veľmi pozitívne a viem, že toto nie sú posledné produkty, ktoré od nich mám. Aj táto trojica vo mne vyvolala natoľko dôveru, že by som do nej pokojne išla znova za vlastné peniažky ;-)
Veľmi si pochvaľujem aj rýchlosť dodania. Objednávka bola do 2 dní u mňa :-)

8 komentárov:

  1. Značka Anthyllis ma celkom zaujíma, tieto produkty vyzerajú úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemôžem nesúhlasiť :-) zaujmú na prvý pohľad, dizajn je skvelý

      Odstrániť
  2. Ty obaly jsou opravdu krásné. Od této značky jsem ještě nic neměla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kozmetika vyzerá zaujímavo, hlavne kondicionér :)
    Ak ti vlasy padajú už dlhšie a nič nepomáha, skús zájsť na kožné a dať si predpísať metionínové tablety, v lekárni ich pripravia a sú bez doplatku :). Prípadne roztok Alpricot F, ten ale obsahuje hormóny. Vlasy môžu padať aj z nedostatku železa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie vlasy to je tak záležitosť posledných 70 dní, musím vyskúšať čosi vitamínové, hormóny veľmi nechcem. Podľa preventívky mám dobré výsledky krvi, takže by to nemal byť problém so železom, asi "len" stres...

      Odstrániť
  4. Je skvělé, když má značka přímo v e-shopu dostupné i kompletní složení. Taky mě nebaví to složitě hledat po všech čertech na internetu :-)

    Obaly jsou moc sympatické a pěkné! Celkově na mě dělá značka dobrý první dojem a klidně bych od ní něco vyzkoušela! Dost mě zaujal třeba hydratační pleťový krém, nebo i opalovací krémy vypadají zajímavě! Zajímalo by mě, jak moc bělí a jestli jsou vhodné i na obličej. Po některých krémech totiž člověk vypadá jak mrtvý zombie :-D

    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to uvádzanie zloženia ma naozaj veľmi potešilo :-) Šampón mám už skoro na dne a vyzerá to tak, že moje vlasy si zvykli na tieto prírodnejšie produkty. Akurát že momentálne ho kombinujem so šampónom proti vypadávaniu vlasov Milva.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]