Post Page Advertisement [Top]

Tento antitranspirant som si kúpila celkom náhodou. Keď som robila posledný väčší nákup produktov vlastných značiek DM vedela som, že chcem aj nejaký sprej. Pri stojane s deo a antiperspirantmi som strávila istý čas. Už som mala v košíku celkom iný, keď som zbadala tento. Antitranspirant. Proti stresu /keď sa človek ešte viac potí/. S účinkom 48 hodín. 200 ml balenie s obsahom prostriedku 400 ml balenia. Cena okolo 2 €. Ani neviem ako skončíl v košíku.



S tou výdržou to prehnali, samozrejme. Ale dá sa povedať, že neboli až tak ďaleko od pravdy. Niečo na ňom skutočne je.




Prvýkrát som ho použila bez nejakého čítanai pokynov. Aj keď má výranú nálepku na vrchnáčiku... veď čo, neviem použiť sprej? No neviem... Tým, že som ho nepretrepala poriadne mi ostali v podpazuší a aj na oblečení a podlahe biele stopy - doslova sa ten "prášok" vysypal z rozprašovača. Takže áno, treba ho dôkladne pretrepať.
Ťažko takto povedať, či je naozaj tých 200 ml ako 400 ml iného spreja, ale stačí jeden strek a cítiť poriadnu dávku. Účinkovať účinkuje, aj keď pri behačkách v práci som sa spotila, nebolo to nič extrémne a hlavne pot nebolo cítiť. Okrem zloženia (to má od prírody pravdepodobne na kilometre) nepoteší ešte jedna skutočnosť - pravidelné používanie dosť vysušuje oblasť podpazušia až tak, že sa mi tam začali tvoriť šupinky. Preto teraz krémujem a krémujem a mením na jemnejší, prírodnejší deo. Raz za čas, napr. pri športe alebo naozaj vypätej situácii však nie je zlý. Pravidelne veľmi neodporúčam. Efekt sa dá prirovnať k Dove alebo Rexona Maximum Protection, ktoré tiež veľmi dobre účinkujú, ale pri dlhodobom používaní vysušujú pokožku podpazušia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]