Post Page Advertisement [Top]

Začiatkom júna som sa rozhodla pre zmenu pleťovej kozmetiky. Po niekoľkoročných dobrých skúsenostiach s Green Energy Organics to chcelo zmenu, pretože sa mi nejako zdalo, že pleť už nereaguje na krémy tak, ako by mala. Keď som vyskúšala rúž od PHB Ethical Beauty a potom aj vzorky krémov a pleťových sér, vedela som, že to prišlo ako na zavolanie. Značka ma zaujala svojou filozofiou, etikou a výrobným procesom a to, že nesie niekoľko certifikátov bol len príjemný bonus navyše. A tak som po objednaní pár dní počkala a keď mi balíček prišiel, veľmi dlho som odolávať nedokázala. Tie krásne balenia a ten obsah vnútri ma jednoducho a v skratke dostali.

Produkty sú ručne vyrábané, Vegan, netestované na zvieratách a 15 % zo sumy každého produktu posiela značka priamo na charitu. Úžasné!
V ponuke je niekoľko druhov krémov, sér a pleťovej starostlivosti. Po vyskúšaní sér som bola jasne rozhodnutá, že chcem rozjasňujúce. Nad pleťovým krémom som trošku váhala, no nakoniec to vyhral harmonizujúci krém.

Brightening Serum






Plné balenie séra na rozjasnenie pleti ma vyšlo 20,70 €. Prečo by si niekto so zmiešaným typom kupoval prípravok na rozjasnenie pleti? Nie, nešiblo mi ;-) Z tohto séra som mala tuším 2 vzorky predtým, než som sa na 100 % rozhodla, že ho (musím mať) objednám. Pod pojmom rozjasňujúce sa v tomto prípade neskrývajú žiadne trblietky či neželaný lesk.




Sérum sa nachádza v praktickom 50 ml balení s pumpičkou. Po takmer 2 mesiacoch používania sa mi občas tá pumpička upchá, no dá sa jednoducho šrubovaním otvoriť a produkt vydolovať priamo z nádobky, ktorá je kovová.


Sérum má priehľadnú farbu, jemnú textúru a nesmierne rýchlo sa vpíja do pleti, na ktorej vytvorí až taký akoby polomatný finish. Slúži výborne aj ako podklad pod mejkap alebo BB krém, no teraz v lete si zvyknem dať len toto sérum, korektor na prípadné nedokonalosti a trošku púdru na T-zónu. Tak, ako som bola so sérom spokojná počas používania vzoriek som s ním spokojná a teraz a myslím (viem), že toto nie je moje posledné balenie :-)

Balancing Moisturiser













Nemôžem si pomôcť, ale tento krémik je úžasne rozkošný! Celé to balenie - sklenené s plieškovým uzávarom, na ktorom sa krásne vyníma logo... som z neho úplne namäkko. Krémik má jemnú a takú tekutšiu konzistenciu (ak ho prevrátite, rýchlo sa preleje na opačnú stranu), vďaka čomu sa veľmi dobre nanáša a rýchlo vsiakne do pleti.




Krém používam na noc, keďže je hydratačný a v noci prijíma pokožka viac výživy ako cez deň. Ráno sa nebudím s mastnou pleťou, čo je plus. Nemôžem povedať, že by som si všimla zlepšenie alebo zhoršenie akné, nejak sa to (musím poklopkať) ustálilo, aj keď vždy sa niečo menšie (niekedy väčšie) vyskytne. Pleť je jemná a hydratovaná a to je efekt, ktorý chceme dosiahnuť u každého typu pleti. Aj keď bol tento krém tak trošku risk, vôbec neľutujem a aspoň zatiaľ som si istá, že som našla celkom dobrý pleťový krém, ktorý plánujem používať dlhšie (teda kým mi pleť nenaznačí, že by rada zmenu).

PHB Ethical Beauty bola pre mňa donedávna neznáma značka. Dnes, keď mám doma 4 produkty z ich ponuky (sérum, krém, rúž a riasenku - o ktorej ešte na blogu budete počuť) si myslím, že táto značka stojí minimálne za zmienku ;-)
Ich produkty neobsahujú parabény, alkohol, palmový olej, farbivá, syntetické vône, ftaláty a mnoho iného, čo si môžete prečítať tu

3 komentáre:

  1. wau o tomto som este nic nepocula teda o znacke a velmi sa mi paci ja momentalne zvazujem pouzivanie yves rocher kedze som sa dozvedela ze predavaju v cine :(
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O této kosmetice jsem nikdy neslyšela. Moc se mi líbí balení produktů :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovedaťOdstrániť
  3. určite sa po nej poobzerajte :-) myslím, že na nercia.sk je možnosť objednať si aj vzorku, a tak najlepšie zistíte, či a ktorý typ vám najviac sedí ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]